کد خبر 1368231
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
الهامی: نوازی صحبت‌های همان بچه را در مورد من گفت

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: می‌دانم صحبت‌هایی که محمد نوازی و فاضلی مطرح کردند، صحبت‌های آنان نیست. اینها صحبت‌های همان بچه‌ای است که «امیر قلعه‌نویی» ۱۰ سال پیش گفت.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی روز پنجشنبه در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر در خصوص درگیری بین ۲ تیم نساجی و آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی و ماجرای بسته شدن رختکن آزادی اظهار داشت: داستان خاصی نبود اما متاسفانه بزرگ شد. چند ساعت قبل از آمدن تیم به ورزشگاه، تدارکات به رختکن می‌آید و لباس و اثاثیه را مرتب کرد. تیم آلومینیوم قبل از ما رسیده بود و دنبال حضور در رختکنی بود که تیم تدارکات برای ما آماده کرده بود. سه دیدار گذشته خود را در آن رختکن بودیم و تدارکات نیز وسایل در آن رختکن چیده بودند. این باعث حاشیه شد.

وی با اشاره به برخورد با سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: زمانی که رسیدم متوجه شلوغی رختکن شدم. با مهدی دست دادم و جریان را پرسیدم که گفت ما می‌خواهیم در این رختکن باشیم. من در جوابش گفتم هدف از این کار را می‌دانم. حاضریم داخل زمین لخت شویم و با این شرایط شما را هم می‌بریم ما برای برد در این بازی آمدیم.

سرمربی تیم قهرمان جام حذفی گفت: به بچه ها گفتم که رختکن را عوض کنید. ما به رختکن دیگر رفتیم و این رختکن نیز بزرگترتر نیز بود. هنوز ۱۰ قدمی از در رختکن مورد ادعای آلومینیوم دور نشده بودم که حواشی ایجاد شد. متاسفانه برخی به حواشی دامن زدند. اینکه گفته می‌شود آن رختکن خوش‌یمنی بود، درست نیست زیرا ما در هر ۲ رختکن بازی برابر حریفان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

الهامی این را هم عنوان کرد: دیدار شب گذشته دارای یک پیام بود. این پیامی برای تیم‌های شهرستانی بود که توانایی قهرمانی در جام حذفی را دارند.

وی ادامه داد: من چیزی راجع به مربیان آلومینوم نگفتم. من و محمد نوازی در تیم منتخب تهران هم تیمی بودیم و البته بچه محل هم هستیم و زمانی که مجرد بودیم با هم رفت و آمد داشتیم. نوازی هم خصوصیاتش عین من است و کمی تند مزاج هستیم. او فوتبالیست بزرگی بوده و سابقه همکاری با هم در استقلال را داریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی بیان داشت: می‌دانم صحبت‌هایی که نوازی و فاضلی مطرح کردند، صحبت‌های آنان نیست. اینها صحبت‌های همان بچه‌ای است که امیر قلعه‌نویی ۱۰ سال پیش گفت. همان بچه بعد بازی ما با پدیده که هیچ اتفاقی رخ نداد، بیانیه دادند که الهامی اینچنین هست و با حامی مالی خودش می‌خواهد به استقلال برود.

وی خاطر نشان کرد: فرهاد مجیدی بهترین نتیجه تاریخ این باشگاه را گرفته چرا با او چنین رفتاری می‌کنند. من نه اسپانسر نداریم و هر تیمی هم که ناچار می‌شود به من تیم می‌دهد و ۱۷ سال منتظر بودم تا اینکه آقای زنوزی که سرمربی تراکتور نیامده بود دیگر مجبور شدند به من تیم دادند.

الهامی ادامه داد: متاسفانه ما مربیان ایرانی همه برای همدیگر می‌زنیم و بعد که یک مربی از خارج می‌اورند هیچ وقت سن او از ۶۹ سال بیشتر نمی‌شود و جشن تولدی هم وجود ندارد. نوازی می‌تواند مربی خوبی باشد چرا نشود و اطمینان دارم حرف‌هایی که او و فاضلی راجع به من بیان کردند، حرف‌های خودش نیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    2 1
    الهامی هم عجب قالتاقیه
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 1
    نساجی و آقا ساکت فکرو انرژی تون را برای آسیا بزارید در عوض جواب دادن به صحبت های دیگران
    • رضا ss IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      0 1
      ساکت خیلی چرک تراز اونیه که قدو قواره اسیا باشه تا بحال همش با لطف داوری برده نمونش مقابل استقلال در جام حذفی خیلی هم بی ادبه غلط کرده بخاد از ۲۰ کیلو متر استقلال رد بشه هنوز استقلال اونقدر بدبخت نشده که یه همچین آدمی بخاد پاش تو استقلال باز بشه
    • اروین رومل IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
      0 0
      یکی نیس بگه مگر مربی از تو بی اخلاق تر هم هست ؛ اسمشو اشتباهی ساکت گذاشتن مردک شارلاتان هوچیگر هیچی ندار ! قزمیت خیال داری مربی استقلال بشی خاک عالم تو سرت در حد جوانان استقلال هم نیستی بلندگوی ایجاد حاشیه کنار زمین
  • شرافت IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    0 0
    لااقل احترام هم تیمی خودتان را داشته باشید امان از پیشکسوتان استقلال که همدیگر را هم قبول ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس