بازدید رئیسی از مجتمع بازتوانی جانبازان

رئیس جمهور با حضور در مجتمع بازتوانی جانبازان اعصاب و روان نیایش، به صورت رو در رو و چهره به چهره با جانبازان سرافراز بستری در این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی صبح سه‌شنبه در دومین روز از نوروز ۱۴۰۱ در مجتمع بازتوانی جانبازان اعصاب و روان نیایش حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با توضیحات مسئولان در جریان جزئیات فعالیت‌ها و خدمات درمانی این مجتمع برای جانبازان قرار گرفت.

رئیس جمهور در جریان بازدید خود چهره به چهره با تعدادی از جانبازان حاضر در این مجتمع گفتگو کرد و با حوصله پای سخنان و انتظارات آنان نشست.

دستور رئیس جمهور به رئیس بنیاد شهید و وزیر بهداشت برای تأمین نیازهای درمانی جانبازان

رئیسی خطاب به رئیس بنیاد شهید و مسئولان این آسایشگاه تأکید کرد: جانبازان عزیز و سرافراز کشورمان در روزگار سختی و تهاجم همه جانبه دشمن به ایران اسلامی، خانواده و همه دارایی خود را رها کرده و جان عزیز و سلامتی‌شان را برای دفاع از هم‌میهنان و ارزش‌های والای اسلام فدا کردند و امروز همه ما باید نهایت تلاش خود را برای خدمت به آنان، تأمین آسایش و رفع مشکلات‌شان به کار بگیریم.

رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور داد ارائه خدمات درمانی متناسب با جانبازان را در زمینه‌های مختلف با جدیت بیشتر پیگیری کنند.

دستور رئیس جمهور به رئیس بنیاد شهید و وزیر بهداشت برای تأمین نیازهای درمانی جانبازان

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    دستور رئیس جمهور برای جانبازان دستور رئیس جمهور برای خودرو دستور رئیس جمهور برای تخم مرغ دستور رئیس جمهور برای سیب زمینی . .. ... ... ظاهرا تمام وزرا و معاونین و سازمان‌ها بی خودی هستند و منتظر تا ایشان دستور دهد ،
  • محمودصداقت FR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    تبدیل وضعییت جانبازان زیر ۲۵درصد از کی احرای خواهد شد
  • اخضرحیدری IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 0
    جناب آقای قاضی زاده سلام علیکم بنده جانبازم قبل اینکه درصدبگیرم دوتاازفرزندانم بصورت قراردادی سرکاررفتن الان هفت سال میگذره ازسابقه خدمتشان برای تبدیل وضعیت اقدام کردن اداره محل خدمتشان گفته نامه بنیادشهیدبرای ما تاثیری نداره آیا من ایرانی نیستم تواین کشورپهناوربرای دوفرزندمن جایی وجودنداره چرابرای همه کارهاماجزآماربایدباشیم ولی برای تبدیل وضعیت ماحساب نمیشویم لطفارسیدگی کنید
  • 7891 DE ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 0
    وقتی دلار امریکا سی و پنج هزار تومان است یعنی اگر من یک خودکار بخرم امریکایی 35000 خودکار میتواند بخرد. ماشین و خانه هم وقس علی هذا. ولی معنای پول چیست؟پول یعنی کار کردم! سرمایه با پول فرق دارد. سرمایه یک کالا است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس