صهیونیست ها دو شهروند فلسطینی در رام الله را دستگیر کردند

درگیری بین فلسطینیان و ارتش اسرائیل در کرانه باختری تا شامگاه چهارشنبه نیز ادامه یافت و حداقل دو شهروند فلسطینی در رام الله دستگیر شدند.

به گزارش مشرق به نقل از جورزالیم پست، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه از درگیری و تنش میان شهروندان فلسطینی و نظامیان این رژیم در نزدیک نابلس خبر داد.

در این گزارش همچنین گفته شده است که دو شهروند فلسطینی توسط صهیونیست‌ها در شمال رام الله دستگیر شده است.

همزمان با ماه مبارک رمضان، نظامیان صهیونیستی اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کرده اند که این اقدام در چند روز گذشته با مقاومت سرسختانه مردم فلسطین روبرو شده است.

درگیری و تنش در مسجدالاقصی و اقدامات ضدانسانی نظامیان صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی تا آن جا ادامه یافته که حتی متحدان اروپایی تل آویو نیز با صدور بیانیه‌های جداگانه ای خواستار توقف خشونت‌ها شده اند.

همچنین گروه‌های مقاومت فلسطین طی چند روز گذشته همزمان با اقدامات نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی، به تل آویو نسبت به پاسخ سخت هشدار داده بودند و به نظر می‌رسد که شلیک راکت‌های اخیر از مناطق فلسطینی در پاسخ به اقدامات چند روز گذشته صهیونیست‌ها در بیت المقدس و مسجدالاقصی صورت گرفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    6 0
    ان‌شاءالله روز قدس امسال را با شرکت گسترده در راه‌پیمایی، و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، و پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت منطقه، به‌گونه‌ای رقم بزنیم که نفس متعفن رژیم غاصب، منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، و آل سعود خائن، برای همیشه بریده، و منطقه از لوث وجود جنایت‌کاران آمریکایی پاک‌سازی شود؛ باذن‌الله تعالی و عونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس