امن‌ترین کشور منطقه هستیم/ متجاوزان سزای حماقت خود را خواهند دید

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور منطقه است و هر متجاوزی که قصد حمله به کشور را داشته باشد، سزای حماقت خود را خواهد دید.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه این نیرو، تغییرات زیادی در ماهیت و هویت یگان‌های خود به وجود آورده است، گفت: امروز این شایستگی وجود دارد تا داوطلبانه، مأموریت‌های بسیاری را بپذیریم.

بیشتر بخوانید:

خودکفایی نیروهای مسلح ایران در ۲۳ حوزه نظامی

وی با بیان این که یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مرزهای شمال‌غرب، غرب، جنوب‌شرق، جنوب‌غرب و شمال‌شرق مستقر شده‌اند، اظهار داشت: حضور نیروهای ارتش در مرز به این معنی نیست که خطری کشور را تهدید می‌کند، بلکه این مهم به دلیل آمادگی بیش‌تر و اشراف اطلاعاتی در مرزها انجام می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، امن‌ترین کشور در منطقه است و با رهبری الهی فرماندهی معظم کل قوا و نیروهای مسلح ولایت‌مدار در صدد حفظ امنیت منطقه تلاش می‌کند.

امیر حیدری با بیان اینکه نباید به بیگانگان اطمینان و اتکا کرد، افزود: باید با هم‌افزایی و اتحاد در منطقه، مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم. امروز جمهوری اسلامی ایران، از امنیت بی‌نظیری برخوردار است و هر متجاوزی که قصد حمله به کشور را داشته باشد، سزای حماقت خود را خواهد دید.

وی با تاکید بر اینکه امنیت کامل و پایداری مبتنی بر دانش و فناوری در مرزها وجود دارد، خاطرنشان کرد: در تمامی مرزهای کشور، رصد و پایش مکانیزه انجام می‌شود و مسیر موفقیت و سربلندی با تبعیت از شهدای والا مقام و در رکاب ولی امر مسلمین طی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    0 0
    اميدوارممممم
  • ح ر IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    1 0
    متاسفانه برخلاف برون مرزی در حوزه امنیت داخلی به دلیل وجود اسلحه در دست افراد و افزایش سرقت های مسلحانه شهری و جاده ای ووووو به شدت درحال فرسایش هستیم و اگر این درباره فکری نشود مملکت و ملت به شدت آسیب می بیند حتی بدتر از آمریکا
    • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 0
      منبع؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس