ابعاد امنیتی واقعه حرم مطهر رضوی در کمیسیون شوراها بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: در جلسه امروز ابعاد امنیتی واقعه حرم مطهر رضوی که منجر به شهادت دو تن از روحانیون جهادی شد، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، روح‌الله نجابت در تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اظهار کرد: در این جلسه ابعاد امنیتی واقعه حرم مطهر رضوی که منجر به شهادت دو تن از روحانیون جهادی و جراحت یک تن دیگر از این عزیزان شد و همچنین حوادثی که در سایر نقاط کشور از جمله قتل دو روحانی اهل سنت در شهرستان گنبد اتفاق افتاده بود، بررسی شد.

وی بیان کرد: در این جلسه معاون امنیتی وزارت کشور، معاونت اطلاعات نیروی انتظامی و مسئولانی از وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت ارائه گزارش و تحلیل در خصوص ابعاد امنیتی وقایع اخیر حضور داشتند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ابتدای جلسه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ضمن ارائه گزارش از این وقایع، به اهداف و نیات متهم واقعه حرم مطهر رضوی و انگیزه ضارب پرداختند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه، سؤالات و نظرات نمایندگان طرح شد، پس از آن کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس به ارائه راهکار پرداختند.

نجابت گفت: همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی پس از ارجاع لایحه تشکیل سازمان اتباع خارجی و بررسی آن در کارگروه ماده ۱۴۲ طی شش ماه اخیر، جمع‌بندی خود را در قالب پیش‌نویس طرح ساماندهی اتباع خارجی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در پایان جلسه مقرر شد که این پیش‌نویس جهت بررسی و ارائه پیشنهادات در اختیار نمایندگان و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد تا در طول هفته آینده پیشنهادات ارائه شده جمع‌بندی شده و در کمیسیون مطرح و سپس مصوب شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس