کرونا نمایه

بنا بر اعلام وزارت بهداشت از روز گذشته ۲۱۹۴ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و ۳۳ نفر نیز به‌دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۵۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۵۵ نفر رسید. متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۷۴۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۳۴ هزار و ۶۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. یک هزار و ۴۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۰ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۹۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

شناسایی ۲۱۹۴ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور/ ۳۳ نفر فوت کردند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    6 0
    حال حاضر ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.... 15 روز از کپی پیست این جمله گذشت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس