کد خبر 1360585
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
نکونام: بازی سختی با تیم پرمهره و پرقدرت الاهلی داریم/ می‌توانیم هر حریفی را با هر قدرتی تحت فشار قرار بدهیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خوشحالم روز اول اعلام کردم این گروه به خاطر نزدیک بودن تیم‌ها به هم و قدرتشان، سخت‌ترین گروه رقابت‌هاست و کار صعود در آن سخت‌تر است.

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شباب الاهلی امارات اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*هر دو تیم بازی قبل را مساوی کردند و شرایط متفاوتی داشتند. روی کاغذ همه فکر می‌کردند الاهلی می‌تواند آهال ترکمنستان را به راحتی شکست بدهد. خوشحالم از اینکه روز اول اعلام کردم این گروه به خاطر نزدیک بودن تیم‌ها به هم و قدرتشان، سخت‌ترین گروه رقابت‌هاست و کار صعود در آن سخت‌تر است. امیدوارم شرایطمان طوری پیش برود که حداکثر امتیازات را جمع کنیم.

*می‌دانیم بازی سختی با تیم پرمهره و پرقدرت الاهلی داریم. بازیکنان حرفه‌ای و خوبی دارند. در فوتبال امارات بازی کردم و شناخت دارم. دوستان زیادی در آنجا دارم. الاهلی همیشه از تیم‌های خوب امارات است.

*امیدوارم فردا بازی خوبی مانند بازی قبل که نشان دادیم کیفیت بالایی داریم را به نمایش بگذاریم. می‌توانیم هر حریفی را با هر قدرتی تحت فشار قرار بدهیم. امیدوارم از این بازی حداکثر امتیاز را بگیریم. نیاز به تمرکز و بیشترین تلاش برای رسیدن به موفقیت داریم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس