کد خبر 1367681
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
وزیر دفاع آمریکا لوید آستین

وزیر دفاع آمریکا اظهارات روسیه را درباره جنگ جهانی سوم و احتمال استفاده از تسلیحات هسته ای «بسیار خطرناک» دانست.

به گزارش مشرق، لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا، از هشدارهای سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، درباره جنگ جهانی سوم و احتمال استفاده از تسلیحات هسته‌ای انتقاد کرد.

آستین پس از یک کنفرانس بین‌المللی برای تسلیح اوکراین که در پایگاه هوایی ایالات متحده در رامشتاین آلمان برگزار شد، اظهار داشت: «شما بارها از ما شنیده‌اید که این نوع لفاظی‌ها بسیار خطرناک و غیرسازنده است.»

وی افزود: «هیچ کس نمی‌خواهد شاهد وقوع یک جنگ هسته‌ای باشد. چنین لفاظی‌های خطرناکی کاملا غیرسازنده است و ما نیز وارد آن نخواهیم شد.»

پیشتر سرگئی لاوروف گفته بود خطر وقوع جنگ هسته‌ای واقعی است و نباید آن را دست‌کم گرفت. او شرایط امروز را با بحران موشکی کوبا در سال ۱۹۶۲ مقایسه کرد.

پس از کنفرانس رامشتاین که حدود ۴۰ کشور در آن حضور داشتند، آستین گفت در آینده یک گروه تماس بین‌المللی برای حمایت نظامی از اوکراین تشکیل می‌شود که به طور ماهانه نشستی خواهد داشت.
به گفته او، این گروه تماس برای تشدید تلاش‌ها، هماهنگی بیشتر و تمرکز بر پیروزی در مبارزه امروز و آینده تشکیل می‌شود.

آستین افزود که هدف، حمایت نظامی بلندمدت از اوکراین فرای بحران کنونی است. وی همچنین از تصمیم آلمان برای ارسال تسلیحات سنگین به اوکراین استقبال کرد.

دولت آلمان روز سه‌شنبه پس از هفته‌ها فشار افکار عمومی در داخل و خارج اعلام کرد که اولین محموله جنگ‌افزار سنگین را به اوکراین ارسال می‌کند. این تجهیزات شامل توپخانه متحرک ضدهوایی و تانک‌های مجهز به سلاح‌های ضد هوایی مدل «گپارد» است.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    37 31
    روس‌ها آدمهای کثیفی هستند هیچی ازشون بعید نیست
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      36 15
      آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها که ازهمه کثیفترن
    • ایرانی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      22 4
      از اونها کثیف تر آمریکایی ها و انگلیسی های حرومزاده هستند که از هیچ جنایتی در طول تاریخ علیه بشریت فروگذار نکرده اند، حالا هی خودتو بزن به اون راه
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      20 3
      همونطور که آمریکایی‌ها کثیفن و قبلا بمب هسته‌ای استفاده کردن
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      7 3
      ببند دیگه، فرت و فرت زیر هر خبری خودنمایی میکنی
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      4 3
      آمریکا علنآ درجنگ عراق تهدید به استفاده از سلاح اتمی کرد وقتی روسیه یاآنزمان آمریکا استفاده کنند به نقاط « به ما چه » حمله میکنند ! یعنی مثلاً بابمبی مناسب به خود اوکراین حمله میکند تاحساب دست آمریکا بیاید . این جنگ بهتر است بامذاکره تمام شود وگرنه روسیه میبیند غرب درکمک به اوکراین ازهیچ کمکی فروگذار نمیکند اگرکوتاه نیایند اوکراین را قربانی کرده اند.
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      6 0
      چند هزار کلاهک برا دکوراسیون نساخته عرصه بر او تنگ بشه قطعا استفاده میکنه لندن و پاریس و نیویورک را هوا میفرسته الان هم با کمکی اینها کردند به اکراین جنگ را باخته مثل مار زخمی هر لحظه ممکنه هیروشیما و ناکازاکی را تکرار کنه
    • ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      14 2
      البته آمریکا پیشا پیش در ژاپن کثافت خورده و دو شهر بد بخت را با هزاران جمعیت به یکباره پودر و جزغاله کرده بنویسد آمریکا بخوانید هرکشوری را دلتان می خواهد حتما اگر یک مدت دیگه از تاریخ بگذرد اولادان انثال تو خواهند گفت آمریکا نبوده احمدی نژاد بوده هیچ بعید نیست از شما ها شیطان بزرگ هر غلطی کرده کسی از او بازخواست نکرده و بد آموزی آن عامل سایر کشورها است یحتمل فرداها هند و پاکستان همین انگل ساز یا همان بری تانیا یا.. از غلطی گه آمریکائیها کردند ممکن است مرتکب شوند جهان در لبه پرتگاه است مرگ بر آمریکا پیش بسوی فروپاشی خونخوار ترین رژیم جهان آمریکای خبیث.
    • تعجب پور IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      2 2
      مگه روس‌ها حمام نمی روند؟
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      2 0
      دعوا سر ارث و میراث شوروی ها است: هم وطنان عزیز شما بیکارید جنگ همین است چرا نمی توانید تماشاچی باشید - اوکراین یک کشور تازه به استقلال رسیده از مانده میراث شوروی ها است و فعلا بلا تکلیف از از نظر استقلال سرزمینی است و سرزمین به این بزرگی از اتحاد شوروی به اوکراین را حتی خود غربیها هم نمی گذارند به اوکراین برسد غربی ها دارند از آب گل آلود بنفع خودشان ماهی می گیرند دیدید که جزیره کریمه نیز از آن روس ها شد - کشورهای تازه به دوران رسیده خیلی راه دارند تا به تثبیت مرزها سرزمینی برسند حتی بعد از جنگ که میراث جنگ تقسیم شده فرانسه و آلمان و..یعنی قسمت غربی اروپا به آمریکا رسیده و اروپائیها هنوز هم در وضع اوکراین هستند و آمریکا تاحالا نگذاشته آنها اراده سیاسی خودشان را برای کشورشان اعمال کنند چون در جنگ از هیتلر به اختیار آمریکا در آمدند و بعد از آن جوانانشان در قشون کشی های آمریکا در اقصی نقاط حهان کشته و معلول شده خودشان در بلا تکلیفی هستند به هر حال دعوا سر ارث و میراث شوروی بین اکراین و روسیه است است که هردو کشور در گیر در حنگ میراث دار شورویها هستند - غرب هم کاسه داغتر از آش آتش بیار معرکه شده است در تقسیم ارثیه دارد مداخله می کند برای ضربه زدن به هر دو میراث خوار بخصوص لندن خیلی دارد شورش در می آورد
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      2 1
      احمق کله را بکار بنداز درسته که روسیه در طول تاریخ خیلی به ضرر ایران کار کرده است ولی در این جنگ حق با زوسیه است بهتره کنفرانس ولادیمیر پوژنر را در یوتیوب ببینی که در سال 2018 در یکی از دانشگاه های امریکا داشته و اون موقع هشدار میده ولی امریکا و انگلیس به کارهاشون ادامه میدند و اکراین احمق هم نوکری امریکا را میکنه در واقع بازی چه امریکا و انگیس میشه
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    7 3
    آمریکا بر تنورجنگ می دمد تا سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی بیشتری پیدا شود ـــــ آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی . سر و کله گاوهای بولوند چشم آبی پیدا شد ـــــ گاوهای بولوند چشم آبی آماده شیر دهی می شوندــــ
  • قیصر IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    5 4
    هشدارنشانه‌ترس‌ومایه‌بی‌عرضگی است‌ آدم‌شجاع‌هیچوقت‌هشدار‌نمیدهد روسیه‌‌تاحالا‌هیچ‌غلطی نکرده ‌باتهدید‌هم‌هیچ غلطی نمیکند
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    6 8
    آفرین به مردم مبارز اوکراین
  • قیصر IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    5 7
    روسیه‌هیچ‌غلطی نمیتونه‌‌بکنه‌فقط‌‌بلوف‌میکنه که‌دنیا‌روبترسانه دنیا‌هم‌دیگه‌فهمیده‌که‌ قدرت‌واقعی‌روسیه‌چقدره‌اتمش‌هم‌مثل اس۳۰۰‌و۴۰۰ومیگ‌وسوخوش‌فقط‌باد‌خالیه
  • حبیب IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    آمریکا از اون روزی که از بمب هسته ای در ژاپن استفاده کرد به عنوان ابر قدرت دنیا رو زیر و رو کرده و حالش رو برده بعید نیست که روسیه هم روسیه هم نخواهد زهر چشمی از آمریکا بگیرد چون اگر در اکراین شکست بخورد دیگر ابرقدرت جهانی نیست .لذا ما هم باید برای در امان ماندن از ابر قدرتهای بعد از جنگ اکراین به سلاح هسته ای مجهز بشویم .چون اگر روسیه پیروز شود میریم زیر سلطه روسیه ،و اگر هم روسیه شکست بخورد میرویم زیر سلطه غرب مگر اینکه برای حرف زدن باید سلاح هسته‌ای داشته باشیم ،لذا به نظرم باید قضیه برجام رو یکسره کرد ،دیگه دنیا تغییر می‌کنه.
  • DE ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    4 0
    لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا، : «شما بارها از ما شنیده‌اید که این نوع لفاظی‌ها بسیار خطرناک دار و غیرسازنده است.«هیچ کس نمی‌خواهد شاهد وقوع یک جنگ هسته‌ای از طرف روسیه باشد. چنین لفاظی‌های خطرناکی کاملا غیرسازنده است و ما نیز وارد آن نخواهیم شد ما عمل میکنیم نه لفاظی .»زیرا تنها جنایتکارهایی که میلیونها نفر را در چند ثانیه خاکستر کردند اینهم 17 روز بعد از پایان حنگ جهانی ما امریکاییها بودیم و مگه شما روسیها هم مانند ما جنایتکارید که میخواهید بمب اتمی بزنید. این کثافتکاری ها چیه دارید میکنید بمب اتمی خوب نیست ببینید ما غیر از دهها جا دیگه فقط یک میلیون عراقی را در این 40 ساله کشتیم تازه داریم کشورشون را هم به سه تکه تقسیم میکنیم و غربگداها و وطنفروشان و نوکران ما هم تازه دارند برامون کف و صوت میزنند .خب چرا از روش ما استفاده نمیکنید. یک میلیون کشته در چند ثانیه دیگه جواب نمیده همین یک میلیون را در زمان طولانی بکُش به اهداف درازتری میرسی . شما روسها در جنایت و آدمکشی به گرد ما هم نمیرسید بیاین تا براتون کلاس تقویتی بگذاریم . غارت ملتها نصف نصف چرا میخوای چند قطبیش کنی واقع بیخود نیست میگن روسها نبفهمند.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    5 5
    حق کشور روسیه است که برای دفاع از مشروعیت و مرزهای خود از تسلیحات هسته ای تاکتیکی علیه دشمنان اروپایی استفاده کند. برای شروع کار هم بندر اودسا و مقرهای تسلیحاتی ناتو در غرب اوکراین باید توسط بمب های هسته ای کوچک بمباران شود.
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      5 5
      اوج نفهمی، جنایت و نطفه و لقمه حروم اینجاست پیداش کردم
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    2 0
    اگر جنگ اوکراین به جنگ جهانی منجر شود عامل جنگ جهانی سوم هم مثل جنگ جهانی اول ودوم اسرائیل ویهود خواهد بود.عامل شروع جنگ اوکران اسرائیل بود برای اشغال اروپا وایجاد نا امنی در اروپا وانتقام هولوکاست از اروپا ومسیحیان اروپا.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    2 0
    اگر جنگ اوکراین به جنگ جهانی منجر شود عامل ومسبب جنگ جهانی سوم هم مثل جنگ جهانی اول ودوم اسرائیل ویهود خواهد بود.عامل شروع جنگ اوکران اسرائیل بود برای اشغال اروپا وایجاد نا امنی در اروپا وانتقام هولوکاست از اروپا ومسیحیان اروپا. کهنه سربازهای اسرائیلی به امید انکه شعله جنگ اوکراین را به اروپا بکشانند وپای اروپا را به جنگ اوکراین بکشانند در اوکراین دارند می جنگند .اسرائیل غده بدخیم سرطانی شده که به همه جهان واوکراین وتا نزدیک اروپا متاستاز کرده.
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 4
    اگر جنگ اوکراین به جنگ جهانی منجر شود عامل ومسبب جنگ جهانی سوم هم مثل جنگ جهانی اول ودوم اسرائیل ویهود خواهد بود.عامل شروع جنگ اوکران اسرائیل وزلنسکی یهودی ،اسرائیلی صهیونیستی بود،زلنسکی میگوید پدر بزرگ ومادر بزرگش در هولوکاست کشته شده اند و این زلنسکی حرومزاده با همدستی اسرائیل قصد گرفتن انتقام هولوکاست از کشور المان واروپا ومسیحیان اروپا رادارد. کهنه سربازهای اسرائیلی وزلنسکی به امید انکه شعله جنگ اوکراین را به اروپا بکشانند وپای اروپا را به جنگ اوکراین بکشانند در اوکراین دارند می جنگند ومرتب امریکا واروپا را تحریک به جنگ علیه روسیه می کنند که به تبع ان چین وکره شمالی وایران هم پایش به جنگ اوکراین کشیده شودوجنگ جهانی در گیرد واین وسط اسرائیل انتقام هولوکاست را از اروپا خواهد گرفت چون از اروپا در جنگ جهانی چیزی نخواهد ماند .اسرائیل غده بدخیم سرطانی شده که به همه جهان واوکراین وتا نزدیک اروپا متاستاز کرده. درود بر جناب هیتلر که این جماعت خطرناک وسرطانی یهودی را خوب می شناخت وانها را اعدام ودرکوره های ادم سوزی می ریخت، کارش کاملا درست بوده عضو سرطانی را باید کند ودور انداخت . اروپا باید بدتر از هولوکاست را بر سر اسرائیل در اورد.سران احمق اروپا وامریکا برای انکه از شر یهود خلاص شوند ویهودی ها را از اروپا بیرون کنند احمقانه رفته اند برای یهود واسرائیل بی سرزمین همیشه اواره غاصبانه در یک جای دور از اروپا و در فلسطین کشور غصبی ساخته اند تا به خیال باطل واشتباهشان از شریهودی هلی ساکن اروپا خلاص شوند واین سران احمق ومنافق اروپا وامریکا هنوز نفهمیده اند که همین کشور اسرائیل که خودشان ساخته اند انقدر گسترش پیدا کرده ومتحد در منطقه پیدا کرده وتبدیل به هیولایی شده که در جنگ اوکراین قصد اشغال اروپا و یونان را دارد واوکراین اسرائیل دوم شده.اگر سران امریکا واروپا فکر کرده اند اسرائیل هولوکاست را فراموش کرده اشتباه فکر کرده اند .اسرائیل کینه شتری از اروپا ومسیحیت دارد ودر اینده کل مسیحیان اروپا را به انتقام هولوکاست نسل کشی خواهد کرد. یورش وتجاوز اسرائیل به کلیسای قیامت مسیحیان فلسطین گویای خطر یهود واسرائیل برای اروپاست چون اروپا مهد وکشور مسیحیان جهان است ودشمن تاریخی مسیح ع ومسیحیان، یهود واسرائیل است.
  • محمد IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    4 3
    این سخنان نشان از فهم و درایت لوید آستین داره. چه زیبا و حکیمانه جواب داده.
  • FR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    4 3
    آمریکا و غرب اول تهدبدهای پوتین مبنی بر حمله هسته ای را جدی گرفتند ولی هرچه از جنگ اوکراینی گذشت متوجه پوشالی بودن قدرت نظامی روسیه شدند و الان متوجه شدند نتنها پوتین دمپایی هم نیست بلکه توان مقابله با کشور کوچکی چون اوکراین را هم ندارد وفقط هر از چندگاهی قمپز در میکند و مایه خنده و تمسخر مردم دنیا و بی اهمیتی مسئولین نظامی جهان میشود
  • FR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    2 2
    اینطوری پیش بره ممکن چند وقت دیگه زلنسکی پیروزمندانه وارد کرملین بشه و در آنجا تئاتر طنز رویاهای پوتین ویا توهمات پوتین را اجرا کنه
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    3 1
    از همه کثیف تر ،مزدورهای بی .....غربگدا داخلی هستند که از دشمنان قسم خورده ایران مستقل حمایت می کنند !!
    • امید IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
      0 0
      تو که جیره خوار کمونیست ها هستی حداقل خجالت بکش و از کشوری حمایت نکن که ۲۵۰هزار کیلومتر از سرزمین ایران را با تجاوز غصب و تصاحب کرد و به حرم امام رضا ع هم توپ شلیک کرد و هزار کثافت کاری دیگهدایکاش یکم سواد و غیرت داشتی ولی افسوس که نداری !!
  • FR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    2 1
    اگر جنگ جهانی سوم شروع بشه قدرتهای پوشالی مشخص و رهبران قمپزی وتوخالی جهان مشخص میشوند
  • سردار IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    2 0
    ازهمه کثیف تر خود آمریکایی ها هستن که باوجود ۴۰۰ سال تاسیس ایالات متحده آمریکا، بیشترین جنگها را در دنیا براه انداخته و یا تحریک کننده آن بوده اند
  • وحید کرد IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    2 0
    اینکه آمریکایی‌ها هی هشدار میدن راجب جنگ اتمی بخاطر دلسوزیشون نیست . جنگ منافع و ابرقدرت‌های دنیاست . آمریکا در حال فروپاشی و قدرتش روز به روز داره کمتر میشه در برابر چین ،روسیه ،هند و ایران و .... . بتنهایی نه قدرتش داره و نه ثروتش که بتونه جلو چین و روسیه مقاومت کنه . یک نقشه زیرکانه کشید . زلنسکی یهودی رو با انقلاب رنگی به قدرت رسوند . اونم قدم به قدم نقشه آمریکا رو پیش برد و اینقدر روسیه رو تحریک کرد تا حمله کنه به اکراین . البته کلی هم پالس ضعف فرستاد تا پوتین فریب داد که ناتو قرار پشت اکراین خالی کنه . روسیه حمله کرد و تو دام افتاد . بعدش نوبت اروپایی‌ها بود که باید وارد این جنگ می‌شدند، پس آمریکایی‌ها با نقشه شروع کردن به کشته سازی تو اکراین و بالاخره اروپایی هارو ترسوندن که بعد اکراین نوبت اوناست . اما اروپایی‌ها فقط می‌خواستند تحریم کنند روسیه رو ، پس آمریکا شروع کرد به اینکه روسیه ممکنه از سلاح هسته ای استفاده کنه و به این بهانه ، اروپایی‌ها راضی شدند که سلاح های سنگین به اکراین بدن و پشتیبانی همه جانبه انجام بدن و حتی نفت و گاز روسیه رو به قیمت ،گرونی سرسام آور تو اروپا انجام بدن . خب فقط این وسط فعلا چین دم به تله نداده که برا اون هم آمریکایی‌ها نقشه دارن . نتیجه : آمریکا دشمنانش رو با این ترفند روز به روز ضعیفتر میکنه و اگه بتونه نابود میکنه ، اروپایی‌ها دوباره مطیع آمریکا میشن و شروع میکنن به اسلحه خریدن و دلار به اقتصاد آمریکا تزریق می‌کنند و اونم در حجم بسیار زیاد . آمریکا سهم روسیه رو از بازار نفت و گاز تصاحب میکنه ، چین یا وارد جنگ اکراین میشه و با تحریم ضعیف میشه و یا از دیدن بلایی که سر روسیه اومد، ادب میشه و پا پس میکشه و دوباره رام آمریکا میشه ، خب حالا میمونه ایران که وقتی روسیه و چین رو از دست بده و حمایتشان رو خود بخود ضعیف تر میشه و احتمال داره تن به برجام منطقه ای و موشکی هم بده . البته این نقشه ای که آمریکا کشیده تا یکباره تمام دشمنانش رو ضعیف یا نابود کنه و بعدش به اوضاع خاورمیانه و ایران سر و سامان بده و اسرائیل بکنه شاه خاورمیانه این نقشه هاش به نظر من در آخر راه به جایی نخواهد برد چون خواست خدای قادر متعال چیز دیگریست . موفق باشید
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      0 0
      کشته سازی تو اکراین ؟! خیلی باید بی شرف بود تا همچین حرفی رو زد
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 0
    خدا به داد،مردم بدبخت برسد
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    1 1
    جنگ جهانی یعنی یکسری کشورها متحد باشند و یکسری کشورها متفق باشند. الان به فرض جنگ روسیه با اروپا و آمریکا شروع بشه ، کدام کشور شهامت دارد با روسیه متحد بشود ؟؟ نکنه بلاروس و سوریه ؟؟!!!!! حتی کشورهای شوروی سابق هم روسیه را تنها خواهد گذاشت . چین هم قطعا متحد روسیه در جنگ نخواهد شد چرا که همین الان هم پشت روسیه رو خالی کرده. لذا عنوان (( جنگ جهانی سوم)) درست به نظر نمی رسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس