کد خبر 1358252
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

امروزه برای ثبت شرکت و ثبت برند، سامانه های رسمی و معتبری نظیر آگاه ثبت، تشکیل شده است که افراد حقیقی یا حقوقی می توانند به راحتی اقدام به پیگیری و اطلاع از مسائل حقوقی کنند.

سامانه ثبت برند و ثبت شرکت آگاه ثبت

ثبت شرکت و ثبت برند دو مورد از مهم ترین خدمات این سامانه می باشد و افرادی که قصد دارند امور مربوط به شرکتها یا علائم تجاری از جمله: شرایط و مدارک لازم، هزینه ها و مشاوره رایگان را دریافت کنند، می توانند از این سامانه اقدام کنند. افرادی که قصد توسعه و پیشرفت کسب و کار خود را در قالب برند سازی یا ثبت رسمی و قانونی شرکت دارند می توانند از طریق استفاده از خدمات این مجموعه در سریع ترین زمان به هدف خود برسند. در این مقاله به بررسی موضوعاتی از جمله: ثبت شرکت و برند تجاری و شرایط و هزینه های لازم می پردازیم.

ثبت شرکت چیست؟

سامانه ثبت برند و ثبت شرکت آگاه ثبت

زمانی که یک شخص یا مجموعه از شرکا در حوزه های تجاری و اقتصادی قصد داشته باشند تا یک شرکت را تاسیس و راه اندازی کنند، در اولین قدم نیاز به آگاه از شرایط و راهنمای ثبت شرکت دارند. در واقع با ثبت شرکتهای تجاری می توان بصورت قانون مند و رسمی در تمامی کشور های دنیا به خصوص ایران فعالیت کرد. به همین علت روش های متنوعی برای رسیدن به این امر وجود دارد که یکی از ساده ترین و سریع ترین روش ها، استفاده از سامانه ثبت شرکت آگاه ثبت می باشد. با استفاده از این سامانه شما تنها مشخصات خود را وارد می کنید و کلیه مراحل صفر تا صد را همراه وکلا و مشاوران متخصص پیگیری خواهید کرد. این امر مزایای خاص خود را دارد و انواع شرکتهای تجاری نیز بر اساس اسم و ویژگی های خاص خود طبقه بندی می شوند.

انواع ثبت شرکت

شرکتهایی که در ایران و تمام کشور های دنیا مثل: ترکیه، دبی، امارات، آلمان، عمان و ... قابل ثبت می باشند، انواع مختلفی دارند و تحت عنوان موارد زیر شناخته می شوند.

· ثبت شرکت با مسئولیت محدود

· ثبت شرکت سهامی خاص و عام

· ثبت شرکت تعاونی و تضامنی

· ثبت شرکت مختلط سهامی یا غیر سهامی

· ثبت شرکت نسبی

شاید برای شما این پرسش ایجاد شود که تفاوت هر کدام در چیست. بصورت خلاصه و مفید باید در نظر داشته باشید که در ایران رایج ترین و آسان ترین روش ثبت شرکت، شرکتهای سهامی و مسئولیت محدود می باشند. به دلیل مدارک مورد نیاز، شرایط و مدت زمانی که طول می کشد تا این فرآیند نهایی شود، این دو شرکت بیشتر مورد استقبال عموم قرار می گیرد.

ثبت برند چیست؟

سامانه ثبت برند و ثبت شرکت آگاه ثبت

ثبت برند تجاری که با نام نشان تجاری نیز شناخته می شود، یکی از مهم ترین اقدامات هر کسب و کار یا صنف می باشد. افراد حقیقی یا حقوقی می توانند در کنار ثبت شرکت، اقدام به ثبت برند تجاری خود بر اساس شرایط و قوانین موجود کنند. شرایط ثبت برند بر اساس حقیقی یا حقوقی بودن افراد مشخص می شود، اما بصورت کلی باید با قوانین و شرایط وضع شده در هر کشور آشنا باشید. برای اطلاع و راهنمای ثبت برند تجاری می توانید به سامانه ثبت برند آگاه ثبت مراجعه کنید. کافیست یک اسم و نام برای نشان تجاری خود انتخاب کرده و با استعلام برند های ثبت شده، قابلیت درج یا عدم درج را بصورت رایگان مطلع شوید. کلیه مراحل و پیگیری آن تا نهایی شدن نتیجه را نیز با استفاده از مشاوران حرفه ای، همراهی خواهید کرد.

هزینه ثبت برند

ثبت برند تجاری نیاز به پرداخت هزینه های خاص خود دارد و بر اساس نوع شخص  ( حقیقی یا حقوقی) می توان هزینه آن را بصورت نسبی تخمین زد. مواردی که در تعیین هزینه ثبت برند تاثیر گذار هستند، شامل : تشکیل پرونده، انتشار آگهی، هزینه های لازم برای تهیه جواز لازم، حق الثبت و وکالت می باشد. بسیاری از موسسات حقوقی امروزه در حال فعالیت در این زمینه هستند که شما می توانید با استفاده از تعرفه های اقتصادی و ارزان قیمت سامانه ثبت برند آگاه ثبت، اقدام به پیگیری مراحل اداری کنید.

هزینه ثبت شرکت

ثبت شرکت نیز همانند ثبت برند، نیاز به پرداخت هزینه های خاصی دارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، شرکتها انواع مختلفی دارند و بر اساس شرایط و قوانین هر کدام، هزینه های خاصی مورد نیاز است. پیش از اقدام به پرداخت هزینه یا محاسبه آن بهتر است با استفاده از مشاوره رایگاه در سامانه ثبت شرکت آگاه ثبت، اطلاعات کافی را در باره نوع شرکت انتخابی و مدارک مورد نیاز بدست بیاورید، سپس کلیه مباحث مربوط به نحوه پرداخت و هزینه ها بصورت شفاف برای شما در نظر گرفته می شود.

مزایای تاسیس شرکتهای تجاری

سامانه ثبت برند و ثبت شرکت آگاه ثبت

اینکه ثبت شرکت چه مزایایی دارد و چه نکات مثبتی را می توان کسب کرد، موضوعیست که باعث می شود تا هر روزه بسیاری از شرکتهای تجاری در کشور های دنیا به ثبت برسند. در بسیاری از کشور ها برای شرکتهای تجاری که قصد ثبت شدن دارند، شرایط خاصی از نظر کمک و حمایت مالی مثل اعطای وام در نظر گرفته می شود. از طرفی ایجاد شغل، صادرات و واردات، شرکت در مناقصه و مزایده های تجاری از مهم ترین مزایای ثبت شرکت هستند که فقط بخشی از نکات مثبت در این حوزه می باشند. در نهایت هدف از تاسیس هر شرکت تجاری کسب سود و افزایش در آمد می باشد که با مدیریت صحیح و درست می توان به آن دست یافت.

جمع بندی

سامانه ثبت شرکت و ثبت برند آگاه ثبت، ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به پیگیری ثبت انواع شرکتها و برند های تجاری، گواهی ایزو، کارت بازرگانی، کد اقتصادی، ثبت اختراع و ... می باشد. شما می توانید همه روزه از طریق مراجعه به وبسایت www.agahregister.net، راهنمایی و اطلاعات لازم را در باره شرایط و مواردی که در امور حقوقی به آن نیاز دارید بدست آورده و پیگیری امور خود را به این موسسه حقوقی واگذار کنید. در آخر توصیه می کنیم با بررسی سوابق و تجربه های موفق ثبت هزاران برند و شرکت در ایران یا خارج از کشور توسط آگاه ثبت، شک و اتلاف وقت را کنار گذاشته و اگر قصد ثبت برند تجاری یا شرکت خود را دارید، همین حالا اقدام کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس