کد خبر 1352573
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
ایجاد رعب و وحشت برای مردم، خط قرمز پلیس/ سخنگوی پلیس: مأموران در سلامت هستند

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی‌ گفت: پلیس حافظ و حامی مردم بوده و با هر کسی که بخواهد موجبات ناامنی مردم را فراهم کند بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، سردار مهدی حاجیان معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت استقرار ماموران پلیس برای تامین نظم و امنیت در شب چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: نظم و امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس بوده و با توجه به اینکه پلیس حافظ و حامی حقوق شهروندان است با هر کسی که بخواهد به حقوق مردم تعرض کرده و موجبات ناامنی مردم را فراهم آورد بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

 سخنگوی فرماندهی کل انتظامی با اعلام آماده‌باش ماموران پلیس در سراسر کشور از کشف حدود ۱۸ میلیون مواد محترقه و دستگیری ۱۲۸۷ نفر در این رابطه خبر داد و گفت: افرادی که از مواد محترقه استفاده کرده و با ایجاد رعب و وحشت آرامش و آسایش مردم را به مخاطره بیندازند توسط پلیس دستگیر و خودرویشان نیز توقیف شده و تا پایان تعطیلات میهمان پلیس خواهند بود.

سردار حاجیان در پاسخ به این سوال که آیا در حوادث رخ داده در کشور تا این لحظه ماموری دچار حادثه شده است یا نه؛ گفت: خوشبختانه تا این لحظه تمام ماموران در سلامت کامل هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس