حمله به عمق عربستان تا رفع محاصره یمن ادامه دارد

«محمد البخیتی» یکی از رهبران جنبش «انصارالله» اعلام کرد که حمله به عمق عربستان تا برداشته شدن محاصره یمن ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، «محمد البخیتی» یکی از رهبران جنبش «انصارالله» یمن در واکنش به حملات امروز یمنی‌ها به عربستان اعلام کرد که حملات یمن در عمق عربستان تا زمانی ادامه خواهد داشت که محاصره یمن به طور کامل برداشته شود.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد برقراری آتش بس در ماه رمضان در یمن

وی در ادامه اظهار داشت که انصارالله یمن نسبت به محکومیت‌های جهانی درخصوص پاسخ نیروهای یمنی به جنایات ائتلاف متجاوز سعودی بی تفاوت است.

شایان ذکر است که امروز یکشنبه نیروهای مسلح یمن از انجام عملیاتی با نام کسر الحصار الثانیه (شکست محاصره) خبر داد که در آن از انواع موشک‌های بالستیک و پهپادها استفاده شده است.

نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: این عملیات در عمق عربستان با موشک‌های بالستیک و بالدار و پهپادها در واکنش به ادامه محاصره ظالمانه ملت ما انجام شد. در این عملیات برخی مراکز و تاسیسات حیاتی دشمن سعودی شامل آرامکو ریاض و ینبع و برخی مناطق دیگر هدف قرار گرفتند. در دومین مرحله عملیات شکست محاصره، همجنین اهداف حیاتی و مهم در مناطق ابها، خمیس مشیط، جیزان و ظهران هدف قرار گرفتند.

قرار است دومین بیانیه نیروهای مسلح یمن درباره حملات به عمق خاک سعودی طی ساعات آینده منتشر شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    درود بر انصار الله یمن
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    زنده باد انصارالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس