جزئیاتی تازه از دستگیری برادر نماینده بروجرد در مجلس / سخنان کذب نماینده علیه مأموران/ دادستانی علیه نماینده اعلام جرم کرد

دادستان بروجرد جزئیاتی تازه از دستگیری برادر نماینده بروجرد در مجلس و رفتار این نماینده را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، دستگیری حمیدرضا مقصودی برادر فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس به جرم کلاهبرداری و فروش مال غیر با رفتار عجیب این نماینده در زمان دستگیری برادرش همراه شد.

نماینده مردم بروجرد و پسرش در  کلیپ منتشرشده‌ای با مأمورانی که برای دستگیری برادر وی اقدام کرده‌اند درگیر شده و سعی می‌کنند با جنجال و سروصدا مانع دستگیری برادر وی که محکوم به کلاهبرداری شده‌است، بشوند.

این رفتار نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس با انتقاد گسترده مردم در فضای مجازی همراه شده‌است که چرا یک نماینده که خود باید به قانون تمکین کند، این‌چنین مانع اجرای قانون می‌شود؟ مردم پس‌از این اقدام خواهان برخورد قاطع مراجع ذی‌صلاح با او هستند تا درس عبرتی برای قانون‌شکنان و قانون‌گریزانان شود.

اظهارات عجیب نماینده

نماینده بروجرد سه روز بعد از این ماجرا در اظهارنظری بیان کرده‌است که چند نفر با هویت‌های نامشخص شبانه در پمپ‌بنزین برادرش را دستگیر کرده و این افراد قبل از اینکه اقدامی کنند، ابتدا به وی و برادرش هجوم آورده، آن‌ها را مورد ضرب‌وشتم قرار داده و چادر از سرش کشیده‌اند!

همچنین این نماینده بروجرد ادعا کرده‌است این اتفاق از قبل برنامه‌ریزی و تعیین‌شده بوده‌است تا وی را تخریب کنند. مقصودی گفته این مسئله را از مراجع قانونی پیگیری می‌کند، زیرا این مسئله از قبل پیش‌بینی شده بوده است و شخصی که از این اتفاق فیلمبرداری می‌کند آن را با فیلم‌های دیگر مونتاژ و پخش کرده تا وجهه یک نماینده مجلس را تخریب کند.

اما دادستان بروجرد صحبت‌های نماینده بروجرد را رد کرد و گفت: سخنان او در حالی مطرح می‌شود که وی به‌جای عذرخواهی از افکار عمومی و مراجع قانونی فرار رو به جلو را در پیش گرفته‌است.

 شرح دستگیری برادر نماینده

سجاد بیرانوند اظهار داشت: حمیدرضا مقصودی برادر فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی به اتهام فروش مال غیر به پنج سال حبس قطعی محکوم شده است و شاکی خصوصی دارد.

وی افزود: حکم جلب برادر نماینده مردم بروجرد و اشترینان بهمن‌ماه سال گذشته صادر شد و در اختیار ضابطین قرار گرفت، ولی فرد محکوم پس از اطلاع از صدور برگ جلب متواری شد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد عنوان کرد: چندین بار جهت جلب به درب منزل بردار نماینده بروجرد و اشترینان مراجعه شده‌است که خود را معرفی نکرد و برگ جلب وی در اختیار ضابطین قرار گرفت.

حمله پسر نماینده به مأموران

وی بیان کرد: اطلاعاتی مبنی بر اینکه محکوم در شامگاه ۱۴۰۱/۱/۲۷ در خودروی نماینده مجلس حضور دارد و در یکی از پمپ‌بنزین‌های شهر در حال سوختگیری است به ما واصل شد، لذا بلافاصله سه نفر از مأمورین واحد جلب دادسرای بروجرد با خودروی سازمانی دادسرا در محل حاضر و پس‌از معرفی خود از محکوم می‌خواهند که جهت اجرای محکومیت همراه آن‌ها به کلانتری بروند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد با بیان اینکه مأموران واحد جلب به‌محض رؤیت متهم خود را معرفی  و  سپس اقدام به جلب او می‌کنند، تصریح کرد: گفت: خانم مقصودی به‌همراه پسرش حین اجرای مأموریت اقدام به درگیری با مأموران می‌کنند و حتی پسر او نیز با باتوم به مأموران حمله می‌کند!

 نشر اکاذیب توسط نماینده بروجرد 

بیرانوند گفت: محکوم در مقابل ارائه حکم جلب مأموران مقاومت شدید می‌کند و با آنان درگیر می‌شود که خانم مقصودی و پسرش همان‌طور که در فیلم‌های ضبط‌شده مشخص است سعی در رهایی  محکوم از دست مأموران می‌کنند که موفق نمی‌شوند و فرد محکوم در هرحال به کلانتری دلالت داده می‌شود.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد با بیان اینکه محکوم جهت اجرای محکومیت تحویل زندان این شهرستان شده‌است، اظهار داشت: تصاویری از دستگیری برادر نماینده بروجرد بعد از چند روز در فضای مجازی منتشر می‌شود که فرد نماینده برای فرار از پاسخ‌گویی به افکار عمومی اقدام به نشر اکاذیب کرده‌است.

وی ضمن تکذیب سخنان نماینده بروجرد و اشترینان افزود: او در توضیح کلیپ منتشرشده گفته است که افرادی که برادرش را دستگیر کرده‌اند، مأمورین انتظامی نبوده‌اند در صورتی که اظهارات وی کاملاً کذب است.

 ارسال تخلف نماینده به شورای نگهبان

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد عنوان کرد: مأموران کلانتری محل پس‌از چند دقیقه و ادامه تمرد فرد محکوم با لباس نظامی در محل حاضر که باز فرد محکوم و شخص نماینده تمکین به قانون نداشته و به اعمال خلاف قانون خود ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: دادستانی قطعاً علیه شخص نماینده مجلس و فرزندش  به اتهام تلاش برای خلاصی محکوم از مجازات اعلام جرم می‌کند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد با بیان اینکه نماینده این شهرستان پس‌از دستگیری حمیدرضا مقصودی بلافاصله با من تماس گرفت، تصریح کرد: فاطمه مقصودی تقاضای آزادی برادرش را داشت که به وی گفته شد چون برادرش حکم جلب را دارد باید به زندان معرفی شود.

بیرانوند با اشاره به اینکه نماینده بروجرد و اشترینان طی تماس‌های مکرری با مقامات قصد آزادی برادرش را داشت اما جواب منفی می‌گرفت، اظهار داشت: وی را برای تفهیم بیشتر همان فردای روز جلب دعوت کردیم که به دادسرا بیاید و صبح یکشنبه پس‌از حضور در دفتر برای وی توضیح دادیم که چون جلب قطعی است نمی‌توانیم متهم را آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان قصد سیاه‌نمایی داشته که کارش جرم بوده که در فیلم‌های پخش‌شده نیز کاملاً مشخص است که وی برادر خود را فراری می‌دهد، افزود: اعلام جرم علیه این نماینده کرده‌ایم، همچنین صورتجلسه تخلف وی را نیز برای شورای نگهبان ارسال کرده‌ایم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • حمید کلباسی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    64 2
    حالا که هر کی هر کی شد ؛ ببین وکیل ما کی شد!
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      0 25
      اگه هرکی هرکی بود الان آویزون بودی.
    • IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      22 0
      پمپ بنزین ها به دوربین مجهز هستند و کافی است فیلم انرا منتشر کنید تا مشخص شود این خانم درست میگوید یا ماموران گزارش درست داده اند ؟
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    46 4
    چرا نمایندگان مجلس نهاد نظارتی با قابلیت اجرائی ندارند ؟!!
    • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      12 0
      برای مردم بیچاره آفتابه دزد دارن
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      0 0
      چقدر هم بی حیا می رود در بین آنها...!
  • حمید کلباسی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    21 3
    فکرت دنیا غلط ، اندیشه عقبی غلط . کار ما بیچارگان اینجا غلط ، آنجا غلط . ما کتاب جنگ هفتاد و دو ملت خوانده ایم . خط غلط ، معنا غلط ، املاء غلط ، انشاء غلط .
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    23 0
    دزد .....
    • ساعد IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      3 0
      . . . . بگیریننننننش
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    21 0
    خواهر برادر هر دو زندان لطفا
  • علی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    7 0
    وقتی یک عده نااهل و فرصت طلب وارد حاکمیت نظام شده باشند همین است ولی بخواست خدا و خون شهدا چهره واقعی خودشان را با عملکردشان به همه نشان خواهند داد و رسوا عالم و ادم میشوند
  • محمد IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    10 0
    اعتبار نامه این نماینده باید باطل شود
  • علی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    11 0
    نمایندگان خود را تافته جدا بافته از مردم میدانند اون نماینده ای که به صورت سرباز راهنمایی کشیده زده بود توبیخ نشد این یکی هم چی میشه خدا میدونه این نمایندگان خودشون رو فراتر از قانون میدونن....
  • US ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    9 0
    گر حکم کنند که دزد گیرند
  • حسين DE ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    26 0
    آقاى قاليباف و كميسيون نظارت بر رفتار و اعمال نماينده گان مجلس توضيح دهند.
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    18 0
    تورو خدا ببین کیا نماینده ما شدن
  • بهروز SE ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    21 0
    وقتی یک نماینده در گمرک فحاشی میکنه وقتی اون یکی میزنه تو گوش سرباز راهبر و وقتی هیچ پیگیری نمیشه مردم باید خوشحال هم باشند که این نمایندهای برجسته اسلحه بدست نمی‌گیرند مردم رو نمی‌کشند. . کلاه تون بالاتر بذارید
  • IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    8 20
    متاسفانه اصلاح طلبان همیشه خود را طلبکار مردم دانسته و دارای تفکر ژن برتر هستند و سریعا اقدام به شانتاژ و نشر اکاذیب می کنند.
    • سورت IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      0 0
      حوابدرست ندارین
  • مهدی IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    17 1
    ارسال تخلف نماینده به شورای نگهبان خدا پدرت را بیامرزد هرگز با او برخورد که نمی شود هیچ تایید صلاحیت هم می شود
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    18 0
    نماینده مجلس که این باشه بدبخت مردم
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    17 0
    نماینده مجلس خدایا حقوق مفت
    • آنا IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      1 7
      پاپوش دوختن راحت شده ایشون در صحن مجلس افشاگری کردن درباب یارانه ۲۲ میلیاردی و اختصاص بودجه ۱۵۰ میلیاردی و مابالاتفاوت این ارقام که به جیب دزدان می‌رود اینجوری تحت فشارش قرار دادن نماینده ها مصون هستن ولی خانواده اشون نه پس برادرش رو هدف قرار دادن
  • armindrik1389@gmail.com IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    1 1
    کاش این طور که با مردم بر خورد میکنند و با قاطعیت به قول خودشان این طور هم این همه اتباع غیر مجاز که راحت به داخل کشور رفت و آمد میکنند و نان کار گر های ایرانی و مستاجران را اجرگردن بر خورد کنند
  • p.rahdari95@gmail.com IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    1 0
    عزیزان عاشقان این زمونه عشقا شون بی حاصله هم رفیق دزد هم شریک قافله
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    3 1
    اگر راست میگین و کلکی در کارتان نیست به وضع و اوضاع نابسامان و دادوستدی قضات استان آذربایجانشرقی علی الخصوص شهرستان آذرشهر برسید که بوی گندشون عالم رو گرفته ودر سایه حمایتهای شماها هر غلطی میکنند دیگر نام قاضی برای مساوی است یزید و شمر و هربی ناموس دیگر
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      1 0
      تو هم دیگه میان دعوا نرخ تعیین نکن!
  • سید یوسف هاشمی کتکی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    6 0
    باید یک فکری به حال خودمان بکنیم توی این مملکت هر کس برای خودش هرکاری میکند
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    7 0
    حاکم شهری که مرغابی بود،برسرآن شهر رسوائی بود!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    2 0
    خدایا خودت آخروعاقبت ما را ختم بخیر بگردان!دیگه امیدی باین مسؤلین نیست
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    3 0
    هرکاری دلشون میخواد میکنن وبعد هم طلبکار میشن! تاحالا یک مورد برخورد قانونی بایکیشون نشده که مرم ببینن قانونی هم وجود داره!البته اینها قانون را برای دیگران تصویب میکنن ونه برای خودشون!
  • M.M IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    1 0
    خدا نکند که کشور هر کی هر کی شود... ایران به کجا داره میرسه....
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    4 0
    ما را بخیر شما امیدی نیست! لطفا شر مرسانید!!!
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    6 1
    اگه بگیم همه دارایی این مملکت مال خودتون میشه دیگه آزارمون ندهید؟؟؟
  • مهدی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 0
    این همون شخص نبود چند ماه پیش رفت بین رانندگان معترض و گفت یاجمع کنید این ماجرا رو یا جمعتون میکنم ؟
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    1 0
    لطفا مانند تاجگردون از نمایندگی مردم عزل شود
  • لیلا IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 0
    هیچکس از درون ادما خبر نداره خدا میدونه سایر اقوام این نماینده محترمه به پشتیبانی این خانم چه تیشه ای که به ریشه ی این ملت مظلوم نمیزنند......
  • مجهول IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 1
    تو فیلم مشخصه خانم نماینده راست میگه ماموان انتظامی را نشناخته چون فقط با جیغ کمک خواهی و استمداد کمک میکنه معلومه چقدر ترسیده به نظرم هوچی گری راه نندازیم و فیلم را کامل ببینیم
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      0 0
      مجهول تو هم جاهل نباش!!!
  • وطن پرست DE ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    3 0
    نکته جالبش اینه که خیلی ها هنوز عکس این نماینده رو ندیدن. مشرق جان واقعا سخته که عکس این خانوم رو کنار خبرهای مرتبط بهش درج کنید؟
  • شهرام IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    1 0
    درود بر دادستان
  • FR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    3 0
    معلومه پای خود نماینده بیشتر در میان است وگرنه عشق خواهر برادری اینقد رسوا کننده نیست
  • جواد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 9
    خوب اینا میگن داشتن بنزین میزدن مگه چقدر طول گشیده بنزین اینا و چقدر طول گشیده یارو دستور بگیره سوار بشه بره برای اجرای حکم خوب این وسط معلوم هستش که دادستانی دروغ میگه کاری ندارم ها ولی میشه گفت از پیش تعریف شده بود برنامه همه چی رو گشیده بودن بخوای بنزین 60لیتر بزنی نهایتش پنچ دقیقه طول نمیگشه خدایش موندم تو سرعت عمل دادگاه کلانتری اینجوری رو سروشون خراب شدن
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    1 0
    فکر کرده برادر خودش با بقیه فرق داره امثال همینه که کشور رو دارن نابود میکنن چرا چنین افراد تخلف کار و بی قانونی به نمایندگی از مردم وارد مجلس میشن عاقبت همه رو به فنا میفرستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس