کد خبر 1369785
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
حمله به سرمربی محبوب استقلالی‌ها +عکس

رسانه قطری به شدت از عملکرد استراماچونی در الغرافه انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، الغرافه پس از باخت سنگین ۲-۸ مقابل شباب الاهلی دبی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در دو بازی مقابل فولاد و آخال نیز شکست خورد تا فرصت راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی را از دست بدهد.

روزنامه العرب قطر در این باره نوشته است: الغرافه قبل از شروع مرحله گروهی کاندیدای صعود نبود اما با این وجود، پس از صدرنشینی در گروه در پایان بازی های رفت، این فرصت برایش پیش آمد. با این حال این تیم از شرایط استفاده نکرد و در حالی که در بازی رفت برابر الاهلی به تساوی ۱-۱ دست یافته بود، در بازی برگشت با نتیجه سنگین ۲-۸ شکست خورد.

العرب قطر در ادامه نوشت: با حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲، فصل برای الغرافه بسیار بد به پایان رسید و لازم است سرمربی درباره نتایج و کارهایی که در طول فصل انجام داده، پاسخگو باشد تا سپس درباره بقا یا اخراج او تصمیم گیری شود. چرا که انتظار می‌رفت تیم تحت هدایت او به دستاوردهای خوبی برسد اما علاوه بر حذف از لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ ستارگان قطر نیز در رده پنجم قرار گرفته است.

حمله به سرمربی محبوب استقلالی‌ها +عکس

این روزنامه همچنین اشاره کرده است: الغرافه در جام امیر قطر نیز نتوانست به موفقیت برسد و با دریافت ۵ گل شکست سختی را مقابل الدحیل متحمل شد.

العرب همچنین تاکید کرده است مدیریت باشگاه الغرافه در این فصل همه ابزار لازم برای موفقیت را برای استراماچونی فراهم کرده و حتی گابریل برزیلی، شیخ دیاباته گلزن اهل مالی، سعید عزت‌اللهی ایرانی و مهدی طاهرات و سفیان هانی دو ستاره الجزایری را به تیم اضافه کرده بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس