جورج سوروس اوکراین روسیه

یک مؤسسه مطالعاتی مدعی شد تکمیل عملیات ویژه توسط نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، نه تنها یک پیروزی بر رژیم کی‌یف خواهد بود، بلکه پیروزی روسیه ضربه‌ای سخت به طرح ایجاد «نوآغاز بزرگ» کلاوس شواب خواهد زد.

سرویس جنگ نرم مشرق - مؤسسه راهبردهای سیاسی و اقتصادی بین‌المللی در گزارشی نوشت: تکمیل عملیات ویژه توسط نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، نه تنها یک پیروزی بر رژیم کی‌یف خواهد بود، بلکه پیروزی روسیه ضربه‌ای به طرح ایجاد «نوآغاز بزرگ» کلاوس شواب خواهد بود. اتفاقی که برگه‌های بازی گلوبالیست‌ها و سوروس را که به مدت چند دهه، سکوی پرشی از جمهوری شوروی سابق برای مبارزه با دشمن اصلی‌شان، که در «نظم نوین جهانی» نمی‌گنجد (یعنی کشور روسیه) ساخته‌اند، بر هم خواهد زد.  


مخاطبان گرامی، آنچه در ادامه می‌خوانید صرفاً ترجمه گزیده گزارش‌ها و مقالات مذکور است و محتوا و ادعاهای مطرح‌شده در این گزارش صرفاً جهت تحلیل و بررسی رویکردها و دیدگاه‌های اندیشکده‌ها، مؤسسات مطالعاتی و رسانه‌های غربی منتشر شده است و هرگونه ادعا و القائات احتمالی این مقالات هرگز مورد تأیید مشرق نیست.


صدای پای جورج سوروس یهودی در خیابان‌های کی‌یف / پدر «انقلاب‌های رنگی» در پروژه اوکراین به دنبال چیست؟

پوتین دشمن اصلی جورج سوروس 

جورج سوروس هرگز این موضوع را مخفی نکرده که دشمن اصلی او در مسکو نشسته است. او می‌گوید: من معتقدم که جامعه اروپا به اندازه کافی نسبت به روسیه، پاسخ‌های قاطعی نشان نمی‌دهد. به همین دلیل است که سعی می‌کنم توضیح دهم که در واقع چه نوع خطری را به همراه دارد.

روس استرات می‌نویسد: به هر حال، روسیه  با محافظه‌کاری و وفاداری به ارزش‌های سنتی، سازمان دهندگان «نظم نوین جهانی» را با خطر جدی مواجه می‌کند.  به یاد بیاورید که زبیگنیو برژینسکی به مشاور امنیت ملی سابق جیمی کارتر، سی و نهمین رئیس‌جمهور ایالات متحده گفته بود: نظم نوین جهانی تحت سلطه ایالات متحده علیه روسیه، به هزینه روسیه و بر روی خرابه‌های روسیه ایجاد می‌شود. از نگاه ما، اوکراین پایگاه غرب در برابر احیا شدن اتحاد جماهیر شوروی است.

صدای پای جورج سوروس یهودی در خیابان‌های کی‌یف / پدر «انقلاب‌های رنگی» در پروژه اوکراین به دنبال چیست؟

دست داشتن سوروس در تمامی انقلاب‌های رنگین

جورج سوروس (با نام واقعی گیورگی شوارتز) یک بار در مصاحبه‌اش با گاردین اعلام کرده بود که آنچه در اوکراین اتفاق می‌افتد، بهترین پروژه اوست و خاطرنشان کرده که به صورت صریح به موفقیت‌هایش افتخار می‌کند. این گفتگو سه سال پیش و مدت‌ها پیش از شروع عملیات ویژه کرملین انجام شده بود، بنابراین بازتاب گسترده‌ای در جامعه نداشته است.

 اما حتی در آن زمان، حامی اصلی انقلاب‌های رنگی به این نکته اشاره کرد که او هنوز به «پیشرفت سیاسی کامل» در اوکراین دست نیافته، اما نتایج به‌دست‌آمده «امیدبخش» است.

نتایج «توسعه سیاسی» او در کشورهای دیگر به روشنی قابل مشاهده است. با پول "سرمایه‌گذار خونین"، حزب اپوزیسیون یوگسلاوی "اتپور" که آزار و شکنجه اسلوبودان میلوسویچ را به راه انداخت، حمایت مالی شد. انقلاب نارنجی و اعتراضات مردمی در اوکراین و "انقلاب رز" در گرجستان نیز دو نمونه دیگر است. نایجل فاراژ، سیاستمدار بریتانیایی، سوروس را بزرگ‌ترین خطر برای کل جهان غرب خوانده و رئیس‌جمهور ترکیه نیز این میلیاردر را به تلاش برای نابودی و تجزیه کشورها متهم کرده است.

صدای پای جورج سوروس یهودی در خیابان‌های کی‌یف / پدر «انقلاب‌های رنگی» در پروژه اوکراین به دنبال چیست؟

 جورج سوروس بخشی جدایی‌ناپذیر از سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا

این گزارش می‌افزاید: تصور اینکه یک «تاجر باهوش» به تنهایی دسیسه‌های خود را عملی کند، دشوار است. همانطور که سرگئی سوداکوف، عضو آکادمی علوم نظامی فدراسیون روسیه و دانشمند علوم سیاسی، متخصص در مطالعه آمریکا به درستی خاطرنشان می‌کند: هیچ درگیری‌ای وجود ندارد که بنیاد سوروس در آن شرکت نداشته باشد.

در عین حال، این کارشناس علوم سیاسی تأکید می‌کند، لازم است درک کنیم که جورج سوروس، بخشی جدایی‌ناپذیر از سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا است.

سوداکوف حتی اصطلاح "سوروس و متحدان" را با اشاره به همسویی یک تاجر با وزارت امور خارجه و دستگاه اطلاعاتی آمریکا پیشنهاد کرد که اطلاعاتی را ارائه می‌دهند، برنامه‌هایی را برای اقدامات او آماده کرده و توسعه می‌دهند.

حضور سوروس یعنی هرج و مرج

سوروس به صورتی بدبینانه، دسیسه‌های خود را دقیقاً با منافع تجاری توضیح داده و آنها را سرمایه‌گذاری می‌نامد. وی می‌گوید: من فقط در آنجا پول درمی‌آورم. نمی‌توانم و نمی‌خواهم به عواقب اجتماعی کاری که انجام می‌دهم، نگاه کنم. یک بار او فاش کرده بود که برای پیروزی رقابت می‌کند.

زائور رسول زاده، تحلیلگر سیاسی آذربایجانی دربا ره این میلیاردر نوشته است: در هر جایی که مردم حامی او ظاهر شده‌اند، هرج‌ومرج آغاز شده، کودتاهایی به وقوع پیوسته و در اکثر موارد، موفقیت‌آمیز بوده است. همچنین سرمایه سوروس با میلیون‌ها دلار سود جدید بیشتر شده است، زیرا تمام برنامه‌های او برای به دست گرفتن کنترل بر حوزه‌های بسیار سودآور اقتصاد کشورهای تسخیرشده بوده است.

صدای پای جورج سوروس یهودی در خیابان‌های کی‌یف / پدر «انقلاب‌های رنگی» در پروژه اوکراین به دنبال چیست؟

پروژه ۲۵ ساله سوروس در اوکراین برای نسل کشی در دونباس

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: سوروس سرمایه‌گذاری خود را در اوکراین در صندوق رنسانس انجام داد. تاکتیک‌ها مانند روسیه در دهه ۱۹۹۰ میلادی بود، زمانی که به دنبال کمک‌های ترحم‌آمیز ۵۰۰ دلاری، دانشمندان روسی مجبور شدند کتاب‌های درسی تاریخ را برای برنامه‌های مدرسه بازنویسی کنند.

این انسان خاطرنشان می‌کند که حدود ۲۵ سال، یعنی یک نسل طول می‌کشد تا پروژه موفقی همانند اوکراین ایجاد شود.

این بنیاد علاوه بر تحریف تاریخ روابط روسیه و اوکراین و تحقیر گذشته و حال دولت روسیه، با موفقیت "ارزش‌های اروپایی و دموکراسی" را در میان جوانان ترویج کرده است. نتیجه آن، یک میدان آشوب و آغاز نسل‌کشی در دونباس بود. سوروس در ازای آن چه چیزی دریافت کرد؟ خرید املاک، شرکت‌های رسانه‌ای و زمین.

 کارشناسان بر این باورند که این تاجر بین‌المللی انتظار دارد به یکی از ذینفعان اصلی فروش اوکراین تبدیل شود.

سوروس، از طریق مرد سودآور خود یعنی الیگارش توماس فیالا، مدیرعامل و بنیانگذار دراگون کپیتال، تنها در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ میلادی ۳۵۰۰۰۰ مترمربع املاک تجاری در اوکراین را از طریق سرمایه‌های مشترک خریداری کرد. دراگون کپیتال با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار، توانسته به بزرگ‌ترین خریدار املاک و مستغلات و نشریات خبری در بازار اوکراین تبدیل گردد. همچنین دستیابی سوروس به منابع رسانه‌ای به معنای کنترل کامل بر حوزه اطلاعات است.

 اکنون روشن می‌شود که چرا جورج سوروس از کلمات رقت‌انگیز در مورد «حفاظت از اراده مردم» و «نجات دموکراسی» به اظهارات تند مانند زیر حرکت کرد: ما به اوکراین به عنوان یک اژدر در جنگ با روسیه نیاز داریم. و سرنوشت شهروندان این کشور اصلاً به ما مربوط نیست.

صدای پای جورج سوروس یهودی در خیابان‌های کی‌یف / پدر «انقلاب‌های رنگی» در پروژه اوکراین به دنبال چیست؟

پول‌پاشی سوروس و برنارد لوی برای پروژه نجات اوکراین

روس استرات در پایان نوشت: عملیات ویژه در اوکراین علیه نقشه‌های سفته‌باز قدیمی و بنیانگذار آژانس مدرن سازی اوکراین، برنارد هانری لوی و سرمایه‌گذاران انگلیسی‌اش، صاحبان شرکت چندملیتی تولید محصولات جی‌ام او، شرکت مونسانتو و بسیاری دیگر از بازرگانانی است که سوروس و لوی در ازای پرداخت پول نقد در پروژه «نجات دموکراسی در اوکراین» جایزه اصلی یعنی «روسیه جدید بدون پوتین» را به آنها وعده دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 76
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • نیما IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    به همین دلیل ایران حاضر نشد جنگ اوکراین را محکوم کند
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      41 63
      که خییییلی هم کار خوبی کرد چون آب به آسیاب دشمن بود!!!
    • سیاوش GB ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      62 45
      در هر حال با سورس بی سورس با امریکا بی امریکا در هر حال مرگ بر روسیه درود بر زلانسکی هفته بعد مدعی پوچ پوتین به غلط کردن می افته و شکستو قبول میکنه خخخ
    • DE ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      نئونازیست ها و اراذل و اوباش و قداره بندها و لات ها و چاقوکش های بی سروپا همه و همه با دیگر تروریست ها و مافیای قاچاق دختر و مواد‌مخدر و اسلحه همه دستشان در دست دلقک صهیونیست است و چنان با اختناق و فشار بعد از کودتای نارنجی مخملی جورج سوروسی در اوکراین مخالفین را ترور میکردند و با ترس و فشار و زور ارعاب و وحشت و انگ زدن و رو کم کنی مانند همین عملیات منافقین و پس ماند و بازیافتی های شیره ای ساواک شاه در اینترنت‌که با مخالفین صهیونیست و امپریالیسم امریکا همین کار را میکنند و انگ توده ای میزنند ...که ملت اوکراین این فرصت بدست آمده را استفاده کرده و ۲۰ میلیون فرار کردند و حاضر نشدند به دلقک کمک کنند و بیش از ۱۰ میلیون از اوکراین خارج شدند. لذا تعداد بیش از ۷۰۰۰ تروریست از ۶۵ کشور به اوکراین ارسال کردند و با جلوگیری از خروج مردم در میان آنها سنگر گرفته اند . راستی در کشورهای اروپایی معدل فوتی های کرونای هر کشور تا ۲۵۰ نفر کشته در روز است آمار فوتی کرونای اوکراین کجاست؟؟ همه کشته ها و مرگ و میرها تصادفات یماریها و حتی سقط جنین را هم به حساب روسیه مینویسند../از اراذل و اوباشی که دایم برای اونکارا میرفتند آنکارا و اوکراین و پولهای رانت و دزدی و غارت را در آنکارا و اوکراین خرج‌ میکردند انتظار نداشته باشید از ایران و ایرانی دفاع کنند اینها یک مشت وطنفروش و هرز هستند و منافق همونهاییکه 18000000000 هیجده میلیارد دلار این مردم بیچاره را ببخشید قاطی شد 18000 نفر از مردم بیچاره ما را به خاک و خون کشیدند زمان شاه ساواکی بودند بعد از انقلاب منافق شدند حالا طرفدار یک دلقک که براشون لخت مادر زاد بشه با عضو تناسلیش پیانو بزنه بنشینند دورهمی نگاه کنند بخندند و مست کنند اینها همانهایی هستند که تهمت توده ای به مردم انقلابی ایران میزنند. لیاقتشان همان دلقک است. دلشان برای مردم اوکراین نمیسوزد دلشان برای دختران برهنه اوکراین تنگ شده است. کسانیکه دلشان برای مردم اوکراین میسوزد لفظ قلمشان این نیست . بحث سیاسی و تحلیل درست از قضیه دارند
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      46 6
      نان باگت معمولی ده هزارتومان. اینو بچسبین. اصلاح طلب و اصول گرا و سورس و پوتین و زلنسکی همه پیشکش خودتون.
    • DE ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      2 1
      نان باگت معمولی ده هزارتومان. اینو بچسبین. اصلاح طلب و اصول گرا و سورس و پوتین و زلنسکی همه پیشکش خودتون// قدیمی ها یک مثل بسیار جالبی داشتند وقتی کسی بی ربط وسط یک بحثی میپرید و نامربوط حرف میزد بهش میگفتند بر خرمگس معرکه لعنت. حالا دقیقا اگر موضوع گرانی و مشکلات معیشتی مردم بود دقیقا این خرمگس میپرید وسط معرکه و میگفت: ملت اوکراین دارند گرسنگی ممیرند اینو بچسب. حالا نان باگت معمولی ده هزارتومانه باشه اونها اصلا نان باگت ندارند . اصلاح طلب و اصول گرا و سورس و پوتین و زلنسکی همه پیشکش خودتون. مردم اوکراین دارند جون میدهند./ شما ها را ملت می'شناسند حناتون پیش ملت رنگی نداره . اون بیچاره هاییکه سالهاست دارند با جونشون در تنگدستی از این کشور دفاع میکنند هیچوقت نه صداشون در میاد نه اصلا نون باگت میشناسند که لاش کالباس و خیارشور بگذارند بشه ساندویچ یا سالاد اولویه یا مرغ ... اون بنده خداها اصلا باگت نمی شناسند. اومدی قیافه بگیری و از گرسنه ها یعنی دفاع کنی تا موضوع جورج سوروس را به حاشیه ببری ناشیانه زدی به کاهدون دستت رو شد برو عمو در سایت مشرق همه برو بچ بیدارند دم همه کاربرای هوشیار و بیدار مشرق گرم. سایت مشرق را دست کم گرفتی ‌.خخحح لذا بر خرمگس معرکه لعنت.
  • DE ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    47 9
    لعنت خدا بر یهودی‌ های صهیونیست و یهودی‌ های خزری و ژزوئیت‌ های ظالم و خونخوار که جز نسل کشی، ویرانی، کشت و کشتار و جرم و جنایت به بار نیاوردند
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      19 6
      الهی آمین!!
    • گشتاسب US ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      13 3
      سوروس چکیدۀ سرمایه‌داری نئولیبرال است و هر جا ردی از او باشد قطعاً توطئه‌ای علیه زندگی و آسایش بخشی از بشریت جریان دارد. اما برای آن که این قبیل توطئه‌ها از ریشه خشکانده شود، گذشته از مهار این جانورهای دسیسه‌چین که فقط به منافع شخصی و شرکتی خود می‌اندیشند، باید خود مناسبات سرمایه‌داری نیز از اساس ریشه‌کن شود. تا زمانی که سرمایه‌داری شکل اصلی بازتولید حیات اجتماعی انسانهاست، سوروس‌های رنگارنگ در هرجای جهان تکثیر میشوند. برای حکومتهای انقلابی‌ای مانند ایران مبارزه با سرمایه‌داری و جایگزینی آن با یک سیستم اجتماعی عالی‌تر بیش از هر جای دیگر جهان به یک موضوع حیاتی تبدیل میشود. متاسفانه در سالهای گذشته روند حرکت اقتصادی ایران معکوس این مسیر بوده و هر روز بیش از قبل راه برای تاخت و تاز سرمایه‌داری در کشور باز شده است. مطمئن باشید وقتی حفاظ‌های جامعه را در برابر سرمایه‌داری باز می‌کنید، راه را برای انواع توطئه‌های افرادی از قماش سوروس گشوده‌اید. شخصیت و عملکرد دولت فاجعه‌آفرینِ قبلی شاهد حقیقی این مدعاست. دولت فعلی هم اگر در برابر رویه های سرمایه‌داری منفعل رفتار کند، خواسته یا ناخواسته خود را در مقابل دست‌درازی امثال سوروس و حامیان و مزدورانش خلع سلاح میکند.
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    55 47
    پوتین مسیحی هم فهمید دشمن اصلی آزادی و آرامش بشریت این صهیونیست های کودکش و شیطان پرست هستند ولی غربگدایان ظاهراً مسلمان ولی منافق ایرانی نفهمیدند
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      37 8
      غربگدا نمیخواهد بفهمد.....
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      36 7
      و شرقگدای بدبخت هم
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      2 0
      پوتین کاری با صهیونیست و غیر صهیونیست و ازادی و انسانیت نداره.منافع و ابرو خودشون در اوکراین به خطر افتاد که به اوکراین حمله کرد و خواست خدا بود که میانه شأن با اسرائیل بهم بخوره
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    36 4
    هر جا سخن از هرج و مرج و آشوب است نام (چندش آور صهیونیست بزرگ) جورج سوروس می درخشد. خداوند متعال انشاء الله شر این شریر را از سر ملت ها خاصه ملت ها کم کند.
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      23 5
      ان شاء الله!!
    • جهودشناس IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      16 1
      ببینید. یهودی همیشه جنایات و بدکاریهای خودش رو بر سر گروه‌هایی میشکنه و به این شیوه فرافکنی میکنه تا خدای ناکرده این قوم دسیسه و نیرنگ بدنام نشه (که البته هست). افرادی همانند جورج سوروس - بیل گیتس - ایلان ماسک - وارن بافت و ..... همگی لولو خورخوره هستند که یهود از آنها اهریمن‌سازی کرده. اینها هیچ کسی نیستند و اختیاراتی ندارند بلکه آخرش بعنوان نماد کاپیتالیسم معرفی خواهند شد تا سرنگون شوند و کمونیسم یهودی در جهان همه گیر شود.
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    35 10
    گرانی های داخل ایران مخصوصا در املاک هم زیر سر مزدوران همین هاست ، حتی در شهر کوچک ما هم به خوبی رد پای این مزدوران را می بینیم.
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      83 12
      ۲۱:۱۱ اون مزدورا خودتون هستید.لطفا خودتون را مبرا از دزدی ها و رانت خوریا نکنید
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      5 1
      تو آلبانی ملک خیلی اروزن شده آره؟
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    17 64
    فقط میشه گفت خاک بر سر اروپا که ب این جنگ تن میده. در حقیقت گور خودش رو دار میکنه. انگلیس که برای برگشت 400 میلیون پوند ایران بیشتر از 40 سال جون کند تا بالاخره پرداخت حالا داره بلیون بلیون اسلحه و سرباز می‌فرسته اوکراین. از همه بدتر آلمان که اینقدر ب نفت و گاز روسیه نیاز داره هنوز متوجه نشده چکار با خودش داره میکنه. فکر می‌کنم بزودی ب خودشان بیایند و تغیر جهت بدند. سوروس شخص خوش نامی نیست در سراسر دنیا. کمتر کسی ب او اعتماد دارد مخصوصا در مورد ترویج دمکراسی. منتها باند قوی او که فکر میکنم ایلان ماسک هم در آن باشد دوام زیادی نخواهند داشت. درست کردن و یا خریدن شبکه های اجتماعی طول عمر زیادی ندارند. زاکربرگ مواجه با ضرر و زیان زیادی هست. ماسک هم کار خیلی سختی در پیش دارد
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    31 67
    همين جورج سورس بود كه ميگن با رييس جمهور اصلاحات ملاقات داشت.ببين خدا چقدر اين مردم واين مملكت را دوست داشت كه توانستيم از شر اين اشغالها نجات پيدا كنيم
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    18 10
    او به طرز حیرت آوری خود شیطان است چراکه سرنوشت مردم اوکراین اصلا برایش اهمیتی ندارد و خود او می‌گوید اهمیتی نمی‌دهد حالا تهمت و نظرکسی نیست اوبه منافع خودش می اندیشد ، بنظرم راست میگوید که اوکراین اژدری شده برعلیه روسیه ودشمنش در مسکو نشسته است . شیطان جایی قایم نشده است شیطان درحال تکمیل تسخیر جهان است . شخصا سه ابلیسک در اطراف خرم آباد دیده ام این سنگهای برافراشته در زبان محلی به آنها «برد بله » ( سنگ افراشته ) نامیده میشوند . در روستای سعور یکی ازاین سنگهاحد اقل پنج متر ارتفاع دارد و پایه آن بر سنگهایی که بادوغاب به هم چسبیده اندقرار دارد این ابلیسکها طبق قرار فری میسون ها ، فراماسونرها ، در گوشه گوشه استانهای کشورمان برپاشده اند ، میگویند این یک نوع ارتباط گیری است که بقیه بفهمند همفکران آنها اینجاهستند . این نماد ماسونی نشان میدهد شیطان و حزبش مثل مابیکار ننشسته اند و یک مبارزه جدی در جریان است شیطان پرستی همین است که جورج سوروس علنی میگوید مردم اوکراین برایشان اهمیتی ندارند.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    31 33
    چرت و پرت نگید . روسها آشکارا با هدف گرفتن مردم عادی در حال اسارت یا کشتار غیر نظامیان و کودکان هستند. خدایا ‌به نامهای نیکویت خودت اشغالگران و دروغگویان و فریبکاران را خوار و ذلیل و نابود بگردان . آمین یا رب العالمین
    • US ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      33 38
      خود اوکراینی ها میگن نئونازی های آزوف و اوکراینی دارن قتل و جنایت و تجاوز و .... میکنن. ساده لوح نباشیم
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      18 39
      اونایی که قتل و جنایت میکنند همشون مزدورای خارجی ارتش اوکراین و رئیس جمهوری دلقک صهیونیستشون هستن. چرا همه چی رو برعکس درک میکنید!
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      37 14
      ۲۲:۲۳ - چرا دروغ میگی کمی خدا را حاضر کن تو وجدان نداری ؟
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      16 31
      خدای شما احیانا نظری در مورد کشتار در عراق و افغانستان و فلسطین مظلوم و یمن و تحریم وحشیانه ملت ها نظری نداره.
    • جواب ۲۳:۳۱ IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      5 6
      چرا اینقدر سخت فارسی حرف میزنی؟ معلومه ایرانی نیستی
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    13 2
    ای کردهای عراق این بود این بود پیمانی که با پدرتان کوروش در دفاع از ایران بستید؟
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    13 9
    سلام هزاران ساله ایران بر‌ ژنرال بزرگش سردار قاآنی کبیر، کسی که پرچم محمد ص را در عراق و سوریه بالا نگه داشته است.
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    15 5
    در حمله امریکا و‌ناتو به عراق،‌سربازان امراینی هم شرکت داشتند و برای دست اندازی به ناموس‌ایرانی‌روزشماری میکردند.
  • جواب نیما IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    11 1
    ایران جنگ را شدیدا محکوم کرد و بعدش هم اعلام بی طرفی کرد. چون این جنگ ربطی به ایران نداشت. بعضیا فقط میخان ترول مجازی باشن رو هوا حرف میزنن
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    7 8
    این جنگ یه جنگ معمولی بین دو کشور نیست. این جنگ ابعاد و لایه های پنهان زیادی داره. برای همین رسانه های غربی به ویژه دارن افکار عمومی رو گمراه میکنن و با عملیات رسانه ای کاری کردن که حتی مردم خودمون هم از اوکراین طرفداری کنن. تشکر از مشرق
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    34 0
    . چیزی که مهمتر است‌‌این است که آن سرزمین یکی از استانهای ایران است که به دروغ کشور ترکیه نامیده شده.
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    14 1
    ایرانشهر بزرگ در حال تشکیل شدن است. اینبار فرزندان داریوش شاه ایرانی و سلجوق شاه ایرانی، زیر پرچم شاه جهان مهدی فاطمه باهم متحد شده اند. یکبار دیگر امپراطوری شرق مقدس، ایران را بنا خواهیم کرد
  • US ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    5 5
    باید برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری نوآوری های بومی مانند مردمسالاری دینی را به دور از تقلید از بیگانگان ایجاد کرد.
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    7 12
    اوکراین و روس ول کنید قیمت نان بچسبید
  • ابوالفضل IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    18 2
    سورس تویی که به مردم خودتم رحم نکردی
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    25 5
    اقای رئیسی ملت را با این مملکت داریت ناامید کردی از افزایش ۳ برابری قیمت ماکارونی گرفته تا گرانی نان و... دیگر حالم از این دولت مردمی و مجلس انقلابی به هم می خورد. دولت رئیسی اگر راه حلی پیدا نکند کمتر از چند هفته دیگر اعتراضات آبان ۹۸ و دی ۹۶ این بار در فاز بسیارگسترده تری تکرار خواهد شد
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      14 3
      مهم نیست اگر حسن کلید ساز بود الان امار کرونا به 7000 رسیده بود صف مرغ و روغن به 3 کیلومتر و خاموشی برق به 10 ساعت و دلار به 60 رسیده بود 98 تکرار میشه خوب بشه اخرش مملکت میافته دست امریکا و تجزیه و بی گازی و بی بنزینی در تهران و شیراز و اصفهان و تبریز برو بابا خلایق هرچی لایق
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      0 12
      تو آلبانی خیلی بهتون سخت میگذره. خدا رو شکر اینجا همه مردم راضی و آسوده هستن.
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    3 6
    ان الانسان لیطغی؛؛ ان رآه استغنی لعنت خدا بر این حرامزاده ملعون ابلیس صفت
  • رضا IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    8 19
    یعنی اگر کسی بخاد بفهمه همین مقاله بسه،مگر اینکه به نفعش باشه که نفهمه ،اون موقع میشه بیشرف وطن فروش
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    1 5
    به نظرم لج بودن باعث همه مشکلات لج از نیت بد و هم بی خردی ایجاد میشه و بعد از ان هم ترس میاد و برای نابودی لج هم نیت مردم و نگاه مردم خو ب بشه هم خرد مردم وقتی اینترنت و ماهواره که بخشی ان نگاه مردم بد می کنند و هم بی عقلی میزاره که این همه علم مثلا" قران ثابت کرده درست چرا همه بسیج نمی شوند چگونه قران عمل بشه و حرف قران و دین عمل بشه پس راه کار لجاجت مردم باید بر روی هر چیزی که لج است از رسانها با خرد و مشورت رفع بشه مثلا برای دروغ که چرا این گناه میگی چرا حق می بری و لج می کنی برای ان اگر بخواهیم لجاجت درست کنیم همین کار و هم با جهان حرف بزنیم این چیزها اشتباه که مخالف قران در ماهواره واینترنت را قطع کنند و این خیانت تمام عیار ما با جهان بحث نکنیم این لجاجت که هر چیز زشت در اینترنت و ماهواره می زارند چون که علم قران ثابت کرده درست و باید حرف قران گرفت به این میگن دنیا بی عقل دنیا ان مریض و ما که قران و شیعه داریم ما پزشکان الان جهانیم ..البته من پزشکی هستم که یقین رسیدم در دین ایا قرن 21 ایا مرده هست که علم قرن 21 رسیده به قران فقط مجزات علمی قران نگاه کن .... البته لجاجت و نابودی تمام عیار ان داستان راه حضرت ابرهیم {ع} و امام حسن ع است که نابودی لجاجت تمام عیار دنیار و خار کردن دنیا پس نابودی لجاجت تمام عیار این.................
  • DE ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    4 15
    مشرق اینایی که کلیویی منفی میدن به نظرها از کجا هستن؟ کمپ حیفا یا کمپ تیرانا؟
  • GB ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    3 9
    بیشتر صدای موشکهای روسیه میاد تا سروس
  • FR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    14 46
    با آرزوی پیروزی روسیه و نابودی این صیهونیست های کثیف برنارد هانری لوی منفور مردم فرانسه ست صیهونیست دلال جنگ ها ..
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    12 29
    زنده باد ولادیمیر پوتین
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
    5 8
    چرا اسم منبع رو کامل و درست ننوشتید؟
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      8 0
      اول و آخرش نوشته
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    13 5
    یهودیت جرم نیست پیروکابالا واغتشاش طلبی وبرهم زدن ارامش وامنیت مردم جهان جرم است وگرنه من نمازم رادر4 انبیا خوانده ام که برخی ازانان انبیای یهودی من هستند وما همه ی انبیا راقبول داریم چون مسلمانیم ولی اسم 12 امام درتورات وانجیل امده است ولی صهیونیسم بخاطر منفعت شخصی دین وناموس واعتقادات وهمه چیزخودرابه کفاری حربی فروخته است که بلایی که امریکا سرمردمش باغرق کردن انان درحرص شهواتشان ساخته است مابرای انان اشک می ریزیم کاری که صهیونیسم میکند برای کفارغیرحربی وکفارحربی درمناطق مسکونیشان ممنوع است یادمان نرودبیشتربنی اسراییل توسط خودشان کشته شده اند ولی اسراییل غاصب امد زرنگی کند وبابرده کردن نوامیس وتاراج ابرووشرفش به غرب جلوی این کاررابجای مسلمان شدن بگیرد که العان درفلسطین اشغالی به خون هم تشنه شده اند وفقرودزدی ازهم درانجاسنت اشکارشان شده است ودلیل زورگویی وحکومتشان برهم شده است
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    2 2
    باْسُهُم بَینَهُم شَدیدٌتَحسَبُهُم جَمیعاً وَقُلوبُهُم شَّتیٰ ذٰلِکَ بِأَنَّهُم قَومٌ لایَعق‍ِلونَ پیکار و کارزار بین خودشان سخت است ،شما آنها راجمع و متفق میپندارید، در صورتی که دلهایشان سخت متفرق هست ، زیرا آن قوم دارای فهم و عقل نیستند ! آیه ی ۱۴سوره ی حشر
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    0 14
    روسیه و پوتین ترامپ و چین و غرب و شرق همه و همه عروسک های خیمه شب بازی شیاطین پشت پرده بین الملل همچون روچیلدها و راکفلر ها هستند روسیه هم قسمتی از پروژه نظم نوین جهانی است روسیه قرار است با حمله به اکراین قحطی و کمبود غذایی را در پروژه بعد کرونا رقم بزند که رقم زده است کلاوس شوآب پوتین را یکی از رهبران خوب نظم نوین جهانی خوانده پس فریب نخورید
  • DE ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    10 5
    به جرج سوروس بد نگید استاد زیباکلام ناراحت میشن . روز قدس هم استاد رو ناراحت کردید . بسه دیگه .
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      2 0
      ۰۱:۱۸ با خودت درگیری بدبخت برو قرصات بخور که حالت خوب نیست.
  • حسين DE ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    15 4
    جورج سوروس يكى از بهترين دوستان شيخ تمدن است.
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
      1 0
      ۰۲:۰۶ کارت از قرص وشفای خدا گذشته!!!!!!!
  • DE ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    13 2
    ....وَ قَضَیْنا إِلى بَنِی إِسْرائِیلَ فِی الْکِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیراً (۴) فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ وَ کانَ وَعْداً مَفْعُولاً (۵) ثُمَّ رَدَدْنا لَکُمُ الْکَرَّةَ عَلَیْهِمْ وَ أَمْدَدْناکُمْ بِأَمْوالٍ وَ بَنِینَ وَ جَعَلْناکُمْ أَکْثَرَ نَفِیراً ۴- ما به بنى اسرائیل در کتاب (تورات) اعلام کردیم که دو بار در زمین فساد خواهید کرد، و برترى جویى بزرگى خواهید نمود.۵- هنگامى که نخستین وعده فرا رسد مردانى پیکار جو را بر شما مى فرستیم (تا سخت شما را در هم کوبند حتى براى بدست آوردن مجرمان) خانه ها را جستجو مى کنند، و این وعده اى است قطعى.۶- سپس شما را بر آنها چیره مى کنیم و اموال و فرزندانتان را افزون خواهیم کرد و نفرات شما را بیشتر (از دشمن) قرار مى دهیم.۷- اگر نیکى کنید بخودتان نیکى مى کنید، و اگر بدى کنید باز هم به خود مى کنید، و هنگامى که وعده دوم فرا رسد (آن چنان دشمن بر شما سخت خواهد گرفت که) آثار غم و اندوه در صورتهایتان ظاهر مى شود و داخل مسجد (اقصى) مى شوند، همانگونه که در دفعه اول وارد شدند، و آنچه را زیر سلطه خود مى گیرند درهم مى کوبند! ۸- امید است پروردگارتان به شما رحم کند، هر گاه برگردید ما باز مى گردیم، و جهنم را زندان سخت کافران قرار دادیم . ما در کتاب تورات به بنى اسرائیل اعلام کردیم که شما در زمین، دو بار فساد خواهید کرد، و راه طغیان بزرگى را در پیش خواهید گرفت (وَ قَضَیْنا إِلى بَنِی إِسْرائِیلَ فِی الْکِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیراً).قضاء گر چه داراى معانى مختلفى است اما در اینجا به معنى اعلام است. منظور از کلمه الارض به قرینه آیات بعد سرزمین مقدس فلسطین است که مسجد الاقصى در آن واقع شده است. در آیات بعد به شرح این دو فساد بزرگ و حوادثى که بعد از آن به عنوان مجازات الهى واقع شد پرداخته .....
  • IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    9 4
    رد پای دجال را باید در تجربه هایی از ضمیر ناخودآگاه ساکنان غرب جستجو کرد،تجربه یکی از اینها در فیلم جن گیری امیلی رز بخوبی گویای روح شریری که روان غربیها را دستخوس تحول و بردگی خود میکند نشان داده شده،در صحنه ای از فیلم،هجوم ملخها به دخترک را شاهدیم،در حقیقت دخترک یکی از همان ملخهاست که به تبع پیروی از دجال یا تمدن غرب،مسخ شده به پروازدرآمده سرزمبنهای زیادی را به فساد و تباهی میکشانند،از جمله اسفناکترین هجمات آنها،هجوم استعمارگران پلید غرب به آفریقاست که هر گونه سرسبزی و طراوت را از بین میبرند،در نتیجه این فساد از شیطان پاداش میگیرند و با مالیدن پر و بالهای خود به یکدیگر یکدیگر را تحریک و با حالت تشدید شدگی نفس،دوره زادآوریشان کوتاه شده،سرزمینهای بیشماری را به خاکستر تبدیل میکنند،آن شیطانی که آنها را بحالت تشدید(رزونانس) نفسانی میرساند رسانه های فاسد یهودی و در راس آنها جورج سوروس ملعون و نفرین شده است!!!
  • سیف اله عرب IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    15 4
    مرگ بر صهیونیستها مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر آل سعود خائن درود بر خامنه ای و رئیسی
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    6 16
    قرار بود صدای پای اربابتون پوتین در خیابون‌ها ی کیف بیاد حالا چی شده که صدای پای جورج میاد؟
  • Mohammad IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    3 4
    جهنم برای او کافی است
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    2 10
    ما که فرق انقلاب مخملی با بقیه انقلابها را نفهمیدیم ؟؟؟
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    12 6
    ایشالا این بحران اوکراین بهونه ای شود برای خشکاندن ریشه های امثال سوروس و مزدوران صهیونیسم های امثالهم ، پوتین پیروز و زنده باد روسیه پاینده باد
  • 598 IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    2 0
    چند وقت دیگه کار بیخ پیدا کنه اوکراین شرکت بلاک واتر رو اجاره میکنه برای جلوگیری از شکست فعلا هرچی جانور خطرناکی بوده اوکراین آورده به کشورش عاقبت اینها هم مثل داعش میشه روسها یک نمه ای از جنگ سوریه با داعش رو تجربه دارند
  • Mohammad IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    2 0
    جه قدر بدبخت و ذلیل است این مردک زمانی که در یوق فرشتگان قدرتمند الهی کشان کشان از موی بالای پیشانی و لنگهایش در گدازه های آتش دوزخ افکنده شود. آن روزدر قرآن برای چنین کسی به وضوح تشریح شده است و آنها در چنین روزی کور و کر و لال خواهند بود.
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    4 0
    چقدر این موجود چندش آوره
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    8 0
    اگر اوکراین ازدست صهیونیسم،توسط روسیه تصاحب وازاد بشه-اسرایل وصهیونیسم برای همیشه نابود میشه
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    13 0
    حکومت ایران اینبار نبایدبازهم اشتباه کنه وبا ازاله وصبر بیخودی که فقط باعث فرسایشی شدن وتغییرات زیادی درجنگ رخ مبده-نباید درجنگ اوکراین(که داصل جنگ روسیه با صهیونیسم واستکبار غرب)هست بیطرف وبی تفاوت باشه-چون اگر اوکراین دست صهیونیسم توسط روسبه تصاحب وآزاد بشه -دراصل منطقه اسلام وکشورهای اسلامی،ازشر اسرائیل وصهیونیسم نجات پیداکرده پس(ایران،عثمانی واعراب متطفه برلی ازادی اوکراین ازدست صهیونیسم)اقدام کنند والا این فرصت برای همیشه اردست رفته وصهیدنیسم مقتدرتر میشه
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    3 0
    اللهم العجل لولیک الفرج ________ (فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم ______ اللهم العجل لولیک الفرج
  • دادا IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    2 4
    تعجب اور نیست روسیه ابر قدرت چند ماهی است نتوانسته اکراین به این ضعیفی را تصرف بکنه پس توخالی است چه ابر قدرتی اگه ابر قدرت بود 24 ساعته باید اکراین تسلیم میشد
  • بهروز GB ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    7 1
    این جنگ، بخشی از جنگ گسترده تری است که سالها پیش علیه روسیه آغاز شده و در دیگر مرزها هم گاهاً شاهدبوده ایم، و در واقع، هیچ کس به اوکراین علاقه ندارد، اوکراین طعمه بود. هدف تضعیف روسیه است و زمانی که این کار با روسیه انجام شود، با چین و بقیه کشورها نیز همین کار را خواهند کرد. پس از پایان جنگ دوم جهانی انگلیس و آمریکا در پی نابودی روسیه بوده اند و تقویت گروه ضد روسی نئونازی بوسیله انگلیس در مرزهای روسیه به این منظور است. گسترش ناتو در مناطق شرق (اروپا) و تصمیم ناتو و آمریکا برای کنترل جهان دلیل اصلی این جنگ و تمام جنگ ها است. مخصوصاً اکنون که بشدت از افول خود در برابر چین و دیگر قدرت ها و افزایش روزافزون سطح آگاهی مردم جهان از سوء استفاده از آنها نگران شده اند. آنها پس از پیروزی بر دانه درشت ها به سراغ ما هم خواهند آمد می خواهند همه چیز و همه کس در دنیا برای آنها و در کنترل آنها باشد. در حقیقت هدف حتی روسیه نیست بلکه تصاحب کل جهان است.
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    4 1
    آفرین به مشرق. عالی بود
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    1 0
    اینکه درایران تعداد بنگاههای املاک از سوپرمارکتها بیشتر شده وکلاش ترین وحقه بازترین اقشار جامعه تبدیل به طبقه اشراف شده اند تقصیر سوروس نیست این نتیجه نحوه حکومت وکشورداری ولایت فقیه ومراجع تقلید شیعه است که بر اریکه حکومت مطلقه کشور ایران تکیه زده اند
  • محمدصالح چگینی قزوین خ سعدی ک شهیدنوروزی ب دوم 33 IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    0 0
    اینها یهودی نیستند یهودیان ایران که بابرهنگی امریکا واشغال فلسطینیها توسط اسراییل شهید داده اند یهودی هستنداینها صهیونیست هستند ومرتدهای یهودیت هستند همانها که قارونها وسامریها وبلعم های وبرصیصاهاوسیاسیون نوکرفراعنه ها وخوانین درقوم انبیای یهودی بودند هستند اینهاتن فروشان ودین فروشان وپاک فروش خواهی برای قوم یهودهستندوگرنه تسلیم خدابودن جزدرسایه ی اسلام که بااین همه شهید ودلیل حتی درکتب برادران وخواهران مسیحی ویهودی است نیست
  • رضا IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    لعنت به همشون جون آدم مفته. هرکی به فکر منافع خود هست. روسیه هم به هوای جنگ اوکراین نیرو های خود رو از سوریه بیرون برد و دست نیرو های اسلامی افتاد. یکی از دلخوری های ظاهری بینشون با اسرائیل همینه. ای بابا اروپا مرد دیگه بیخود انگلیس بیرون نیومد. جریان پیچیده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس