فرار خفت بار صهیونیستها از جنین/ اشغالگران عاجز و ناتوان هستند

مسئولان جنبش های فتح و حماس و جهاد اسلامی فلسطین به حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به جنین اشاره و از ناتوانی اشغالگران در مقابله با فلسطینی ها با وجود در اختیار داشتن امکانات زیاد خبر دادند.

به گزارش مشرق، عطا ابو رمیله از مسئولان جنبش فتح فلسطین به المیادین گفت: آنچه در جنین رخ داد تلاشی برای انتقام پس از عملیات دلاورانه در بنی براک بود. نظامیان رژیم صهیونیستی از اردوگاه جنین به شکل ذلت بار در نتیجه مقاومت اهالی فرار کردند.

وی افزود: ما یکپارچه در میدان هستیم و همه در نبرد برای سرزمین فلسطین می جنگند. روحیه مردم فلسطین عالی است و اشغالگران نمی توانند گزندی به مقاومت و اراده ملت ما وارد کنند.

همزمان شیخ خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی فلسطین هم به المیادین گفت: اشغالگران به دنبال بهبود وجهه خود با این یورش دیوانه وار به جنین هستند.

وی خواستار اقدام یکپارچه علیه صهیونیستها شد و افزود: وحدت برای مقابله با اشغالگران ضروری است وگرنه به دنبال کاری از پیش نمی بریم.

از سوی دیگر شذا حنایشه خبرنگار فلسطینی به المیادین اعلام کرد: یکی از شهیدان جنین ۱۷ ساله و دیگری ۲۳ ساله است.

وی افزود: جوانان فلسطینی خودروهای نظامیان رژیم صهیونیستی که در حال فرار از جنین بودند را تعقیب کردند و در معرض تیراندازی شدید قرار گرفتند.

حسام بدران عضو دفتر سیاسی حماس گفت: عملیات شهادت طلبانه به همه ثابت کرد که اشغالگران با وجود در اختیار داشتن امکانات فراوان، از حمایت خود عاجز و ناتوان هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 5
    خخخ خوبه دوتا کشته و ده تا زخمی داشتن
  • DE ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    2 0
    از قدیم میگن جود خون دیده این صهیونیستها وقتی خودروی جلویی میزنه رو ترمز غش میکنند چون فکر میکنند تیر خورد به چراغ خطرش خون سرخ زد بیرون . اینها فقط رذیلانه و منافقانه عین دارو دسته مریم قجر قوجر تروریست از پشت به زن و بچه بیگناه مردم حمله میکنند سرزمین فلسطینی ها را دزدیه اند تازه ترورشون هم میکنند. کثافت های زذل
  • محمد IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    1 1
    صهیونیستها پوشالی بزدل و کودک کشن و با یک یورش مسلحانه نابود میشن کاش فلسطینیها با سلاح سبک و آر پی جی و نارنجک مسلح میشدن و دمار از روزگار صهیونیستهای کثیف درمیاوردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس