ریزگردها 18 خوزستانی را در بیمارستان بستری کردند/مراجعه ۴۷۷ نفر به مراکز درمانی

مدیر روابط عمومی دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: در پی وقوع پدیده گردوخاک ۱۸ خوزستانی در مراکز درمانی بستری شدند.

به گزارش مشرق، عرفان مردانی مدیر روابط عمومی دانشگاه جندی شاپور اهواز امشب اظهار کرد: طی ده روز گذشته و در پی وقوع پدیده ریزگردها در استان خوزستان ۴۷۷ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۸ نفر بستری شدند.

وی با اشاره به شاخص آلودگی بالاتر از ۳۰۰ در استان گفت: در چنین شرایطی که هوا در وضعیت خطرناک قرار می‌گیرد کلیه فعالیت‌های خارج از منزل برای تمامی افراد باید متوقف شود.

به گفته رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت و درمان، در سال ۹۹ تنها آمار فوتی‌های شهر اهواز به علت ذرات معلق ۲.۵ میکرون، ۷۰۳ نفر بوده است که نشان‌دهنده خسارت سنگین به استان خوزستان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    هموطنای خوزستانی این ریزگردهارو جدی بگیرید و حتما ماسک ان نود و پنج بزنید بسترهای ریزگردها در عراق توسط آمریکا آلوده شده اند. برید آمار سرطان در خوزستان قبل از ریزگردها و بعد از اونو نگاه کنید متوجه میشید. به ما حمله بیولوژیکی شده و ما در خواب!
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    خفه شدیم دیشب شستم امروز مثه اینکه دورازجون زلزله امده بود!حیاط پرخاک میشه مثه خاک رس،من خودم به بادوخاک حساسیت دارم مرتب به عطسه میفتم وحالت خفگی..ماسک هم که چقد بزنیم حوصله مون سرمیره..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس