کد خبر 1363393
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
لیورپول در اندیشه تاریخ‌سازی

تیم فوتبال لیورپول برای تاریخ‌سازی در لیگ انگلیس و فتح چهار جام در یک فصل، امروز در نیمه نهایی جام حذفی برابر منچسترسیتی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال منچسترسیتی امروز (شنبه) در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس برای دومین بار در کمتر از یک هفته به مصاف لیورپول خواهد رفت. این ۲ تیم اکنون در لیگ برتر رقابت جذابتی برای کسب عنوان قهرمانی دارند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز به جمع چهار تیم برتر صعود کردند.

تیم فوتبال لیورپول که با غلبه بر چلسی توانسته بود جام اتحادیه فوتبال انگلیس را تصاحب کند در اندیشه کسب چهار جام در یک فصل است. این تیم اکنون با اختلاف یک امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و در لیگ قهرمانان نیز به جمع چهار تیم برتر صعود کرده است. این تیم در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف ویارئال برود.

تحقق رویای چهارگانه توسط پسران آنفیلد در گرو برتری این تیم برابر شاگردان پپ گواردیولا است. این تیم در جام حذفی و لیگ برتر رقابت مستقیمی با ستیزن‌ها دارند و احتمال حضور این ۲ تیم در فینال لیگ قهرمانان نیز وجود دارد. منچستر سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف رئال مادرید برود.

روزنامه الرایه قطر در گزارشی با اشاره به دیدار این ۲ تیم در جام حذفی انگلیس نوشت: لیورپول برای دستیابی به یک چهارگانه تاریخی در مقابل منچسترسیتی قرار خواهد گرفت که امروز به نوبه خود به دنبال سه‌گانه در دیدار نیمه نهایی جام حذفی است که رویای جاودانگی یک باشگاه را برآورده می‌کند. منچسترسیتی به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر فوتبال انگلیس است.

در ادامه گزارش آمده است: شاگردان یورگن کلوپ آلمانی در صورت کسب سه جام دیگر فوتبال در رقابت با منچسترسیتی به اولین تیم انگلیسی که هر چهار عنوان اصلی را در یک فصل کسب می‌کند.

 دیدار تیم‌های فوتبال منچستر سیتی و لیورپول در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر هفته گذشته با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس