کد خبر 1356264
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
واکنش سرمربی آرژانتین به احتمال بازنشستگی مسی

لیونل اسکالونی تاکید کرد به آینده فکر نمی‌کند و به تصمیم بازیکنانش برای بازنشستگی از تیم ملی احترام خواهد گذاشت.

به گزارش مشرق و به نقل از بی ساکر، لیونل مسی این هفته به این حقیقت اشاره کرد که ممکن است پس از جام جهانی قطر  تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی بگیرد. تصمیمی که لیونل اسکالونی به آن احترام خواهد گذاشت.

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید زمان مناسبی برای فکر کردن به آینده آرژانتین بدون لیونل مسی نیست، بلکه در عوض تا زمانی که این فوق ستاره را داریم، باید از بازی او لذت ببریم. مسی برنده ۷ توپ طلا پس از پیروزی ۳-۰ آرژانتین مقابل ونزوئلا در روز جمعه فاش کرد که آینده خود را پس از قطر ۲۰۲۲ ارزیابی خواهد کرد و ممکن است از بازی‌های ملی کناره گیری کند.

ستاره پاری سن ژرمن سال گذشته به آرژانتین کمک کرد تا اولین قهرمانی در کوپا آمریکا را از سال ۱۹۹۳ به دست آورد و اکنون برای اولین بار از سال ۱۹۸۶ به قهرمانی در جام جهانی فکر می‌کند. اسکالونی در هر صورت به تصمیم مسی احترام خواهد گذاشت و می‌پذیرد که این بازیکن ۳۴ ساله که ۸۱ گل در ۱۵۹ بازی ملی برای آلبی سلسته به ثمر رسانده است، نمی‌تواند برای همیشه به بازی در تیم ملی ادامه دهد.

او در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اکوادور گفت: پس از بازی در جام جهانی نه تنها مسی بلکه همه به ارزیابی خود خواهند پرداخت. من در ذهن بازیکنانم نیستم که بدانم آن‌ها به چه چیزی فکر می‌کنند. در هر صورت ما از حضور لیونل مسی در تیم‌مان لذت می‌بریم. لازم نیست به آینده فکر کنیم بلکه از شرایط حال لذت می‌بریم. این قانون زندگی است. فکر کردن به اینکه بعد از جام جهانی چه خواهد شد، بیهوده است.

آنخل دی ماریا یکی دیگر از افرادی است که به نظر می‌رسد به پایان دوران حرفه‌ای خود در آرژانتین نزدیک می‌شود.

هر دو تیم ملی آرژانتین و اکوادور صعود خود را به جام جهانی قطعی کردند و دیدار سه شنبه دو تیم کاملا تشریفاتی خواهد بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس