دیوان محاسبات ۱۳ هزار میلیارد تومان از حقوق دولتی را بازگرداند

نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: رئیس دیوان محاسبات گزارشی را از بازگشت ۱۳ هزار میلیارد تومان به خزانه ارائه داد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی درخصوص نشست کمیسیون بودجه گفت: در جلسه امروز رئیس و دادستان دیوان محاسبات در کمیسیون حاضر شدند و گزارشی را به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

وی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده توسط آقای بذرپاش، با احکام صادره توسط این دیوان ۱۳هزار میلیارد تومان به حساب خزانه بازگشته است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق گزارش ارائه شده توسط رئیس دیوان محاسبات با پیگیری های این دیوان از ۱۵ هزار میلیارد تومان حقوق دولتی در استان‌های مختلف ۱۳ هزار میلیارد تومان به حساب خزانه واریز شده است.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: همچنین دیوان محاسبات گزارشی درباره ترک فعل های صورت گرفته در اجرای قوانینی همچون قانون هوای پاک، انسداد مرزها، فراهم آوردن زیرساخت‌ها برای مقابله با قاچاق کالا تهیه کرده بود که به کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: در مورد ترک فعل های صورت گرفته و مسئولین مربوطه به دیوان محاسبات فراخوانده شده و توضیحات لازم را ارائه می‌کنند و در صورتیکه تخلفی صورت گرفته باشد احکام لازم برای تخلفات صورت گرفته توسط دادستان دیوان صادر می شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمو IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    جناب میر تاجالدینی خزانه ایی که فقط پس انداز کنه خوب نیستا، خوشحالی برای مردم نداره(بیچاره ها بینشان پر شده از نفوذی و قلدرهای فاسد در مسولیتهایی) باز میشه همون آش و همون کاسه که خودشون کم کم با نامه و بی نامه هاشون بله .../. عمو رو یادتون نره چطور تنها بین همشون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس