لیگ قهرمانان آسیا| نبرد سحرگاهی سپاهان مقابل حریف عربستانی و فولاد مقابل آسان‌ترین تیم گروه

در آخرین مسابقه از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم سپاهان به مصاف التعاون عربستان می‌رود و فولاد با تیم قعرنشین ترکمنستانی دیدار می‌کند.

به گزارش مشرق، مسابقات دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان کشورمان پنجشنبه شب به پایان می‌رسد. این مسابقات به صورت متمرکز در کشور عربستان برگزار می‌شود. 

التعاون عربستان - سپاهان ایران؛ نبرد سحرگاهی برای حفظ صدر

گروه D مسابقات بسیار پیچیده شده و هر ۴ تیم حاضر در آن یک برد به دست آورده‌اند تا سپاهان به لطف تفاضل گل بهتر فعلا صدرنشین باشد. زردپوشان اصفهانی بعد از باخت به الدحیل قطر اکنون به مصاف میزبان گروه می‌رود. التعاون تیم سیزدهم، لیگ پانزده تیمی عربستان است که به مصاف تیم سوم لیگ ایران می‌رود با این حال این تیم عربستانی بازیکنانی مثل کاسیو برزیلی و آلو مدریان اسپانیایی دارد. خوزه گومز پرتغالی هم سرمربیگری این تیم را برعهده دارد.

سپاهان اگر ایراد اساسی خود را برطرف کند شکست دادن التعاون در خانه خودش کار غیرممکنی نیست. ایراد اصلی تیم محرم نویدکیا فرصت سوزی و راحت گل خوردن است. سپاهان در لیگ برتر کشورمان هم راحت موقعیت گلزنی ایجاد می‌کرد اما راحت‌تر این موقعیت‌ها را از دست می‌داد و از آن راحت‌تر گل می‌خورد!سپاهان باید برای صدرنشینی تلاش کند زیرا فقط ۳ تیم از تیم‌های دوم گروه‌ها به مرحله بعدی صعود می‌کنند. پیروزی مقابل تیم التعاون می‌تواند پایان خوش دور رفت برای شاگردان نویدکیا و فوتبال باشگاهی کشورمان باشد. این بازی در سحرگاه جمعه برگزار می‌شود. 

برنامه مسابقات گروه D

پنجشنبه ۲۵ فروردین

پاختاکور - الدحیل قطر ساعت ۲۱:۴۵

جمعه ۲۶ فروردین

التعاون عربستان - سپاهان ایران ساعت ۴۵ دقیقه بامداد

جدول گروه:

۱- سپاهان ایران ۳ امتیاز

۲- التعاون عربستان ۳ امتیاز

۳- الدحیل قطر ۳ امتیاز

۴-پاختاکو ازبکستان ۳ امتیاز

فولاد ایران - آهال ترکمنستان؛ به دنبال اولین برد آسیایی

فولاد خوزستان با وجود ارایه بازی‌های خوب و فنی هنوز نتوانسته به پیروزی برسد و دو مساوی در کارنامه‌اش ثبت شده تا در رده سوم جدول گروه قرار بگیرد. شاگردان نکونام پنجشنبه شب به مصاف آسان‌ترین تیم گروه می‌روند تیمی که یک بازیکن خارجی هم ندارد و حتی سرمربی‌اش هم اهل کشور ترکمنستان است با این حال اگر فولادی‌ها حریف را دستکم بگیرند ممکن است دوباره غافلگیر شوند.

فولاد فردا بهترین فرصت را در اختیار دارد تا به اولین برد آسیایی‌اش برسد. آهال ضعیف‌ترین خط دفاع گروه را هم دارد  و بهترین فرصت برای بازیکن سرعتی فولاد است که گلزنی کنند.

برنامه مسابقات گروه C

پنجشنبه ۲۵ فروردین 

فولاد ایران - آهال ترکمنستان ساعت ۲۱:۴۵

جمعه ۲۶ فروردین

الغرافه قطر - الشباب  الاهلی امارات ساعت ۴۵  دقیقه بامداد

جدول گروه:

۱- الغرافه قطر ۴ امتیاز

۲- الشباب اهلالی امارات ۲ امتیاز

۳- فولاد ایران ۲ امتیاز

۴- آهال ترکمنستان یک امتیاز

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس