نیکزاد: نمایندگان مجلس تست کرونا بدهند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح و سوال از وزرا حق قانونی نمایندگان است و آنها می‌توانند از ابزارهای قانونی خود استفاده کنند.

‌به گزارش مشرق، لطف الله سیاهکلی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۵ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: مردم از کیفیت و نحوه واگذاری خودرو گلایه دارند، بر همین اساس جمعی از نمایندگان درخواست استیضاح وزیر صمت را دارند البته ما بارها با فاطمی امین صحبت کردیم که نتیجه بخش نبوده است.

وی بیان کرد: اخیراً خبرگزاری دولتی ایرنا تهمت‌هایی را به نمایندگان زده و آنها را منفعت طلب دانسته است. نشر اکاذیب یکی از اقدامات این خبرگزاری بوده که هیأت رئیسه مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ باید اقدامات لازم را برای اعاده حیثیت نمایندگان انجام دهند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم باید به این موضوع ورود کند.

علی نیکزاد که ریاست بخشی از جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: اینکه یک خبرگزاری مطالبی را علیه نمایندگان مطرح کرده، اقدامی غیراخلاقی و غیرقانونی است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حتماً باید این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استیضاح و سوال حق قانونی نمایندگان است و آنها حق دارند از ابزارهای قانونی خود استفاده کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس