افشای حمایت همه جانبه آمریکا از گروه تروریستی داعش در سوریه

جنگنده‌های روسیه به حملات هوایی علیه مقرهای گروه تروریستی «داعش» در سوریه ادامه دادند و همزمان یک منبع آگاه از حمایت آمریکا از نیروهای داعش خبر داده است.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، برای سومین هفته متوالی، جنگنده‌های روسیه به حملات هوایی علیه مقرهای گروه تروریستی «داعش» بین استان‌های رقه، حماه و حمص سوریه ادامه دادند.

یک منبع میدانی بلندپایه و آگاه از فعالیت گروه تروریستی «داعش» فاش کرد که این گروه از نیروهای آمریکایی در منطقه التنف در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن، در شرق حومه استان حمص، که ارتش آمریکا در آن جا تدارکات لجستیکی و نظامی را مستقرر کرده، حمایت زیادی دریافت می‌کند.

این منبع آگاه گفته است که حمایت آمریکا از سازمان‌های تروریستی از طریق خطوط تدارکاتی به مناطق «رقه» و «حماه» می‌رسد.

پیش تر دادستانی نظامی سوریه حمایت آمریکا از داعش را ثابت شده دانست و تأکید کرد حضور غیرقانونی آمریکا در خاک سوریه، نقض منشور سازمان ملل است. دادستانی نظامی سوریه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود: حضور نظامی آمریکا در سوریه هیچ توجیه قانونی ندارد و نمی‌توان جز اشغالگری اسم دیگری بر آن گذاشت. نماینده دادستانی نظامی سوریه در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه تحولات اخیر استان الحسکه در شرق سوریه در واقع اجرای برنامه اشغالگران آمریکایی برای ماندگاری بیشتر در خاک سوریه است، تأکید کرد: سوریه با حضور آمریکا در خاک خود موافقت نکرده است و بر همین اساس این حضور، غیرقانونی و مخالف منشور سازمان ملل است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    امریکا از داعش حمایت میکنه، غربگداها هم از آمریکا،. پس درواقع غربگداها حامی داعشی های آدمکش هستند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس