ژنرال مکنزی

فرمانده نیروهای تروریستی سنتکام که در حال خروج از سمت فعلی خود است در جلسه استماع کنگره آمریکا توضیحاتی درباره توان موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران داده است.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، ژنرال مکنزی ، فرمانده نیروهای تروریستی سنتکام در جلسه استماع کنگره درباره توان موشکی و پهپادی ایران گفت : ایرانی ها در حال حاضر سلاح اتمی در اختیار ندارند ولی توانایی موشکی آنها بسیار نگران کننده است. این کشور بیش از ۳۰۰۰ تیر از انواع موشک های بالستیک دارد که برد برخی از آنها به اسراییل می رسد.

قوای موشکی ایران بزرگترین تهدید بر علیه صلح و ثبات در منطقه است و ایرانی ها در بارها این موشک ها را آزمایش کردند. این کشور از حدود ۷ سال پیش تا به امروز سرمایه گذاری سنگینی در برنامه موشکی خود کرده است.

ژنرال مکنزی همچنین نگرانی خود را از افزایش توان پهپادی ایران اعلام کرده و گفت: ناوگان پهپادی این کشور از محصولات توسعه یافته با قطعات تجاری تبدیل به پهپادهایی شبیه به موشک های کروز در حوزه سرعت ، میزان سر جنگی ، دقت و مقاومت در برابر جنگ الکترونیک شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    23 0
    3000 تیر؟ اشتباه به عرضت رسوندن خیلی بیشتر از ایناست برد اکثرشون هم به اسراییل حتس فرا تر از اون هم میرسه
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 1
    دموکرات ها و بایدن شرایط پاسخگویی به حملات پوتین رو ندارند چون در اینصورت امکان منحل شدن دولت دموکرات و روی کار آمدن دولت جمهوری خواه (ترامپ)در امریکا زیاد می شود و این موضوع در دل مردم امریکا ترس و وحشت زیادی برای جلوگیری از جنگ جهانی سوم ایجاد می کند. و پوتین هم این موضوع رو بخوبی می دونه و اگر بایدن اقدام نابخردانه ای انجام بده نتنها انتخابات بعدی رو حزب دموکرات از دست می ده بلکه حتی امکان منحل شدن این دولت هم وجود خواهد داشت در مجموع مردم امریکا و اروپا در هراسند . ولی در مجموع بعید می دونم با توجه به ترسی که در مردم امریکا و اروپا وجود داره جمهوری خواهان در انتخابات بعدی پیروز شوند پس فرصت استثنایی در برابر پوتین و شرق برای تغییر نقشه ژئوپلیتیک سیاسی-اقتصادی-نظامی ظالمانه و ناکارآمد کنونی جهان بوجود آمده و ایران هم باید از این فرصت مغتنم بنحو هوشمندانه ای بهره مند گردد. به هر تسلیحات متعارف هم تاریخ انقضا دارند و بالاشون پول رفته …. بالاخره مردم اروپا و امریکا هم با نفت ۱۰۰۰ دلاری و ازبین رفتن تاسیسات نفتی عربستان توسط گروهای مقاومت یمنی معنی تورم و نداری رو بخوبی خواهند فهمید با این تفاوت که آنها تحملشون کمتره
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    17 1
    هرسخن وهرتعریفی اززبان دشمن بیرون بیاد،اصل رابراین گذاشت یافریب هست ویابه قصدخام کردن!یادمه دررابطه بانیروی زرهی روسیه،روباه های مکار غربی به قصدفریب وایجادغرورکاذب«روسیه»اینطور وانمودمیکردندکه تانک آرماتاوتانکT-90بزرگترین،بد ترین تهدیدبرای اروپاهست،اون رانقطه قوت روسیه میدونستندامادرخفاومحرمانه جاولین وموشک دارت دوش پرتاب باسرعت بیشترازسه3 ماخ ساخته اندبی سروصداکه الان بیشترین تلفات رابه نیروی زرهی روسیه رسانده،ماهرچه قدرهم ازلحاظ موشکی قوی باشیم بازم کمه فکرنکنیم درحاشیه امنیت ششدانگ وکامل هستیم روزبه روزبایدبه سرعت ودقت ومرگ باربودن کلاهک های انفجاری افزوده بشه
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    5 0
    اگه خواستی سفارش بده بیشتر درست کنیم برای زدنتون.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    13 0
    3000 تا؟؟؟؟!!!!!! برو عمو یا اشتباه بهت گفتن یا س تا صفرش رو برداشتن وقتی خودتون میگید فقط حزب الله نزدیک 200 هزارتا موشک داره ایران که.....
  • سروش IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    5 0
    سه هزار تیر!!!!!؟؟؟؟ احتمالا منظورش فقط یک نمونه از موشک های بالستیک بوده
  • DE ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 2
    ایران از حدود ۷ سال پیش تا به امروز سرمایه گذاری سنگینی در برنامه موشکی خود کرده است. ما بارها از طریق نوکرهامون در ایران و غرب پرستان و احزابی که به ارباب رعیتی معتقد هستند و دوستان نتاییابو در ایران هستند دستور دادیم بگن الان دیگه دوره موشک نیست دوره گفتگوی تمدن گربه هاست منظور گربه چف است ولی زیر بار نرفتند.همین الان اگه روسیه موشک نداشت این بلا سر اوکراین نمیومد داشتیم گربه چف دوم را در روس درست میکردیم که اینبار به جای گفتگوی تمدنها بگه" گب تمدنها " که جنگ شد.
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    6 0
    پدرسوخته، ۳۰۰۰ موشک مربوط به غزه مظلوم است. ژترال جلاد، تو یکی از اون هدفهای ما هستی، به تقاص خون شهید سلیمانی.
  • DE ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    2 0
    ما باید به ازای هر کلاهک هسته ای رژیم صهیونیستی حداقل ۱۰۰ هزار موشک نقطه زن داشته باشیم.
  • نام آشنا IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    6 0
    ببینن ژنرال مکنزی : اون سه هزار تا موشک فقط سهمیه اسرائیل است که ما الان اونها را تو اب نمک رقیق خواباندیم واسه روز مبادا. بقیه هم سهم امریکا و پایگاهایش و دوستان تروریست داعشی اوست .به قول مدیری " پول اب جدا -- پول برق هم جدا " !؟
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    5 0
    تازه‌ ایشون میخواسته کوچک نمایی کنه چنین اعترافی کرده حتما در خلوت مطالب عینی و واقعی تری به سمع و نظر روسای خود خواهد رساند نه تنها اسرائیل بلکه لندن و برلین زیر برد موشک‌های ماست البته مطمئم موشک‌هایی با برد ۱۰ هزار کیلومتر هم موجود است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس