وحدت ملت فلسطین عامل اصلی پیروزی در نبرد با دشمن است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: وحدت ملت فلسطین عامل اصلی پیروزی ما در نبرد با دشمن است و حفظ آن بسیار اولویت دارد و باید تقویت و حمایت شود.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی گفت: نبرد شمشیر قدس قدرت خود را برای تحمیل قواعد درگیری ثابت کرد.

بیشتر بخوانید:

رژیم و لابی صهیونیسم، دشمن اسلام و مسلمانان هستند

«زیاد النخاله» در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس با سلام به اسرای فلسطینی، الاقصی، کرانه باختری، غزه، جنین و شهید قدس حاج قاسم سلمیانی تاکید کرد: ملت ما همچنان و علیرغم تجاوزات، در حال مقابله است و تسلیم نخواهد شد و شکست نمی‌خورد و همچنان مقاومت خواهد کرد.

وی افزود: اجازه نخواهیم داد دشمنان ما را در کشورمان به بردگی بگیرند و برای مقابله با آنها کمر همت خواهیم بست. ما در یک بزنگاه تاریخی سخت و حساس زندگی می‌کنیم که با چالش‌ها و تهدیدات بسیاری همراه است.

النخاله تاکید کرد: من نسبت به تکیه به رژیم اشغالگر هشدار می‌دهم چرا که این رژیم به همراه کشورهای دیگر به غزه به عنوان یک بمب ساعتی نگاه می‌کند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی افزود: قدس عنوان هویت، دین و تاریخ ماست و جان خود را فدایش می‌کنیم و باید برای آزادی آن مبارزه کرد. باید با هر آنچه در توان داریم در مقابل هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها مقاومت کنیم.

النخاله گفت: وحدت ملت فلسطین عامل اصلی پیروزی ما در نبرد با دشمن است و حفظ آن بسیار اولویت دارد و باید تقویت و حمایت شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    اول عکسشو دیدم با فرامرز قریبیان اشتباه گرفتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس