کد خبر 1366590
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
حواشی یک نشست دانشجویی در دانشگاه تهران / تلاش برخی دانشجویان برای برهم زدن برنامه

نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه تهران با معاون فرهنگی این دانشگاه در حالی برگزار شد که تعدادی از دانشجویان با رفتارهای هنجارشکنانه قصد برهم زدن برنامه را داشتند.

به گزارش مشرق، به همت بسیج دانشجویی نشست پرسش و پاسخ  دانشجویان دانشگاه تهران با هادی بهرامی معاون فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش این نشست در حالی برگزار شد که تعدادی از دانشجویان با رفتارهای هنجارشکنانه قصد برهم زدن برنامه را داشتند.

* گزارشی از روند جلسه پرسش و پاسخ با معاونت فرهنگی دانشگاه تهران

این نشست در ابتدا با طرح سوالات دانشجویان و پاسخ معاون فرهنگی دانشگاه تهران ادامه پیدا کرد تا اینکه تعدادی دانشجو از بیرون وارد سالن شده و با ایجاد سر و صدا سعی کردند نظم جلسه را برهم بزنند.

یکی از دانشجویان حاضر در این نشست گفت: پس از آنکه تعدای از دانشجویان سوالات خود از معاون فرهنگی دانشگاه پرسیدند تعدادی از دانشجویان با ایجاد سر و صدا و بی‌نظمی سعی کردند به جای گفت‌وگو و استفاده از تریبون مهیا شده، خواسته خود را با حرکت‌های خارج از عرف و ضدقانون  پیش ببرند.

وی گفت: این افراد ابتدا با هدف برهم زدن برنامه بسیج دانشجویی و خارج کردن آن از روال قانونی و تعریف شده، در محل‌های متفاوت دانشگاه اعم از پردیس هنرهای زیبا، دانشکده ادبیات و مقابل کتابخانه مرکزی تجمع‌های کوچک چند نفره و پراکنده تشکیل دادند و پس از آنکه به هدف خود نرسیدند تصمیم گرفتند در محل برگزاری برنامه بسیج حضور یابند و آن را بر هم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • وطنی DE ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    چی بگم والا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس