خودم را در رئال مادرید می‌بینم/ چیزی کمتر از ناواس ندارم/ فعلاً برنامه‌ای برای ازدواج ندارم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: خودم را در رئال مادرید می‌بینم اما الان هدفم این است که بازی به بازی پیشرفت کنم.

به گزارش مشرقامیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم فوتبال پونفرادینا که در لالیگا ۲ حضور دارد، درباره شرایط امسال خود در این تیم و حضور در اسپانیا گفت: امسال خیلی پیشرفت کردم. دو انتخاب داریم. یا نکات مثبت را ببینیم و یا مثل اکثر مردم سمت منفی و ناشکری و ناله کردن برویم. من همیشه شکرگزار بوده‌ام.

وی درباره رویای حضورش در تیم رئال مادرید تاکید کرد: خودم را در رئال می‌بینیم. چیزی کمتر از «کیلور ناواس» (دروازه بان رئال) ندارم. او هم این مسیر را طی کرده است. الان هدفم این است که بازی به بازی و روز به روز پیشرفت کنم.

دروازه بان تیم ملی ایران در خصوص اینکه در گذشته زیر نام پدرش احمدرضا عابدزاده قرار داشت، سختی زیادی را متحمل شد، گفت: الان که فکر می‌کنم نمی‌توانم بگویم اذیت بود. اگر آن اتفاقات رخ نمی‌داد و همه چیز خوش و خرم و جاده باز بود نمی‌توانستم بفهمم چه می‌خواهم. آن اتفاقات باید می‌بود.

عابدزاده که با برنامه «فرمول یک» گفتگو می‌کرد، همچنین درباره اینکه چقدر اخلاقش شبیه به پدرش است، تصریح کرد: خودم خیلی در بازی‌ها خونسردم. در بازی‌های بزرگ‌تر هم اتومات ریلکستر هستم. شاید در بزرگ شدن کنار پدرم، یکسری چیزها را به من منتقل کرده باشد. هرکسی شخصیت خودش را دارد. پدرم گلر بزرگی بود و شخصیتش باعث شده است در همه دل‌ها بماند. به او افتخار می‌کنم که کلی چیز به من یاد داده است.

وی همچنین تاکید کرد که فعلاً برنامه‌ای برای ازدواج ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 1
    خودم را رئال مادریدی می‌بینم
  • سروش IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    تو راست میگی از گلی که تو بازی کره با سوتی وحشتناکت خوردی بایدم رویا پردازی کنی
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    امیر جان بابا ! یوخده فکر میکردی جایی که اکثر و اغلب و ... هستن شاید یه ریزه درست تر از تو فکر کنن ! که اینجور سر سال همه رو دمغ نمی کردی. راستی حالا یوخده کوتاه بیا ببم! رئااااال مادریت!! بابا بیخیل! ناراحت نشو باباجان تو یه بازی برا تیم ملی کردی چنان رفتارت عوض شد که وقت ورود تیم به زمین (همین بازی آخرو میگما9 یه آن فکر کردم احمد رضا تو سالهای آخرشه!! دوری ورت داشته بودا نه؟ ....غلامممم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس