کد خبر 1368209
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
روسیه حملات رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در خاک سوریه را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، ماریا زاخارووا در نشستی خبری به تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک روسیه پرداخت و اعلام کرد که روسیه حملات پی در پی جنگنده‌های صهیونیستی به خاک روسیه را محکوم کرده و آن را نقض قوانین بین المللی می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا حملات رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را غیرقابل قبول خواند. او با تاکید بر اینکه این حملات باعث افزایش تنش در سراسر منطقه خواهد شد و تلفات غیرنظامی زیادی را در پی خواهد داشت، گفت: «این حملات ظرفیت نظامی نیروهای مسلح سوریه را تضعیف خواهد کرد و تاثیری منفی بر تلاش‌ها در راستای مبارزه با تروریسم در خاک این کشور خواهد داشت. ما از طرف اسرائیلی می‌خواهیم که این تجاوزات شرورانه و خطرناک را متوقف کند.

دیروز هم وزارت امور خارجه سوریه با ارسال دو نامه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت، نسبت به  تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی و عواقب خطرناک ناشی از ادامه نقض توافقنامه‌ها و توقف درگیری از طرف رژیم صهیونیستی هشدار داده و اعلام کرد دمشق حق واکنش متقابل به این تجاوزات با ابزارهای مناسب را که در قانون بین المللی و منشور سازمان ملل نیز به آن اشاره شده است، برای خود محفوظ نگه می‌دارد.

بامداد روز گذشته در پی حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، وزارت دفاع این کشور اعلام کرد که در این حملات چهار سرباز سوری کشته و سه تن دیگر زخمی شدند. شبکه الحدث هم اظهار داشت که این حملات منطقه فرودگاه بین‌المللی در جنوب دمشق را هدف قرار داد که در آن انبارهای تسلیحات و پست‌های فرماندهی هدف قرار گرفت. این حمله، نهمین حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به خاک سوریه از ابتدای سال جاری کنونی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    6 5
    خخخخخخخخخ
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    4 17
    خخخخ والله اربابان روسی دلقکتون کردن. خودشون چراغ سبز میدن اسراییل بزنه بعدش فرداش محکوم میکنن و بهتون تسلیت میگن!! دلقک شمایید نه زلنسکی
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    6 2
    این حرفا فایده نداره باید 2 ویا 3 تا از جنگنده هاشونو بندازید تا هم خود صهیو نیستا هم اربابشون حساب کار دستشون بیاد. ولی از قرار معلوم باتوجه به نتایج جنگ اکراین تا به حالا میشه فهمید که احتمالاً علاقه به انجام این کار رو دارید ولی ابزار و توان نظامی همچین کاری را روسیه در برابر سلاح های غربی نداره.
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      4 4
      خخخ بعد اینا به زلنسکی میگن دلقک!
  • ایرانی عصبانی AU ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    1 3
    چه عجب. روسیه در موارد زیادی وقتی پای ایران در میان بود گویا یادش میرفت ماشینهای ظد هوایی اش را روشن کند. شاید میخواست در مصرف سوخت صرفه جویی کندإإإإ.اما حالا که سوختهاش رو دستش دبه کرده اونهارا روشن میکنه. چطور شد؟. چشماش باز شد؟.او تنها نیست چشمهای دیگران نیز باز شده.
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      2 1
      آفرین
  • نیما IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    3 0
    ۱۸۴۸ روسیه توان ایستادن جلویی رژیم صهیونیستی را دارد ولی نمی خواهد به صورت مستقیم جلویی رژیم صهیونیستی بیاستد چون اگر سرمایه دارهایی یهودی صهیونیست سرمایه خود را از روسیه بکشند بیرون روسیه با کل میخوره زمین
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 1
    حملات اسرائیل باهماهنگی واجازه روسیه انجام میشود این سیابازیهابرای گول زدن افکارعمومیست
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    1 2
    روسیه هم مثل آمریکا گرفتار ثروت صهیونیست هاست و آزادانه نمی تونه مقابلش اظهار نظر کنه. ان شا الله روز سقوط صهیون نزدیکه نزدیکتر از آنچه می شود احتمال داد...
  • محمد IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 1
    آخرش اسرائیل به سورسه حمله کرده یا روسیه ؟یا به هردو؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس