کد خبر 1369714
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
ایران چه رتبه‌ای در مضرف لوازم آرایشی دارد؟

احمدزاده نایب رییس انجمن واردکنندگان فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی: کشور ما در منطقه رتبه اول مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 0
    مهم این که علی رغم تحریم مواد آرایشی به وفور تو کشور هست الحمدلله
  • یه زن IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 0
    هیچ نظری ندارم چون خودم یه زن هستم و از لوازم آرایشی هم استفاده میکنم البته بیشتر برای مهمانی و جشن ها نه برای بازار رفتن یا خرید از سر کوچه. کلا هرچیزی زیادیش خوب نیست حالا هرچی میخواد باشه ما خوبیم یه عده هستن ماهیانه لوازم آرایشی می خرن میگن آدم باید به روز باشه آخه عقل کل ها مگه با آرایش کردن آدم به روز میشه!!!!
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 0
    کز عروسک ملول گشته و انسانم آرزوست
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    شما حساب کنید سالانه چقدر ناخن مصنوعی به طبیعت تحمیل می شود چند تن ظروف پلاستیکی ریمل و کرم و رژ ، چقدر چسب چقدر مواد شوینده و حلال لوازم ارایشی چقدر مواد شیمیایی مخصوص شستشوی موهای اکستنشن شده، چقدر مش و رنگ و ... نفت می دهیم لوازم ارایشی وارد می کنیم که هم محیط زیست را الوده می کند هم جامعه را فاسد می کند. التماس تفکر
  • یه مامان با حال IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 1
    مشرق جون لطفا این خبر رو بزار تو بازدید ها ببینیم مردم نظرشون چیه؟ حس شون از این خبر چیه؟ به نظرم من که فاجعه است تو کشوری که دم از دین میزنیم اینقدر لوازم آرایشی استفاده بشه.
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    0 1
    دروغ میگن بابا ! چرا اینقدر ارایش خانوم ها بزرگش میکنید .ارایش کم بد که نیس خوبم هم هس .تازه گاهی وقت ها ثواب هم داره.برای روحیه شون هم خوبه .بعضی خانوم هایی که ارایش نمی کنن کمی پرخاشگر میشن و به طرز عجیبی اهل کنایه و زخم زبان زدن میشن .کاش این ها هم اون دوقلم ارایش میکردن هم خودشون آروم می شدن هم بقیه رو به ارامش می رسوندن.والبته بعضی ها ارایش نمیکنن ولی پول چادر و ست و ساق و هد رو سری و .... سر به فلک میکشه اینم جور حجابه !! مهم رفتار و ذات ادم هاس .البته اصلا موافق بی حیایی و بی عفتی و ولنگاری نیستم .ولی این خبر هم با عقل جور در نمی یادد.کشور های عربی ارایش های خیلیییییییی سنگینی دارن اصلا سبک خلیجی و عربی معروفه و دیگه مد هم نیس.اکثر این ها هم قاچاق و فیک هستن .بهتره تو کشور خودمون با مواد عالی بسازیم که امار با مصرف همخوانی داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس