اعزام ناوگره‌های ارتش به دریای سرخ و شمال اقیانوس هند/ الحاق شناور‌ بومی"سهند" به منطقه سوم دریایی «نبوت»‌ + فیلم

فرمانده منطقه سوم دریایی «نبوت» کنارک گفت: در ناوگروه‌های رزمی اعزامی به مناطق ماموریتی آب‌های آزاد معمولاً یک شناور از شناورهای ماست و به زودی نیز شناورهای تمام ایرانی سهند به این منطقه اضافه خواهند.

به گزارش مشرق، ارتش جمهوری اسلامی با سرعت شتاب روزافزون سمت خودکفایی و اقتدار هرچه بیشتر پیش می‌رود و در این مسیر اخیراً شبیه‌ساز پروازی جنگنده F-۴ که توسط مهندسان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شده در پایگاه هوایی «شهید دلحامد» شهرستان کنارک در مدار بهره‌برداری قرار گرفته و همچنین قرار است  شناورهای ۱۰۰ درصد تولید ملی "سهند" در  منطقه سوم دریایی «نبوت» کنارک استقرار پیدا کند.

ناخدا یکم عرشه حسین حسنی اظهار داشت: در بحث اعزام ناوگروه‌های رزمی به آب‌های آزاد با توجه به ظرفیت موجود و شناورهایی که تاکنون در  منطقه سوم دریایی «نبوت» کنارک استقرار پیدا کرده‌اند، معمولاً یکی از شناورهای ما در ماموریت‌های منطقه در دریاهای آزاد در حوزه خلیج عدن و تنگه باب‌المندب در دریای سرخ و شمال اقیانوس هند اعزام می‌شود.

فرمانده منطقه سوم دریایی «نبوت» کنارک افزود: شناورهای کاملاً ساخت جمهوری اسلامی ایران که به طور ۱۰۰ درصدی توسط وزارت دفاع و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید شده‌اند با نام «سهند» برابر آمایش سرزمینی در آینده به منطقه سوم دریایی «نبوت» کنارک اضافه خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    3 0
    در سال ۵۷ سیمرغ باستانی ایران، بال زدن آغاز کرد دوباره از جای بلند شد و اینبار به یاری شاه جهان یعنی مهدی فاطمه برخواست. تا سلحشوری باشد از بین هزاران سلحشور تحت فرمانِ سرورمان مهدی عج.
  • Ismail IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    1 0
    ناو های با تناژ بالا بسازیم سیلو پرتاب و زیر دریایی های با تناژ بالا بسازیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس