کد خبر 1360954
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
انتظارها برای ال‌کلاسیکوی جدید فوتبال +عکس

منچسترسیتی و لیورپول امشب از ساعت ۲۰ مهمترین دیدار لیگ برتر انگلیس را برگزار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، از ساعت ۲۰ امشب تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد مهمترین دیدار هفته و یا حتی لیگ برتر انگلیس را برگزار خواهند کرد. دیداری که بسیار زیاد در تعیین قهرمان این فصل از رقابت‌های انگلیس تاثیرگذار خواهد بود.

منچسترسیتی با ۷۳ امتیاز در صدر و لیورپول با ۷۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد. اتفاقی که تا ۳ ماه پیش یعنی نیمه ژانویه (بهمن ماه) کاملا متفاوت بود. منچسترسیتی با ۲ بازی بیشتر ۱۴ امتیاز فاصله داشت ولی در این مدت‌ بسیاری از امتیازها را از دست داد تا اکنون رقابت این ۲ تیم به اوج حساسیت برسد.

انتظارها برای ال‌کلاسیکوی جدید فوتبال +عکس

هر دو تیم با پیروزی وارد این مسابقه خواهند شد. منچسترسیتی در یک بازی سخت مقابل اتلتیکومادرید به برتری رسید و لیورپول در پرتغال بنفیکا را شکست داد. آنها در اوج آمادگی قرار دارند و قرار است یک مسابقه فوق‌العاده برگزار کنند.

یورگن کلوپ پیش از این بازی، گواردیولا را بهترین مربی دنیا دانست. با این حال او بیشتر از هر کسی تاکنون پپ را زمین‌گیر کرده است. او از ۲۲ بازی ، ۹ بار گواردیولا را شکست داده، ۹ بار باخته و ۴ بار به تساوی رسیده است.

با این حال لیورپول در ۴ بازی اخیر خود نتوانسته منچسترسیتی را شکست دهد. سیتی نیز در ۱۲ بازی اخیر در اتحاد تنها یک بار طعم شکست را مقابل قرمزها چشیده است.

انتظارها برای ال‌کلاسیکوی جدید فوتبال +عکس

از طرف دیگر لیورپول آمار خوبی در ورزشگاه اتحاد ندارد و در ۱۱ بازی اخیر نتوانسته دروازه خود را بسته نگاه دارد. آخرین کلین‌شیت لیورپول برابر منچسترسیتی به سال ۲۰۱۰ و اسفند ماه ۱۲ سال قبل بازمی‌گردد.

با توجه به اختلاف شدید منچسترسیتی و لیورپول با دیگر رقبا، احتمال می‌رود که برنده این بازی مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نام گیرد.

آنها ۷ بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس دارند که برای ۲ تیم به شرح زیر است:

انتظارها برای ال‌کلاسیکوی جدید فوتبال +عکس

انتظارها برای ال‌کلاسیکوی جدید فوتبال +عکس

انتظارها برای ال‌کلاسیکوی جدید فوتبال +عکس

منچسترسیتی و لیورپول البته ۲ بازی در نیمه نهایی جام حذفی نیز با هم دارند و می‌توانند حتی فینال لیگ قهرمانان اروپا را مقابل هم برگزار کنند. باید دید بازی امشب که به گفته بسیاری از رسانه‌ها «ال کلاسیکوی جدید فوتبال» است چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس