کد خبر 1353701
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
فهرست استان‌های پیشنهادی برای سفر در هفته نخست تعطیلات اعلام شد

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر فهرست استان‌های پیشنهادی برای سفر در هفته اول تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه شماره ۲ خود، فهرستی از استان‌های پیشنهادی خود برای سفر در هفته اول تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

نام استان‌های تهران، البرز، سمنان، خراسان جنوبی، مرکزی، و همچنین شهرهای جنوب کرمان به عنوان استان‌ها و شهرهای دارای قابلیت پذیرش مسافران با وضعیت هوای معتدل به عنوان پیشنهاد سفر در هفته نخست تعطیلات در فهرست ستاد خدمات سفر دیده می‌شود.

این فهرست با توجه به پیش‌بینی میزان اقامت و لزوم توزیع مکانی سفر تهیه شده است و اطلاعات مربوط به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور هم در انتخاب این مقاصد مد نظر گرفته شده است.

سفرهای نوروزی , وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ,

باتوجه به اینکه بیش از ۸۰درصد از ظرفیت مراکز اقامتی در شهرهای توریستی پیش از این تکمیل شده بود، این اطلاعیه ستاد هماهنگی خدمات سفر باعنایت به پیش‌بینی‌ها مبنی بر افزایش چندین برابری سفرها در تعطیلات نوروزی به جهت مدیریت صحیح سفرهای نوروزی با هدف توزیع زمانی و مکانی مناسب و جلوگیری از تحقق آثار و ابعاد سوء احتمالی ناشی از سونامی سفر، صادر شده است.

دبیرخانه ستاد مرکزی خدمات سفر و ستاد اجرایی استان‌ها در ایام نوروز به صورت روزانه هرگونه تغییر در چگونگی انجام سفر و همچنین اطلاعات مربوط به سفر و محدودیت‌های احتمالی را در قالب اطلاعیه در اختیار شهروندان قرار خواهد داد. این اطلاعیه‌ها تحت عنوان "اطلاعیه‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر" به صورت تلفنی با شماره‌گیری ۰۹۶۲۹ و همچنین به صورت اپلیکیشن در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. همچنین این اطلاعیه‌ها به صورت روزانه و مرتب در رسانه‌ها و فضای مجازی نیز منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    1 0
    واقعاً دلیل تکمیل نشدن بزرگراه رشت - قزوین در محدوده رودبار و منجیل چیه ؟! چندین سال است که در ایام پیک سفر، گره ترافیکی در این محدوده بسیار طاقت فرسا و باعث هزینه اضافی، اصطلاک خودروها و مصرف زیاد سوخت می شود. دولت محترم لطفاً برای این معضل چاره اندیشی کند.
  • سعید رضایی 28 بلوار احمدآباد مشهد IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    1 0
    انشاالله به سلامت بروید و بیایید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس