کد خبر 1368779
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
«سید عمار حکیم» حملات تروریستی افغانستان را بشدت محکوم کرد

رهبر جریان حکمت ملی عراق با صدور پیامی، جنایات تروریستی اخیر در افغانستان را بشدت محکوم کرد و گفت: مسئولیت حمایت از جان شهروندان افغانستان متوجه دستگاه حاکم بر این کشور است.

به گزارش مشرق به نقل از سومریه نیوز، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی در واکنش به اقدامات تروریستی در افغانستان گفت: تروریسم کوردل نخواست که ماه مبارک رمضان بدون جنایات و کشتار وحشیانه تازه‌ای علیه پیروان مکتب اهل بیت (ع) در افغانستان به پایان برسد و مورد تازه‌ای به سیاهه جنایات کینه‌توزانه‌اش علیه اسلام و بشریت افزود.

بیشتر بخوانید:

رایزنی «سید عمار حکیم» و «ایرج مسجدی» درباره تحولات عراق و منطقه

وی افزود: خبر شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از پیروان اهل بیت (ع) در دو انفجار تروریستی در شهر مزار شریف و انفجار سومی که مسجدی در غرب کابل را هدف قرار داد به‌راستی دردناک بود.

رهبر جریان حکمت ملی عراق این اقدام کینه‌ورزانه را به‌شدت محکوم و تقبیح کرد و اظهار داشت: بار دیگر مسئولیت حمایت از جان شهروندان افغانستان بدون در نظر گرفتن وابستگی‌های نژادی و مذهبی‌شان را متوجه دستگاه حاکم بر این کشور می‌دانیم.

روز گذشته شبکه تلویزیونی طلوع از وقوع یک انفجار مهیب در شهر کابل پایتخت افغانستان خبر داد. ‬ در گزارش این رسانه آمده است: ‏صدای یک انفجار شدید در سه راهی علاءالدین واقع در جاده دارالامان کابل شنیده شده است.

به گزارش طلوع، حادثه در مسجد خلیفه واقع در پایتخت افغانستان رخ داد. الجزیره در خبری مرتبط به نقل از سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که بر اثر انفجار در مسجدی در غرب کابل ۱۰ نفر شهید و ۱۵ نفر زخمی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    0 0
    لعنت خداوند بر خائنان به شیعیان در افغانستان
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    اوج دنائت وشقاوت اینها بحدی است که آدم را ناامید میکند و باور اینهمه کینه توزی سخت است کربلاها وعاشورها تکرار می‌شوند .‌‌‌ آمریکا بود که داعشی ها را از منطقه به افغانستان کشاند . گاهی انتقام این کشتنها به آن دنیا کشیده میشود . لعنت خدا برارواح خبیث خفاشان خونخوار ضد اهل بیت ( ع )

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس