دیدار فرمانده ناوگان پنجم آمریکا با «بِنِت» در هتل منامه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از به هلاکت رسیدن ۴ صهیونیست در عمیلات بئر السبع اعلام کرد که دستگاه های امنیتی در حالت آماده باش هستند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، عصر سه شنبه، پس از عملیات بئرالسبع که منجر به کشته شدن ۴ اسرائیلی شد، وعده داد که کنترل و وضعیت امنیتی را تشدید کند.

بنت در توئیتی گفت که او وضعیت را ارزیابی کرده و با وزیر امنیت داخلی و کمیسر پلیس پس از این عملیات مشورت کرده و با خانواده‌های کشته شدگان ابراز همدردی کرده است.

بنت این عملیات را وحشتناک توصیف کرد و از شهرک نشینی که به سوی عامل عملیات شلیک کرده قدردانی کرد.

وی افزود: دستگاه‌های امنیتی در حالت آماده باش هستند. بنت به عنوان رئیس رژیمی تروریستی اعلام کرد: با عاملان عملیات تروریستی با قاطعیت برخورد می‌کنیم و افرادی که به آنها کمک کرده‌اند را تحت تعقیب قرار داده و آنها را دستگیر می‌کنیم.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بعدازظهر سه‌شنبه از به هلاکت رسیدن ۴ شهرک‌نشین و زخمی شدن ۲ شهرک‌نشین دیگر در یک عملیات (حمله با چاقو) در «بئر السبع» واقع در اراضی اشغالی خبر دادند.

کانال ۱۳ عبری اعلام کرد که عملیات در بئر السبع منجر به کشته شدن ۴ صهیونیست شد. در همین زمینه، کانال ۱۲ عبری گفت: نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل در پی عملیات بئر السبع در حال انجام رایزنی‌های امنیتی است.

بر اساس گزارش رسانه‌های عبری، عامل عملیات مذکور به وسیله خودروی خود شهرک نشینان صهیونیست در «بئر السبع» را زیر گرفت و سپس به وسیله سلاح سرد آنها را مورد اصابت قرار داد. رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که مجری این عملیات مقاومتی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی هدف اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    1 0
    مرگ با هزار ضربه چاقو
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      1 3
      راستش نه حالش هست نه وقتش، این نفتالین و اون نتانیابو رو با یه خال هندی وسط پیشونی یا روش دیگه ای میفرستن به قعر جهنم!!!
  • احد IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    دمش گرم چهار صهیونیزم کمتر و جهان روشنتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس