کد خبر 1358083
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵
سری A| اینتر در تورین دربی ایتالیا را فتح کرد

حساس‌ترین بازی هفته سی‌ویکم سری A ایتالیا با پیروزی اینتر در خانه یوونتوس به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌ویکم سری A،  شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین به مصاف هم رفتند که این بازی را اینتر با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

تنها گل این بازی را هاکان چالهانوغلو هافبک ترکیه‌ای اینتر از روی نقطه پنالتی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه اول به ثمر رساند. این گل با جنجال‌هایی همراه بود چرا که ابتدا داور با تصمیمی بحث‌برانگیز پس از بازبینی یک برخورد میان آلوارو موراتا و دنزل دامفریس، برخلاف جریان بازی یک پنالتی به سود اینتری‌ها اعلام کرد. در ادامه پس از آنکه این پنالتی در نخستین تلاش چالهانوغلو توسط وویچخ شزنی دروازه‌بان یووه مهار شد، به دستور داور ضربه تکرار شد و این بار هافبک ترکیه‌ای توپ را وارد دروازه کرد.

با این نتیجه اینتر ضمن حفظ رده سوم جدول با یک بازی کمتر نسبت به یوونتوس فاصله خود را با این تیم به چهار امتیاز افزایش داد.

یوونتوس اما در ادامه ناکامی‌هایش در هفته‌های اخیر، شکست خانگی در دربی ایتالیا را هم به حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد تا عملاً شانس قهرمانی در فصل جاری سری A را از دست بدهد و اکنون حتی نگران از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم باشد، چرا که فاصله‌اش با رم رده پنجمی به پنج امتیاز کاهش پیدا کرده است.

هفته سی‌ویکم سری A ایتالیا امروز با برگزاری دو بازی دیگر به پایان می‌رسد که در بازی نخست از ساعت ۲۱ به وقت تهران تیم هلاس ورونا میزبان جنوا خواهد بود و در بازی دوم از ساعت ۲۳:۱۵ میلان صدرنشین از بولونیا پذیرایی خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، میلان ۶۶ امتیازی با ۳۰ بازی صدرنشین است، ناپولی با همین تعداد امتیاز از ۳۱ بازی در رده دوم قرار دارد و اینتر ۶۳ امتیازی هم سوم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس