کد خبر 1360353
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
تغییر تاکتیک استراماچونی برای برد آهال و فراموشی ناکامی مقابل فولاد

سرمربی ایتالیایی الغرافه برای برد تیم ترکمنستانی در لیگ قهرمانان آسیا تغییر تاکتیک داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال فولاد با هدایت جواد نکونام در اولین گام از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هفته گذشته نتوانست مقابل الغرافه با هدایت استراماچونی برنده شود و به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.

استراماچونی سرمربی اسبق استقلال در این فصل روی نیمکت الغرافه قطر نتایج خوبی در لیگ ستارگان گرفته و این مربی ایتالیایی قصد دارد نتایج خوبش را در آسیا نیز تکرار کند. سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش کشورمان یکی از مهره های کلیدی استراماچونی به شمار می آید.

تغییر تاکتیک استراماچونی در آسیا

نشریه «الشرق» قطر امروز در گزارشی به تغییر تاکتیک استراماچونی بعد از تساوی مقابل فولاد برای برد در بازی دوم مقابل آهال ترکمستان پرداخت و نوشت: الغرافه در اولین گام نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و مقابل فولاد ایران به نتیجه تساوی دست پیدا کرد. آنها در این بازی اشتباهات زیادی مرتکب شدند و می توانستند بازی را ببازند ولی در بازی دوم می خواهند از اشتباهاتشان در دیدار اول درس بگیرند.

به همین خاطر استراماچونی سرمربی ایتالیایی الغرافه در بازی دوم می خواهد با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی اول وارد میدان شود و با ترکیبی جدید می خواهد آهال را غافلگیر کند.

البته برنامه دیگر استراماچونی رصد دقیق ستاره های تیم گمنام ترکمنستانی است تا بتواند در دومین بازی برنده خارج شود و برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس