کد خبر 1361835
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
سپاهان با هفت ستاره مقابل التعاون

یک روزنامه عربستانی به بررسی دیدار حساس التعاون برابر سپاهان ایران پرداخت.

به گزارش مشرق و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، سپاهان با ستاره‌های ملی خود برای بازی با التعاون در دور سوم دیدارهای گروه D لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود. در واقع التعاون به مصاف تیمی می‌رود که هفت بازیکن در تیم ملی ایران دارد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در یک سال اخیر از هفت بازیکن سپاهان در ترکیب تیمش استفاده کرد. دو نفر از آنها یعنی امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر در آخرین بازی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر لبنان که با پیروزی ۲ بر صفر ایران پایان یافت، حضور داشتند. سروش رفیعی، شهریار مغانلو، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده و محمد کریمی از جمله بازیکنانی بودند که تجربه حضور در تیم ملی فوتبال ایران را دارند. در بازی سپاهان برابر الدحیل قطر که تیم ایرانی یک بر صفر مغلوب شد شش نفر از این بازیکنان حضور داشتند و فقط سلمانی به عنوان بازیکن تعویضی مورد استفاده قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نویدکیا پس از باخت به الدحیل چه گفت؟

بروم، سرمربی هلندی التعاون به دنبال شکست اخیر تیمش برابر برابر پاختاکور ازبکستان دو برنامه متفاوت را برای بازی با سپاهان در نظر گرفته است؛ تمرینات بیشتر برای بازیکنانی که مرتکب اشتباهانی در دیدار برابر پاختاکور شدند و همچنین تمریناتی با تکیه بر جنبه‌های فیزیکی در دو روز اخیر. با ادغام دو گروه در تمرین امروز گسترش برنامه‌های تاکتیکی بازی با سپاهان در دستور کار قرار می‌گیرد.

سپاهان در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا ساعت ۴۵ دقیقه جمعه هفته جاری برابر التعاون عربستان قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس