احتمال تعلیق سفر رهبر کاتولیک های جهان به اراضی اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی در جدیدترین گزارشات خود از احتمال لغو سفر پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان به اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های صهیونیستی از احتمال لغو سفر پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان به اراضی اشغالی خبر دادند.

بر اساس گزارش روز جمعه منابع رسانه‌ای رسمی رژیم اشغالگر، پیش بینی می‌شود درپی تنش‌های شدید پیش آمده میان فلسطینیان و شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی و کرانه باختری سفر پاپ واتیکان به تل آویو لغو شود.

این سفر قرار بود طی ماه آینده میلادی صورت گرفته و طی آن پاپ فرانسیس به چندین نقطه اراضی اشغالی سفر کرده و احتمالاً با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان به منظور آنچه اهداف صلح آمیز تعریف شده، دیدارهایی را انجام دهد.

این روزها صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری در رعب و وحشت به سر می‌برند و علت آن‌هم عملیات مبارزان فلسطینی است که در عمق اراضی اشغالی رخ می‌دهد و خواب را بر صهیونیست‌ها و مقامات آن حرام کرده است.

چندین عملیات ضد صهیونیستی اخیراً رخ داده است که تازه‌ترین آنها عملیات در منطقه العاد بوده است؛ عملیاتی که به گفته یک مقام صهیونیستی جشن صهیونیست‌ها را به عزا تبدیل کرد به دنبال این عملیات شهردار این شهر از همه خواست که در خانه‌های خود بمانند و درها را قفل کنند.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری از ورود ایتمار بن غفیر عضو تندرو کنست به محل وقوع عملیات العاد اعلام کرد که صهیونیست‌ها استعفای نفتالی بنت را خواستار شدند.

نکته قابل توجه درباره عملیات العاد این است که نظامیان و همه نهادهای امنیتی این رژیم نتوانسته اند عاملان این عملیات سلحشورانه را بازداشت کنند و به شهرک نشینان صهیونیست برای شناسایی عاملان این عملیات روی آورده اند.

درپی اجرای این عملیات ۱۰ صهیونیست کشته و زخمی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس