کد خبر 1362983
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
نظر کارشناس سعودی درباره صحنه جنجالی اخراج مدافع سپاهان+فیلم

کارشناس سعودی درباره صحنه جنجالی اخراج مدافع سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نظر داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان بامداد امروز(جمعه) در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف التعاون عربستان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

شاگردان نویدکیا در این بازی از دقیقه ۱۰ به دلیل اخراج عزت الله پورقاز ۱۰ نفره شدند و در نهایت شکست سنگینی را نماینده عربستان متحمل شدند.

در همین رابطه برنامه تلویزیونی سعودی به تحلیل صحنه های داوری این بازی پرداخت. فهد المرداسی کارشناس سعودی درباره صحنه جنجالی و تعیین کننده که باعث اخراج پورقاز شد این طور گفت: ۱۰۰ درصد تصمیم داور چینی درست بود. چون در این صحنه شما می بینید که بازیکن التعاون می توانست با دروازه تک به تک شود و موقعیت ۱۰۰ درصد گل در اختیار داشت ولی بازیکن سپاهان با خطا مانع از این کار می شود.

وی درباره هند بازیکن سپاهان در محوطه جریمه، گفت: تصمیم داور چینی در این صحنه نیز درست بود چون دست بازیکن سپاهان به صورت غیرارادی بازاست و به هیچ وجه پنالتی به نفع التعاون نبود.

در پایان این کارشناس سعودی درباره گل اول التعاون که مشکوک به آفساید بود، گفت: با نگاه به خط آفساید شما می بنید مدافع سپاهان با شانه اش خط آفساید را پر کرده و گل اول التعاون درست است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس