کد خبر 1356730
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری گازوئیل در جنوب تهران

واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری گازوئیل در جنوب تهران یک مصدوم داشت.

به گزارش مشرق، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۵:۴۵ امروز این حادثه در جاده ورامین میدان غنی آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: یک تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل گازوئیل به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با میدان در قسمت خاکی معبر واژگون شد.

وی با بیان اینکه به هنگام واژگونی این تانکر حدود ۱۵ هزار لیتر گازوئیل حمل می کرده، افزود: تقریبا همه این مواد شیمیایی در شانه خاکی و آسفالت معبر ریخته و موجب لغزندگی مسیر شده بود که آتش نشانان با استفاده از لودر شهرداری و چندین کامیون خاک نسبت به ایمن سازی مسیر اقدام کردند.

ملکی ادامه داد: در ادامه با استفاده از جرثقیل این تانکر به حالت اولیه بازگشت و راننده که مردی میانسال بود نیز بدلیل مصدومیت تحویل عوامل اورژانس شد.

به گفته وی، بدلیل اشتعال نبودن گازوئیل هیچ مورد آتش سوزی در محل ایجاد نشده بود و اگر بنزین در این تانکر وجود داشت شاهد انفجار و شعله وری بودیم که از سازندگان این تانکرها می خواهیم نسبت به ارتقای ایمنی این خودروهای سنگین اقداماتی انجام دهند.

ملکی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.

واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری گازوئیل در جنوب تهران +عکس

واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری گازوئیل در جنوب تهران +عکس

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کمیل IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    4 0
    مشاهده می شود ؛برخی از تریلر های حامل سوخت برای افزایش سرویس ها با سرعت غیر مطمئنه و غیر مجاز حرکت می کنند باید بر شدت برخورد با متخلفین و کنترل ماهوارای از طریق جی پی اس و سیستم هوشمند افزوده شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس