کد خبر 1360538
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
مصدومیت بازیکن حریف ایران در جام جهانی

یکی از بازیکنان مطرح تیم ملی آمریکا به دلیل مصدومیت ممکن است شانس همراهی این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست بدهد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت گل؛ شانس جیووانی رینا برای همراهی تیم ملی آمریکا یکی از سه رقیب تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با مصدومیت مجدد این بازیکن جوان کمرنگ شد.

هافبک هجومی ۱۹ ساله تیم فوتبال دورتموند شب گذشته (جمعه) در اولین بازی از هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگا،‌ در ترکیب دورتموند مقابل اشتوتگارت به میدان رفت اما پس از گذشت تنها ۶ دقیقه از آغاز بازی دوباره آسیب دید و زمین بازی را ترک کرد.

رینا در حالی دچار مصدومیتی عضلانی شده که به تازگی بعد از غیبتی طولانی به خاطر مصدومیت همسترینگ به میادین برگشته بود. تلاش بازیکنان دورتموند برای دلداری دادن به رینا هنگام خروج او از زمین بازی نشان می‌داد که ممکن است هم‌تیمی آمریکایی‌شان به سبب این مصدومیت باز هم خانه‌نشین شود.

رینا پیش از این به خاطر مصدومیت قبلی‌اش تنها در همین فصل ۱۰۰ روز خانه‌نشین بود و حالا یک بار دیگر مصدومیتی عضلانی او را خانه نشین خواهد کرد. مارکو رز سرمربی دورتموند پس از بازی گفت: «جیو یک بار دیگر زمین‌گیر شد. این خیلی تلخ است. این اتفاقی واقعاً غم‌انگیز است. جیوو بازیکن و انسانی خوب است. اگر مصدومیت‌ها اجازه دهند به یک بازیکن در کلاس جهانی تبدیل می‌شود. من و تیم هر طوری که امکان داشته باشد از او حمایت خواهیم کرد.»

تیم ملی آمریکا سومین حریف تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ است. رینا برای این تیم تا کنون ۱۲ بازی انجام داده و ۴گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس