کد خبر 1358640
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
هواشناسی رگبار باران نمایه

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش مشرق، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی، در خصوص آخرین وضعیت آب وهوایی چند روز آینده کشور گفت: برای امروز تا آخر هفته بارش‌های بهاری را روی نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌کنیم، امروز برای ارتفاعات گلستان، خراسان شمالی، غرب خراسان رضوی و شرق سمنان رگبارهای پراکنده و وزش باد شدید و موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وزش باد و کاهش نسبی دمای هوای تهران

وی ضمن اشاره به اینکه امروز غرب و دامنه‌های جنوبی البرز با وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک مواجه هستند، ادامه داد: فردا چهارشنبه در آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

کاهش ۱۲ درجه‌ای دما در برخی استان‌ها

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش‌ها تا آخر هفته ادامه دارد، افزود: شنبه هفته آینده سامانه بارشی بعدی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و بارش‌های بهاری در اکثر استان‌ها تداوم دارد.

گودرزی اظهار کرد: امروز و فردا با نفوذ جریانات خنک شمالی برای سواحل شمالی کاهش موقتی دما پیش‌بینی می‌شود. از روز پنجشنبه تا شنبه افزایش سرعت وزش باد در کشور عراق منجر به خیزش گردوخاک و نفوذ آن به بخش‌های جنوب‌غرب و غرب کشور می‌شود.

وی در رابطه با آخرین وضعیت جوی تهران توضیح داد: امروز وزش باد پدیده غالب در تهران است و بیشینه دمای آن به ۲۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پادشاه IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 1
    خداروشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس