کد خبر 1363680
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
فراخوان اسرائیلی‌ها برای تعرض به مسجدالاقصی و واکنش فلسطینی‌ها

نمایندگان پارلماننیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود در اراضی اشغالی، صبح امروز بار دیگر صحن های اردن با انتشار بیانیه ای بر تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در امان تاکید کردند.

به گزارش مشرق، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود در اراضی اشغالی، صبح امروز یکشنبه بار دیگر صحن‌های مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار دادند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست پس از یورش به مسجدالاقصی به سمت فلسطینیان حاضر در این مسجد حمله ور شدند. به دنبال این یورش وحشیانه درگیری‌هایی میان دو طرف اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید:

ایستادگی زندگی؛ خرده‌روایت‌هایی از زندگی عادی مردم قدس

گفتنی است، روز گذشته یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه به جنایات اخیر صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی به ویژه در مسجدالاقصی واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

منبع مذکور در وزارت خارجه سوریه در خصوص جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان گفت: علیرغم تشدید جنایات صهیونیست‌ها، مسأله فلسطین همچنان به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام باقی خواهد ماند.

این منبع همچنین اعلام کرد که پایداری و استقامت ملت فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی در طول ماه مبارک رمضان ستودنی است. پیشتر «هلال احمر» فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان درگیری‌های روز جمعه میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در قدس و کرانه باختری ۳۴۴ فلسطینی زخمی شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس