کد خبر 1359723
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
تن‌هاخ سرمربی بعدی منچستریونایتد می‌شود؟

مدیران باشگاه منچستریونایتد به نظر می‌رسد به دنبال استخدام سرمربی هلندی تیم فوتبال آژاکس هستند.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی «ESPN» مدعی شده است باشگاه منچستریونایتد در آستانه توافق نهایی با اریک تن‌هاخ است و این مربی هلندی در آستانه معرفی به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ است. در حالی تن‌هاخ به نیمکت منچستریونایتد نزدیک شده است که پیش از این از مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی پاری‌سن‌ژرمن و لوئیس انریکه سرمربی کنونی تیم ملی اسپانیا نیز به عنوان دیگر کاندیداهای مربیگری منچستری‌ها یاد شده بود.

باشگاه منچستریونایتد پس از پایان همکاری‌اش با اولگنار سولسشایر، اوایل آذر ماه بود که رانگنیک 63 ساله را به عنوان سرمربی موقت این تیم تا پایان فصل جاری معرفی کرد و طبق توافقِ طرفین، این مربی آلمانی پس از پایان فصل جاری، به مدت دو سال هم در نقش مشاور در منچستریونایتد مشغول به فعالیت خواهد شد. مدیران این باشگاه انگلیسی حالا قصد دارند پیش از پایان فصل جاری تکلیف انتخاب سرمربی جدید را مشخص کنند تا منچستریونایتد با برنامه بهتری پا به آماده‌سازی پیش‌فصل بگذارد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم خبر داد؛ نمایندگان باشگاه منچستریونایتد و تن‌هاخ در حال بحث روی مواردی همچون بودجه، بازیکنان، برنامه‌های بلندمدت و اعضای کادرفنی هستند و اینها مواردی است که برای رسیدن به توافق نهایی نقش کلیدی خواهند داشت. باشگاه منچستریونایتد مشکلی برای پرداخت رقم بند فسخ این مربی هلندی به آژاکس ندارد که 2 میلیون یورو است.

طبق ادعای رومانو، رالف رانگنیک سرمربی موقت شیاطین سرخ، تن‌هاخ را تأیید کرده و معتقد است او گزینه مناسبی برای هدایت منچستریونایتد است. این مربی آلمانی اما نقشی در مذاکرات طرفین ندارد و این مدیران باشگاه هستند که باید مذاکرات با تن‌هاخ را به نتیجه برسانند.

گفته می‌شود تن‌هاخ شرط کرده در صورت قبول پیشنهاد سرمربیگری منچستریونایتد، باید روی تمام موارد که به این تیم مربوط می‌شود، کنترل داشته باشد. اگر مدیران باشگاه با این خواسته این مربی هلندی موافقت کنند، احتمال فروش هر بازیکنی که مناسب سیستم بازی او نباشد، می‌رود.

تن‌هاخ 52 ساله که از سال 2017 هدایت آژاکس را برعهده دارد و تا سال 2023 هم تحت‌قرارداد این باشگاه است، تاکنون موفق شده دو بار این تیم را به قهرمانی در اردویژه و دو قهرمانی در جام حذفی هلند برساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    1 7
    فوتبال حرام است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس