کد خبر 1353122
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
جنگ اوکراین

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهایی که خودشان را فدای آمریکا می‌کنند، باید از وضعیت اوکراین عبرت بگیرند.

به گزارش مشرق، محمدصالح جوکار، با اشاره به مسئله بحران، اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکایی‌ها بحران ایجاد می‌کنند و از درون بحران در کشورهای دیگر ارتزاق می‌کنند.

وی بیان کرد: مقامات آمریکا سود و منافع خود را در ضرر کردن و هزینه دادن دیگر کشورها به دست می‌آورند و در جهان امروز این رویکرد بسیار غلط و ناصواب است.

بیشتر بخوانید:

زلنسکی:‌ اروپا مانع الحاق اوکراین به اتحادیه اروپاست

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بسیاری از رسانه‌ها را در اختیار دارند و از طریق رسانه‌های خود افکار عمومی جهان را مدیریت می‌کنند و به همین دلیل در بسیاری از رسانه‌های دنیا، ظلم‌هایی که آمریکایی‌ها به کشورهای جهان روا می‌دارند، پنهان می‌ماند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرگاه آمریکایی‌ها از کشور خودشان بیرون آمدند و در مناطق مختلف جهان ورود پیدا کردند، چیزی جز نکبت، خواری و ظلم به مردم آن مناطق به جا نگذاشتند.

بیشتر بخوانید:

گوشه‌ای از اقدامات مداخله‌جویانه آمریکا در امور کشورها

وی ادامه داد: کشورهایی که خودشان را فدای آمریکا می‌کنند، باید از وضعیت اوکراین عبرت بگیرند و به این مسئله توجه کنند که آمریکا فقط به دنبال آن است که به منافع خودش برسد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ممکن است آمریکایی‌ها در رسانه‌های خود حمایت‌هایی از مردم اوکراین داشته باشند، اما در عمل این گونه نیست و اوکراین برای آمریکا مهم نیست.

جوکار متذکر شد: رژیم پهلوی در ایران هم به آمریکایی‌ها خدمات زیادی کرد اما آنان هیچ کاری برای این رژیم منحوس نکردند. آمریکا همه دنیا را قربانی خودش می‌کند و در خدمت خودش می‌گیرد و هر کشوری هم که نخواهد به آمریکا خدمت کند و در مقابلش بایستد، آمریکا به دنبال نابودی آن کشور خواهد بود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا تا زمانی از کشوری حمایت می‌کند که منافع خودش تامین می‌شود و زمانی که منافعی نداشته باشد، از هیچ کشوری حمایت نمی‌کند. همان طور که امروز آمریکایی‌ها از لحاظ سیاسی و نظامی در غرب آسیا به بن بست رسیدند، در دیگر نقاط جهان هم با شکست مواجه خواهند شد و همه دنیا به ماهیت پلید آمریکا پی می‌برند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر GB ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 3
    فعلا روسیه در اکراین در حال غرق شدن هست و در اکثر جبهه ها شکست خورده
    • DE ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      2 0
      کشوری که چند هزار کلاهک هسته ای داره رو اصلا دست کم نباید گرفت! امریکا هم داشت درجنگ جهانی دوم ظاهرا از ژاپن شکست میخورد. امریکا دو تابمب روی ناگازاکی وهیروشیما انداخت ، شاخ امپراطور ژاپن رو برای همیشه شکست و اونها تسلیم مطلق شدند. این شرایط خیلی به شرایط امریکا و ژاپن شبیه. اگر کلاهک هسته ای کاربرد نداشت، هرگز نمی ساختنش.
    • DE ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      1 0
      به تو قراره چی برسه؟ این اخلاق چاپلوسی گری رو کی یک عده میخوان بزارن کنار! شما اصلا راست میگی!اگه خیلی جربزه داری ، سعی کن کشورت ایران بزرگترین ارتش دنیا رو داشته باشه که هیچ کشوری جرات نکنه تو به اش بگه!
    • نیما IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      1 0
      شما ک رد دادید. گفتید حوثیا سه ماهه میرن هنوز اونجان. گفتید اسد میره هنوز اسد اونجاست. 44 ساله میگید نظام فردا میره هنوز انقلاب سرپاست الانم که جنگ تموم نشده میگید روسیه شکست خورده. چون نسبت به ایران و متحدینش عقده دارید عقده هاتون رو وارد تحلیلتون میکنید و نتیجش میشه 44 سال سرگیجه
  • پری IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    1 0
    طرفداران آمریکا غالباً نادان تشریف دارند بنابراین هرگز عبرت نمی گیرند
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 1
    پس در وین چی کار می کنید؟!!!!!
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      رفتن گندروحانی ظریف عراقچی کلا اصلاحاتی های مزدور آمریکا رو درست کنن
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    ش گاوهای شیرده بولوند چشم آبی توسط آمریکا ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسیمهار زده و به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این باربولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. 1 از نتایج بدیهی این آتش افروزی : 1- فرار سرمایه 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآورید: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    1 0
    یک ماموریت طرفداران آمریکا است هست که بدون هیچ دلیلی کشورشان را بیندازند به جان کشورهای مستقل از غرب. مرتب کشورهای دشمن غرب را تهدید کنند تا از غرب پاداش بگیرند و گاهی این چنین بلایی سر کشورشان می آورند. شانس آوردیم در ایران غربگراها سر کار نیستند وگرنه ما را گوشت دم توپ می کردند
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    1 0
    حتی اگر روسیه شکست بخورد خسارات برای اوکراین جبران ناپذیر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس