معلمان، حق‌التدریسی‌ها و نهضتی‌ها تعیین تکلیف می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام معلمان، حق‌التدریسی‌ها و نهضتی‌ها تا چند ماه آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش مشرق، یوسف نوری امروز در نشست با معلمان استان کردستان‌ که در اردوگاه سلیمان خاطر برگزار شد گفت: مشکل احکام بیش از ۲۰ هزار نفر از معلمان حق‌التدریس، نهضتی و ... برطرف شده و بیش از ۱۲ هزار نفر آن‌ها نیز تا اول مهرماه امسال برطرف خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برخی گله‌مندی‌های معلمان گفت: برای همه تأخیرهایی که در پرداخت حقوق‌ها صورت می‌گیرد عذرخواهی می‌کنیم.

به گفته او بعد از آزمون استخدامی پیش رو، برای بیش از ۶۰ هزار معلم کد کارمندی صادر خواهد شد.

نوری می گوید: از مهرماه امسال هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان برای تغذیه رایگان دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است همچنین از ابتدای تیرماه دوره‌های ترمیمی و مکمل برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده از دوران کرونا برگزار خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش کردستان گفت: خیرین در سال گذشته ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان  به آموزش و پرورش در راستای ساخت مدارس کمک کرده‌اند، در دولت قبل هر آنچه از استخدامی و طرح رتبه‌بندی گفته شده بود فقط حرف بود و هیچ عملی در این زمینه‌ها انجام نشده بود.

او در این نشست خطاب به مردم کردستان گفت: استان کردستان دارای مردمی با ظرفیت‌های اقلیمی و تاریخی بسیار بالاست که نیازمند تلاش بیشتر در زمینه سرمایه‌گذاری است.

نوری می گوید: آنچه که در قرآن کریم وجود دارد بیانگر این است که خدواند خود معلم بوده و به همین دلیل پیامبران را فرستاد که معلمی کنند لذا معلمی شغل انبیا است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در هرم تعلیم و تربیت کشور که وزیر در راس آن قرار دارد باید معلمان در رأس باشند چرا که جایگاه بسیار بالایی دارند.

نوری گفت: کاری که معلمان بعد از بازگشایی دوباره مدارس پس از دوران همه‌گیری کرونا انجام دادند برابر با حضور دانش‌آموزان در جبهه‌های جنگ است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 1
    منم حرف زدن بلدم !
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      0 0
      شما؟
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    1 0
    من معلم باز نشسته هستم با ۳۰سال معلمی نه خونه دارم نه زن دارم ونه حقوق درستی با کارشناسی ارشد باز نشست شدم ۸میلیون حقوق من هست ماشینم ۲۰۶مدل ۸۸هرروز خرابه حقوقم با زور خرج ماشینم میکنم از یه معلم در کشور سیرالئون هم حقوقم کمتره جناب وزیر
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 2
      چرا نمی ری سیرالئون ؟
    • احمد IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 0
      به خاطر سیاستهای شما راهش نمیدن به سیرالِِیون.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    تکلیف ما نهضتی های بعد ۹۲ چیه الان ۱۰ سال الاف روستاها هستیم خسته شدیم با این دستمزد چندر مگه میشه یه نهضتی در ده سال تعیین تکلیف نشع ۴۱ سالمون هس پیر شدیم رفت ارزوی استخدام به گور
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      0 0
      الاف روستاها هستین؟ نه سواد داری نه ادب، مطمئنی معلمی؟
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    خیلی از حق التدریسی ها با پارتی دارن تدریس میکنن در مدارس و با رشتهای غیر مرتبط با مدرک حرف میزنم اگه میخایید معرفی کنم تو چندتا از مدارس تهران و کرج
  • احمد IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    0 0
    باز هم ریا و تزویر .معلمی کار انبیاست ؟ بخاطر آن است که شما بی سواد ها ها معلم را بخاطر در خواست بهبود معیشت سرکوب می کنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس