تنش بین رژیم صهیونسیتی و روسیه بالا گرفت

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ضمن اعتراض شدید به صحبت های همتای روس خود، سفیر مسکو در سرزمین های اشغالی را برای شفاف سازی و ارائه توضیح احضار کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروزدوشنبه از عصبانیت مقامات این رژیم از اظهارات «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه خبر دادند.

تایمز اسرائیل در همین رابطه گزارش داد که «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم اظهارات لاوروف مبنی بر اینکه «آدولف هیتلر» رهبر آلمان نازی خون یهودی در رگ‌هایش داشته است و خود یهودیان بدترین یهودستیزان هستند را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:

بحران در روابط با روسیه کابوسی که اسرائیل‌ گریزان بود

وی در این باره گفت: این یک اظهار نظر نابخشودنی، یک رسوایی و اشتباه تاریخی وحشتناک است و ما انتظار عذرخواهی داریم.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین ادامه داد که «آناتولی ویکتوروف» سفیر روسیه در سرزمین‌های اشغالی برای یک گفتگوی به زعم وی نه چندان آسان احضار خواهد شد.

طبق اعلام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، ویکتوروف برای گفتگویی جهت شفاف سازی فراخوانده شده است.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در این باره نوشت که سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه روز یکشنبه گفته است که این واقعیت که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین یهودی است، وجود عناصر نازی در کشورش را نفی نمی‌کند.

لاوروف در مصاحبه‌ای با تلویزیون ایتالیا،، با اشاره به کسانی که در کارخانه فولاد «آزوفستال» در شهر ماریوپل در اوکراین حضور دارند، آمریکا و کانادا را به آموزش «شبکه های نئونازی» که اکنون در صفوف ارتش اوکراین هستند، متهم کرد.

وی گفت: نشریاتی وجود دارد که تأیید می‌کنند که آمریکایی‌ها و به‌ویژه کانادایی‌ها نقشی پیشرو در آماده‌سازی زیرمجموعه‌های فوق رادیکال و به طورکاملا آشکاری نئونازی برای اوکراین داشتند.

اظهرات لاوروف پس از آن بیان می‌شود که پیشتر یائیر لاپید آشکارا مدعی شده بود که روسیه در حال انجام جنایات جنگی در اوکراین است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    6 0
    بنظر رابطه رژیم صهونیستی روسیه خراب شود و این به بنفع ایران و سوریه هست چرا که روسیه می تواند در حمله سوریه به جولان نقش ایفا کند
  • جهودشناس FR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 7
    جنگ زرگری و مسخره بازی یهود
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    8 0
    یهودی،مسیحی،مسلمان ،جنگ صلیبی،هولوکاست .... واقعا رابطه جنگها به ادیان ربطی داره؟خودفاشیسم وصهیونیسم هم منشا خودخواهانه وآپارتایدی وتکفیری علیه بقیه انسانهاست ضمنا چنگیز ونرون واسکندرو بهرام گوروسایرسفاکان جهان وجه مشترکش خوی حیوانی گری وتسلط جویانه برای رسیدن به اوج ثروت وقدرت بود اینهابهدفرزندان خودهم رحم نداشتند
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 20
    خخخخ واقعا روسها انقدر تحت فشار تحقیر قرار دارن چه مزخرفاتی که نمی گن! هیتلر مخترع هلوکاست یهودیه؟! خخخخخ
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      10 0
      نخير مزخرف نيست ، برو بخوان مادر هيتلر يهودي بود
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 0
    عمو بایدن چه خبر از قتل عام مردم عراق و افغانستان ایا به دو میلیون نفر رساندید یا نه این روسهای احمق که هر قدر تلاش می کنند یک صدم شما هم نمی توانند بکشند یادشون بدید چطور بمباران فرشی می کردید
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    1 0
    خوب امریکا به بهانه بمب شیمیایی به عراق حمله کرد هیچ چی هم پپدا نکرد فقط یک میلیون نفر مردم عراق را کشت روسیه هم باید یک میلیون نفر از اوکراینی ها را باید بکشد تا خودش را به امریکا برساند و اینطوری ضایع نشود
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    روسها بخاطر نسل کشی روسها در اوکراین وارد جنگ شدند شانس اوکراینی ها نزدیک به صفر است
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    روسها بخاطر نسل کشی روسها در اوکراین وارد جنگ شدند شانس اوکراینی ها نزدیک به صفر است
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    خبر اینکه انگلیس گفت کاماندوهای انگلیسی وارد اوکراین شدند نشان می دهدناتو بتدریج وارد جنگ با روسیه می شود جز این را شما می بینید و هنوز عمو پوتین اجازه شلیک گلوله های تانک و کاتیوشا را به سوی شهرها را نمی دهد
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    خبر اینکه انگلیس گفت کاماندوهای انگلیسی وارد اوکراین شدند نشان می دهدناتو بتدریج وارد جنگ با روسیه می شود جز این را شما می بینید و هنوز عمو پوتین اجازه شلیک گلوله های تانک و کاتیوشا را به سوی شهرها را نمی دهد
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    0 0
    در ظاهر روسیه به این دلیل در موقعیت ضعف واقع شده است چون مانند امریکای تروریست عمل نکرده است . امریکا در حمله به عراق و افغانستان ابتدا با بمبهای نه تنی تمام کشور را شخم زد و دهها هزار نفر غیر نظامی را به شهادت رساند بعد با خیال آسوده نیروهای زمینی را وارد خاک این کشورها نمود . در زمان اشغال هم با طیب خاطر در مسیرهای داخل شهرها به هر جنبنده ای که دلشان میخواست شلیک می کردند ... روسیه اگر میخواست همانند گاوچران های تروریست امریکائی عمل کند ظرف یک هفته خاک اوکراین را اشغال و سران حکومتی را هم در بند و زنجیر می کرد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس