کد خبر 1358687
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
حمایت بالاترین مقام ورزشی مصر از کی‌روش

وزیر ورزش و جوانان مصر به شدت از سرمربی اسبق تیم ملی ایران حمایت کرد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران هفته گذشته بعد از ناکامی مصر مقابل سنگال و عدم راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ از سمتش مربیگری فراعنه استعفا کرد.

اما استعفای این مربی پرتغالی هنوز از سوی فدراسیون فوتبال مصر پذیرفته نشده است. اخبار زیادی در این زمینه در چند روز گذشته منتشر شده و به نظر می رسد مقامات ورزش مصر از عملکرد کی روش در ۵ ماه گذشته رضایت دارند.

در همین رابطه اشرف صبحی وزیر ورزش و جوانان مصر در مصاحبه رادیویی به شدت از عملکرد کی روش حمایت کرد و خواهان ماندگاری این مربی پرتغالی در راس کادرفنی تیم ملی شد.

حمایت بالاترین مقام ورزشی مصر از کی‌روش

وزیر ورزش مصر در این زمنیه، گفت: کی روش تا به امروز مثل یک مربی حرفه ای کارش را درست انجام داده است و رابطه او با بازیکنان بسیار خوب است. هیئت رئیسه فدراسیون برای تصمیم گیری درباره آینده به توافق رسیدند تا چند روزی صبر کنند و مشورت های لازم انجام شود.

هنوز تصمیم نهایی درباره آینده کارلوس کی روش با فراعنه گرفته نشده و مربی پرتغالی با مجوز فدراسیون مصر راهی کشورش شده و در دوران مرخصی به سر می برد.

کی روش ماه گذشته تیم ملی مصر را به فینال جام ملت های آفریقا رساند ولی در ضربات پنالتی مغلوب سنگال شد تا دستش از قهرمانی کوتاه بماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    نتیجه نگرفت چرا ادامه می دهید ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس