روسیه: یک انبار بزرگ تسلیحات غرب را در اودسا هدف قرار دادیم

وزارت دفاع روسیه روز جمعه خبر داد که یک انبار بزرگ تسلیحات ارسالی غرب به اوکراین را در شهر اودسا هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق، ارتش روسیه روز جمعه خبر داد که یک انبار بزرگ از تسلیحات ارسالی غرب به اوکراین را در نزدیکی شهر اودسا هدف قرار داده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک فرودگاه نظامی نزدیک اودسا که محل انبار حجم بزرگی از تسلیحات بوده را با موشک‌های دوربرد هدف قرار داده است.

وزارت دفاع روسیه همچنین خبر داد که روز جمعه سه پهپاد اوکراین در منطقه خرسون سرنگون شده‌اند.

بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، روز جمعه ۲۲ تاسیسات نظامی اوکراین توسط موشک‌های بسیار دقیق هدف قرار داده شدند.

همچنین وزارت دفاع روسیه روز جمعه خبر داد که ارتش این کشور بر زرادخانه بزرگی از تسلیحات و مهمات نیروهای اوکراینی در منطقه خارکیف دست یافته است.

بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، این زرادخانه حاوی هزاران تُن تسلیحات مربوط به دوران شوروی سابق و همچنین تسلیحات ارسالی کشورهای غربی است.

در این بیانیه آمده است که نیروهای اوکراینی زرادخانه بزرگی از خمپاره‌ها، موشک‌ها، تسلیحات پدافند هوایی و بمب‌های خوشه‌ای را در شهر خارکیف رها کرده‌اند.

وزارت دفاع روسیه گفت که نیروهای اوکراینی از این تسلیحات برای شلیک به مناطق مسکونی استفاده کرده و زندگی غیرنظامیان را در معرض خطر قرار داده بودند.

در این بیانیه آمده است که زرادخانه‌های کشف شده در مساحت بزرگ و در آشیانه‌های هواپیماها قرار داشته و هزاران تُن وزن داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 3359482875 IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    2 0
    با سلام امروز دفاع روسیه عین عبادت است با استکبار جهانی
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    1 0
    چیزی به نام ارتش اوکراین وجود ندارد ارتش روسیه فقط تروریست ها را در پیش رو دارد و می تواند براحتی شهرهای محاصره شده در شرق و جنوب اوکراین را دور زده و خود را به روخانه دنیپر برساند
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    1 0
    نحوه ازادسازی اوکراین از دست نئونازی ها همان نحوه ازادسازی گروگان های مدرسه روسلان استیای شمالی و همچنین ازادسازی گروگان ها ی سینمای مسکو از دست چچن هاست همیشه تروریستها مردم عادی را به گروگان می گیرند راه ازادی مردم عادی جز کشتن بخشی از این مردم عادی نیست که سکوت هم کرده اند
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    1 0
    تاکتیک امریکا در تمام دنیا علیه ایران و روسیه همان تاکتیک داعش است یعنی سنگر گیری در شهر و گروگان گیری مردم و ایجاد جنگ درون شهری است روسیه باید بمانند سوریه ارایش نظامی پیدا کند نه ستون کشی تانک
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    1 0
    خوب باید ایران به روسیه کمک پهبادی و موشکی و مردمی کند در صورت شکست روسیه از تروریست های داعشی و چند ملیتی در اوکراین ایران نوبت بعدی است پیوستن جمهوری آذربایجان به ناتو و شروع جنگ از آنجا علیه ایران خواهد بود
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    در ظاهر روسیه به این دلیل در موقعیت ضعف واقع شده است چون مانند امریکای تروریست عمل نکرده است . امریکا در حمله به عراق و افغانستان ابتدا با بمبهای نه تنی تمام کشور را شخم زد و دهها هزار نفر غیر نظامی را به شهادت رساند بعد با خیال آسوده نیروهای زمینی را وارد خاک این کشورها نمود . در زمان اشغال هم با طیب خاطر در مسیرهای داخل شهرها به هر جنبنده ای که دلشان میخواست شلیک می کردند ... روسیه اگر میخواست همانند گاوچران های تروریست امریکائی عمل کند ظرف یک هفته خاک اوکراین را اشغال و سران حکومتی را هم در بند و زنجیر می کرد .
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    روسها بخاطر نسل کشی روسها در اوکراین وارد جنگ شدند شانس اوکراینی ها نزدیک به صفر است
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    جنگ اوکراین فقط 4 بازنده دارد المان و فرانسه و ژاپن و چین اما روسیه و امریکا که فروشنده نفت و گاز هستند دارند در سایه افزایش قیمت انرژی قدرت پیدا می کنند باید این چهار کشور این جنگ امریکایی را با تحریم خود امریکا تمامش کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس