سرویس مخفی اسرائیلی اوکراینی‌ها را برای مبارزه با ارتش روسیه آموزش می‌دهد

یک روزنامه عبری زبان از برخی تمرینات نظامی مخفی رژیم صهیونیستی برای غیرنظامیان اوکراینی خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت امروز (جمعه) در صفحه اول خود در گزارشی با عنوان "آشوب اوکراین" نوشت، یک سرویس آموزشی مخفی "اسرائیلی" متشکل از فارغ التحصیلان یگان‌های ویژه در آموزش اوکراینی‌ها برای مبارزه با ارتش روسیه شرکت دارند.

این روزنامه عبری زبان در گزارش خود به مشارکت مخفیانه رژیم ‌صهیونیستی در حمایت از نیروهای اوکراینی پرداخت و نوشت، افسران نیروهای پشتیبان در ارتش رژیم صهیونیستی و فارغ‌التحصیلان یگان "سایرت متکل" در ستاد کل ارتش "اسرائیل" که یکی از مهمترین یگان‌های نظامی ویژه این ارتش است، مربیان این غیرنظامیان اوکراینی هستند.

به نوشته این روزنامه اسرائیلی، سرویس مخفی یاد شده به تعدادی از غیرنظامیان اوکراینی استفاده از اسلحه اسرائیلی "تاور" را جهت شرکت در درگیری‌ها علیه سربازان روس آموزش می‌دهد.

آحارانوت در ادامه نوشت، محلی که این تمرینات در آنجا برگزار می‌شوند، بسیار محرمانه است و یک تاسیسات بزرگ شامل چندین ساختمان صنعتی در غرب اوکراین است.

همچنین این روزنامه نوشت، شرایط بسیار محرمانه‌ای که این گزارش در آن تصویربرداری و تهیه شده، درخواست طرف اوکراینی بوده و این آموزش‌های نظامی محرمانه در حالی انجام می‌شوند که نهادهای رسمی "اسرائیل" از ارائه کمک‌های نظامی به اوکراین خودداری می‌کنند.

همچنین این روزنامه عبری زبان به نقل از یکی از نظامیان عالی‌رتبه رژیم صهیونیستی نوشت: "درک می‌کنم که این تمرینات لازم هستند البته همه ما در حمایت و همبستگی‌مان با مردم اوکراین متحد هستیم".

این منبع در ادامه گفت: نهاد امنیتی و نظامی اسرائیل از وجود این سرویس مخفی مطلع است و به صورت ضمنی از آن حمایت می‌کند.

منبع یادشده در ادامه گفت: ای کاش می‌توانستم یک هیئت متشکل از نمایندگانی از بخش‌های مختلف ارتش را برای ارزیابی جنگ روسیه و عملکرد ارتش آن به اوکراین بفرستم. سلاح‌های جدید روسی که به میدان آورده‌ شده‌اند، از جمله موشک‌های مافوق صوت در تقابل با اسرائیل در منطقه مورد استفاده قرار خواهند گرفت و این مساله می‌تواند یک تجربه غیر عادی برای ما باشد.

تلاش‌های نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مارس جاری برای میانجی‌گری میان مسکو و کی‌یف شکست خوردند.

ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین روز یکشنبه در سخنرانی در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) حمایت نظامی این رژیم از اوکراین در مقابله با روسیه را خواستار شده بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    12 12
    پس دلیل مقاومت بی نظیر و تلفات وحشتناک قمپوزیه (روسیه) مشخص شد
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      3 1
      اسرائیل نجس کودک کش اگه عرضه داشت حریف باریکه غزه میشد
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      2 1
      بله انقدر مقاومت به خرج دادن که دولت اوکراین مجبور شد خروج مردان 18 تا 60 ساله را از کشور ممنوع کند علی برکت الله
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      0 0
      چشم پوتین روشن
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      0 0
      اینکه مخفی بوده مثل بقیه کارهای رژیم که خنجر از پشت به سینه دوستان فرو میکند ، است . و در اصل صهیونیزم جهانی که همه را هدایت میکند . اینجا حتی اسرائیل و ناتو که مدتهاست در اکراین استفاده از انواع سلاح و تربیت نیروی معروف به آزوف را با هم آموزش میداده و هنوز . همان معلول هائی که باعث شد روسیه وارد اکراین شود . چون علت را دشمنی خاصه آمریکا بهمراهی بقیه بینوایان بله قربان گوی ناتو میداند ،
  • TR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    8 7
    درود ،، عوضش نوكران مسلمان نماي وطني از ظالم و دجال حمايت ميكنند
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      1 0
      آیا مسلمان اونیه که با آمریکا و ناتو همکاری میکنه برای کشتن مسلمانان، مسلمان اونیه که به رژیم اشغالگر قدس دست دوستی میده؟ کدوم کشور اسلامی از حمله روسیه به اوکراین حمایت کرد؟ ایرانو میگی؟ ایران کی حمایت کرد؟ رهبری؟ رئیس جمهور؟ رئیس مجلس؟ کی حمایت کرد؟ خب حرف مفت میزنید، اسم شخص رو بیارید و منبع هم ذکر کنید؛ تمام مقامات ایران گفتن با جنگ مخالفیم و باید گفتگو صورت بگیره و جنگ تموم بشه، کاش اینقدر که مردم اوکراین براتون مهم شده، مردم سوریه و یمن، فلسطین، افقانستان عراق و... مهم میبود براتون، میدونید سگای آمریکایی فقط چند نفرو تو عراق کشتن؟ اونا گوسفند بودن؟ آدم نبود؟ هرچند بعید میدونم شما از ترکیه باشید، به احتمال زیاد شما از منافق ها یا مزدور دشمنید تا بین ملت ایران و ترکیه با این حرفاتون دشمنی ایجاد کنید. عمر دولت آقای اردوغان هم به زودی تموم میشه و ترکیه به روال سابقش بر میگیرده، لکه ننگی هستش این آقا برای ترکیه و عامل شوم و جنایتکاری برای مردم منطقه بخصوص سوریه. رژیمی که تو تمام جنگ های اخیرش شکست خورده، همچین رژیمی چه تجربه سود آوری میتونه برا اوکراین داشته باشه؟ تجربه های یه اشغالگر شکست خورده به کار کی میاد؟
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 0
    تجربه داعشیزم که باسلاحهای امریکایی وکمکهای صهیونی وسعودی رااسراییل داشت درنابودکردن روسیه هم بهره میبرد روسیه باکمترین تلفات وبطورفرسایشی متلاشی میشود وشاید دراخرفتیله یک اغتشاش یا تظاهراتی که ازان اتش سلاح بیرون بیاید هم کارروسیه رازودترنابود کند ولی امریکا واسراییل تا مثل قذافی وصدام روسیه راوپوتین ولاووروف راتکه تکه نکنندول نمیکنند شکی نیست انقدراین شکاربرایشان مهم است که اروپا که مهد غرب بوده است رازیراتش وتحریم کامل برای مقابله باروسیه ومنهدم کردن روسیه گرفته اند
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 0
    اسرائیلیا ازهمون وقتی که جنگ نشده بوده همون زمانی که ولنسکی موش به اسرائیل سفرمیکرده و زیر دیوارندبه دعامیخونده (اون دیواربه سرش وصهیونای دیگه اواربشه )با باهم اونجاتوطئه ودسیسهاشونوکردن وباهم نقشه کشیدن که برای اوارگیهاشون واوارهاشون اوکراین رو نسلکشی کنن (چه خودش علنانسل کشی کردچه دلیل داددست روسااوکراینیاروبکشن جمعیت نابودیاآواره بشن جاواسه آل یهودبازبشه ) الان تازه داره افشامیشه....(بیوگرافی این موش فاضلابیودقیق بخونین خودتون میفهمین*)...همه فکرمیکنن پوتین کشورگشایی میخادبکنه....نخیر.. ولنسکی ازدشمنی روساوامریکاییااستفاده کرده ناتوروبه اوکراین راه دادباعث خشم پوتین ومقابل به مثل این آقاهه شد...ولی دراصل مثل همه یهودیاداره زیرابی میره هدفش پیداکردن جاواسه یهودیاهستش.
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    اللهم العجل لولیک الفرج ________ (فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم ______ اللهم العجل لولیک الفرج
  • DE ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    اوکرایینی ها از آموزش موساد هیچ منفعتی برای جنگ نمیکنند‌چون موساد فقط کودک کشی و‌تجاوز و شکنجه بلده سربازهای روسی که کودک نیستند .اگر موساد عرضه داشت دور خودشون را دیوار نمیکشیدند و از فلسطینی های بدون سلاح مثل سگ نمیترسیدند. رژیم آپارتاید یعنی قویترین ارتش منطقه است!!! و کل دنیای غربی عبری عربی پشتیبانش با اینحال در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و آخریش ۱۱ روزه شکست خورد .جنگ بعدی یک روز بیشتر طول نخواهد کشید. موساد شاید بتونه شنا کردن یاد اوکراینی ها بدهد. ساواک شاه خائن هم زیر دست موساد دوره میدید غیر از جاسوسی و شکنجه و نوکری و بی صفتی دروغ و شایعه پراکنی علیه انقلابیون و تهمت توده ای زدن به آنها هنر دیگری نداشت. کاری دیگه بلد نبود .
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    نشان میده که چقدر این مرحله (جنگ روسیه با اوکراین) برای دشمنان روسیه مهمه و وقت برای تسویه حساب ها فراهم شده بنوعی شمشیرها از رو بسته شده ،جنگ نظامی با تهیه انواع جنگ افزار علیرغم ادعای عدم مشارکت ناتو در کنار بزرگترین جنگ اقتصادی همه برای فروپاشی یا تسلیم روسیه
  • DE ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    1 0
    این خبر خوبی نیست برای غربگداهای وطنفروش چون دایم دارند روی دو موضوع که مردم به آن حساس بودند و هستند تمرکز میکنند با اینکه خودشان مزدور صهیونیستها هستند دایم مینویسند پوتین با صهیونیستها رابطه داره ودر سوریه کمک اسرائیل میکنه که الان وحشتناک خیط شدند .یکی دیگه ذارت میزنند انقلابیونی که ضد رژیم خونخوار و جانی و آدمکش امریکا که ۴۳ سال است ما را با شدیترین تحریمها تحت فشار گذاشته و کودتای نافرجام فتنه سبز مخملی جورج سوروسی را انجام داده و قاتل شهید سلیمانی و دانشمندان اتمی ....ما‌ ...توده ای هستند و اینقدر احمق و بیشعور هستند که نمیدانند دقیقا این تهمت ساواک جنایتکار شاه بود که بقایای پوسیده آن اکنون از پشت منقل تریاک به پشت مانیتور کامپیوتر هل داده شده اند.
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    آیا ممکنه مسیحیت ارتدکس برای غرب خطرناک تر از کمونیست باشه و از علل اصلی این مدت دراز برنامه ریزی خاصه در اوکراین که آنهم اتفاقا ارتدکس هستند و ایجاد اختلاف در دو سرزمین که طبعا از نظر تاریخی نزدیکترین پیوندها با هم دارند . باشد
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    ساخت وانتشار ویروس کرونا کار اسرائیل وهمدست گوساله اش ترامپ است در کشور اوکراین ،تا به وسیله انتشار ویروس کرونا از اوکراین به کشورهای اروپایی کل مسیحیان اروپا را نسل کشی کنند وانتقام هولوکاست را بگیرند و بر اروپا اسرائیل مسلط گردد،اسرائیل همیشه به دنبال انتقام هولوکاست از اروپاست.چقدر اروپا وامریکا نسبت به کشورشان ومسیحیان اروپا خائنند که از اسرائیل ورئیس جمهور یهودی اسرائیلی اوکراین دشمن تاریخی وخونیشان حمایت می کنند. ایا اروپا وامریکا می داند زلنسکی پدر بزرگ ومادر بزرگش در هولوکاست بوسیله اروپائیان کشته شده اند واین دلقک یهودی موزی به دنبال انتقام انها از اروپاست. واقعا سران ناتو واروپا وامریکا احمق وخائنند نسبت به کشور ومردمشان که به دشمن خونیشان کمک تسلیحاتی می کنند. اسرائیل هیچ وقت وزمان هولوکاست وکوره های ادم سوزی یهودیان واردوگاههای کار اجباری یهودیان در اروپا را یادش نمی رود وبه صورت خزنده در اوکراین به دنبال انتقام از اروپاست . انهم با کشتار با ویروس کرونا وایجاد جنگ خانمانسوز بین اروپا و روسیه وجرقه زدن جنگ جهانی و این وسط گرفتن انتقام هولوکاست از اروپا. دشمن اروپا وامریکا ومسیحیت ایران نیست ،اسرائیل و اوکراین است. تحرکات ضد مسیحی اسرائیل در اوکراین خیلی تابلو است.
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    ساخت وانتشار ویروس کرونا کار اسرائیل وهمدست گوساله اش ترامپ است در کشور اوکراین ،تا به وسیله انتشار ویروس کرونا از اوکراین به کشورهای اروپایی کل مسیحیان اروپا را نسل کشی کنند وانتقام هولوکاست را بگیرند و بر اروپا اسرائیل مسلط گردد،اسرائیل همیشه به دنبال انتقام هولوکاست از اروپاست.چقدر اروپا وامریکا نسبت به کشورشان وحضرت عیسی مسیح ع ومریم مقدس س ومسیحیان اروپا خائنند که از اسرائیل ورئیس جمهور یهودی اسرائیلی اوکراین دشمن تاریخی وخونیشان حمایت می کنند. ایا اروپا وامریکا می داند زلنسکی پدر بزرگ ومادر بزرگش در هولوکاست بوسیله اروپائیان کشته شده اند واین دلقک یهودی موزی به دنبال انتقام انها از اروپاست. واقعا سران ناتو واروپا وامریکا احمق وخائنند نسبت به کشور ومردمشان که به دشمن خونیشان کمک تسلیحاتی می کنند. اسرائیل هیچ وقت وزمان هولوکاست وکوره های ادم سوزی یهودیان واردوگاههای کار اجباری یهودیان در اروپا را یادش نمی رود وبه صورت خزنده در اوکراین به دنبال انتقام از اروپاست . انهم با کشتار با ویروس کرونا وایجاد جنگ خانمانسوز بین اروپا و روسیه وجرقه زدن جنگ جهانی و این وسط گرفتن انتقام هولوکاست از اروپا. دشمن اروپا وامریکا ومسیحیت ایران نیست ،اسرائیل و اوکراین است. تحرکات ضد مسیحی اسرائیل در اوکراین خیلی تابلو است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس