حضور رئیس‌ جمهور در میان مردم امیدآفرین است

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای استانی و حضور شخص رئیس‌جمهور در میان مردم یکی از اقدامات مهم و امیدآفرین دولت است.

به گزارش مشرق، محمدمهدی زاهدی در خصوص سفرهای استانی رییس جمهور افزود: انجام سفرهای استانی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم بود که موجب ایجاد امید در میان مردم شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مصوبات سفرهای استانی به صورت جدی از سوی معاون اجرایی رئیس‌ جمهور مورد پیگیری قرار می‌گیرد تا وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود، محقق شود.

زاهدی اظهار داشت: حضور شخص رئیس‌ جمهور در میان مردم از اقدامات مهم رئیسی است، رییس جمهور تلاش دارد با این اقدامات امید را در دل مردم افزایش دهد، لذا این سفرها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور برای ایجاد امنیت غذایی یکی از اقدامات مهم دولت در هشت ماه گذشته است که در مورد توزیع آن نیز باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد تا با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: دولت وعده هایی به مردم برای بهبود کیفیت خودرو و کاهش قیمت آن داده که امیدواریم زودتر محقق شود.

زاهدی افزود: دولت اقداماتی برای اصلاح ساختارهای اقتصادی انجام داده است اما هنوز نتایج آن در بازار و در سفره مردم ملموس نیست باید اقدامات لازم برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در بازار انجام شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ب IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    تشکر از آقای رییس بخاطر حضور در بین مردم
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    یه کم به فکر معیشت مردم باشه.
  • علی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    هیعت دولت همیشه در هوا پیما یادرمیان مردم است کی به وظایف محوله رسیدگی کند باید وقت برای تفکر وسیاست یابی برای مشگلات مردم واز زمان استفاده کرد
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    باید از رییسی بخواهند هر هفته قیمت ها را خودش به مردم با زبان خودش اعلام کند . تا نتواند از زیر بار تکلیف خود فرار کند اینکه او هر جا دلش بخواهد برود و هر حرفی دلش بخواهد بزند ، زرنگی نیست
  • شاهد IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    درود بر رییس جمهور مردمی و پرتلاش .خدا قوت سید نورانی و عزیز دلها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس